هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است.(جک لندن)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۲

 

 

فروردین: اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی نا امید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است. شما دارای فعالیت‌های جنبی بسیاری نیز هستید توصیه می‌شود که فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه تلاش تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

اردیبهشت: شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می‌کشید و استشمام می‌کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت‌های آتی شما می‌شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می‌توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

 

خرداد:  شما روزهای پر شور و حرارتی را تجربه می‌کنید، تمایلات و علایق جدیدی در این روزها برایتان به وجود آمده است. از طرفی شما مشتاق هستید که تجربه‌های جدیدی را به دست بیاورید زیرا ذاتا فردی کنجکاو هستید، شما کمی نیز انسان پر حرفی هستید، کمی بیش از حد صحبت می‌کنید و از طرف دیگر فعالیت‌هایی را که انجام می‌دهید سعی می‌کنید با  با کمی‌نیرنگ و سیاست همراه باشد اما باید بدانید در هر کاری سیاست لازم نیست و گاهی ساده انگاری و ساده بودن بهتر از هر سیاستی است.

 

تیر: شما در کار یا حرفه ای مشغول هستید که اصلا رضایتی از این کار ندارید، به همین دلیل عدم رضایت از شغلتان باعث شده است که شما در شرایط بدی قرار بگیرید. احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنید، تا ببینید مساله‌ای که مدتی است  برای آن اینقدر ناراحت هستید ارزش این همه نگرانی و دلسرد شدن از زندگی را دارد؟  قبل از این که در مورد هر موضوعی نگران باشید بهتر است اول به آن فکر کنید و بعد غصه را آغاز نمایید.

 

مرداد: هیجانات زیادی که در وجود شما بوده است و باعث شاد شدن روحتان میشد مدتی است فروکش کرده اند. شما در این روزها علاقه‌ای به شرکت در فعالیت‌های جمعی یا گروهی ندارید. به جای آن مدام به دنبال کاری هستید که شما را راضی کند و از آ ن لذت ببرید. بهتر است مدتی در منزل بمانید و استراحت کنید تا نیروی و اعتماد به نفس سابق تان را بیابید و دوباره فعالیت‌هایتان را آغاز کنید و  البته رابطه‌های دوستانه تان را نباید فراموش کنید.

 

شهریور: شما خاطرات عجیبی در ذهن‌تان دوباره متولد شده اند که شما را از انجام فعالیت‌های گذشته‌تان باز داشته اند و به نوعی شما را گمراه کرده اند و نمی‌دانید باید چه کاری را انجام دهید. البته شما ذاتا فردی خوش بین هستید و تمام مسائل زندگی‌تان را با دیدی مثبت می‌نگرید به همین دلیل به سادگی می‌توانید با این مشکل ذهنی‌تان مقابله کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز چهارشنبه 29 خرداد 92

 

مهر: شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می‌دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت‌های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی‌تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

 

آبان: دوست یا شخصی که به شما خیلی نزدیک است عرصه زندگی را بر شما تنگ کرده است و شما را محدود ساخته است. متاسفانه شما او را با دیدی به عنوان داور زندگی تان می‌نگرید و اجازه ادامه این کار را به او می‌دهید. خوشبختانه شما مسائل و رازهای خصوصی زندگی تان را به این فرد نمی‌گوید. رابطه دوستانه‌تان را از آرزوهایتان جدا کنید.

 

آذر: استقلال خود را به رسیمت بشناسید، شما به حدی رسیده اید که بتوانید خودتان به تنهایی استقلال، هوش و رفتار تان را حفظ کنید و آن را به دیگران اثبات کنید. شما شانس و اقبال‌های خوبی را به همراه دارید توصیه می‌کنیم در ابتدا تصمیمی صحیح را اتخاذ کنید و بعد عزم‌تان را جزم کنید و به راه بیفتید تا به موفقیت دست پیدا کنید.

 

دی:  شما در روزهای آینده  شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

 

بهمن: شما فعالیت‌هایتان را باید بر روی یک نقطه خاص متمرکز سازید اما به علت پویایی زیادی که در درون شما وجود دارد این کار ممکن نمی‌باشد. زیرا در این صورت استفاده بهینه تری را می‌توانید از زندگی تان داشته باشید. اگر شخصی به شما گفت که بیش از حد جدی هستید به صحبت‌های آنها اعتنایی نداشته باشید زیرا شما فقط در حالت جدی بودن می‌توانید به اهداف تان برسید و بعدها آنها صحبت‌های شما را درک خواهند کرد.

 

اسفند: شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.