حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲

 

فال روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ، فال ، روز ، یکشنبه ، ۱۵ ، اردیبهشت ، ۱۳۹۲ ،

 

فروردین:

شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممکن است آنها امروز هیچ کار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید که شما اکنون از ورای عینک خوش بینی به آنها می نگرید. اما اگر با دقت نگاه کنید می توانید بی طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی هایتان قبول کردن واقعیت نسبت به تحمیل کردن افکارتان به آنهایی که دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اردیبهشت:

شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی هایش استفاده می کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده اید که اکنون می دانید نقشه ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می خواهد آنچه را که می گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

 

خرداد:

امروز مرز باریکی بین واقعیت و رویا وجود دارد، این مرز باریک در حالیکه تمیز دادن این دو را از یکدیگر برای شما مشکل کرده است، آزادانه در حال جابجایی و حرکت کردن است. در حالیکه رویاهایتان را بررسی می کنید و در هنر، موسیقی یا تفریح غرق شده اید، برای تخلیه کردن این انرژی تان از تخیل خود استفاده کنید. به خودتان برای رفتن به تعطیلات مرخصی بدهید وگرنه نخواهید توانست حتی به طور موقتی حقیقت را بفهمید.

 

تیر:

امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می باشد. ممکن است شما تجربه ها و پنداره های تکراری ای داشته باشید که نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان کنید. سعی نکنید که همین الان تجربه های درونی تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیکه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت کنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت کنید.

 

مرداد:

دیگران را بی گناه فرض کردن می تواند باعث برانگیخته شدن آنها برای قبول مسئولیت باشد. اما شما همچنین می توانید انتظارات بسیار زیادی از آنها داشته باشید که نتوانند از پسشان بربیایند. اگر آنها متوجه نشوند که شما بیشتر از آنچه که آنها انجام می دهند ازشان توقع دارید، ممکن است که بدون هچ تلاش مضاعفی فعالیتشان را متوقف کنند. باید بیشتر از قبل با دیگران سازش داشته باشید و از آنها نخواهید که برای به وقوع پیوستن رویاهای غیر ممکن شما نقش راهنما را داشته باشند.

 

شهریور:

شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده اید، برای اینکه شما زمان و انرژی ای را که برای کامل انجام دادن یک مسئولیت لازم است را دست کم گرفته اید. این موضوع باعث می شود که در آینده موفق به درک قدرت مشکلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به کارتان می آید؛ امروز باید بیشتر کار کنید تا به یک بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

 

مهر:

درک هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می دانید که چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اکنون شما آنقدر حساسیت دارید که این حساسیت باعث می شود واکنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درک مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست که قضاوت شما اشتباه بوده یا اینکه شما قدرت زیبایی شناسانه تان را از دست داده اید. فراموش نکنید که شما به موضوعاتی توجه می کنید که دیگران ممکن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز شنبه 17 فروردین 92

 

آبان:

اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد که شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه کردن عملکردهایشان شانسشان را امتحان کنند. توانایی شما در قبول کردن دیدگاه های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می شود.

 

آذر:

امکان دارد امروز اطرافیانتان خیلی پرحرفی کنند، اما شما واقعاً نمی توانید به طور کامل بفهمید که آنها چه می گویند. هر چقدر که شما بیشتر تلاش می کنید مفهوم این سخنان را بفهمید، بیشتر با ابهام مواجه می شوید. به جای اینکه دیگران را مجبور به صریح بودن بکنید، فقط تظاهر کنید که در حال گوش دادن به موسیقی هستید و روی آن تمرکز کنید تا ببینید که چه احساسی بهتان دست می دهد. پرداختن به جزئیات را برای روز دیگری بگذارید.

 

دی:

شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می دهند، اما شرایط کار کردن برای شما سخت تر می شود. اگر یک راه وجود داشته باشد که به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً کارتان را شروع نکرده اید توضیح دادن اینکه چه مراحلی باید طی شود، کار سختی است. سعی نکنید که از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی که لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

 

بهمن:

تفریح کردن امروز باید بالاترین اولویت را داشته باشد و شما احتمالاً می توانید یک تفریح متفاوت برای خودتان پیدا کنید تا خودتان را سرگرم نگه دارید. اما شما احتمالاً نخواهید توانست خود را کاملاً با تفریح کردن مشغول نگه دارید، برای اینکه ماه در دهمین خانه تان شما را تشویق خواهد کرد که مسئولیت پذیر باقی بمانید. مادامی که شما تلاش می کنید که تسلیم تن پروری نشوید، قادر خواهید بود که هر دو کار را با هم انجام دهید.

 

اسفند:

شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می شود.

 

منبع: سیمرغ