حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

لیست قیمت جاروبرقی صنعتی آسانا

لیست قیمت جاروبرقی صنعتی آسانا

جاروبرقی صنعتی یک دستگاه جاروبرقی صرف نظر از نوع آن دستگاه های است که توسط یک پمپ درون مخزن آن فشار منفی یا همان خلأ ایجاد می شود و به دلیل اختلاف فشار میان هوای بیرون مخزن و درون مخزن مواد از سمت بیرون به داخل آن کشیده شده و به این ترتیب مواد داخل مخزن باقی می مانند.

گروه صنعتی صنعت شرق ، همه مدل های جاروبرقی صنعتی آسانا را عرضه می نماید.

جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک آسانا

دستگاه جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب وخاک آسانا با قدرت موتور ۴۲۰۰ وات طرح فیزه ایتالیا مجهز به کالسکه چرخدار که جابجایی و حمل را راحتر کرده و مناسب برای نظافت و تمیزی انواع محیطهای خشک و تر در مکانهای بزرگ و کوچک مجهز به فیلتر نمدی با قابلیت شستشو و مخزن فلزی با رنگ کوره ای همراه با روکش pvc به ظرفیت ۱۰۰ لیتر می باشد.

جاروبرقی صنعتی سه موتوره آب و خاک آسانا با قدرت موتور ۴۲۰۰ وات طرح فیزه ایتالیا مجهز به کالسکه چرخدار که جابجایی و حمل را راحتر کرده و مناسب برای نظافت و تمیزی انواع محیط های خشک و تر در مکانهای بزرگ و کوچک مجهز به فیلتر نمدی با قابلیت شستشو و مخزن فلزی با رنگ کوره ای همراه با روکش pvc به ظرفیت ۱۰۰ لیتر می باشد.

خرطومی های موجود در این جارو از انعطاف بالایی برخوردار می باشد و این جارو از کیت اتوماتیک برخوردار نمی باشد.کاربرد تر این جارو قابلیت جمع آوری آب را نیز دارا می باشد. قیمت جاروبرقی صنعتی آسانا سه موتوره آب و خاک از ۱۵۲۰۰۰۰ می باشد.

دستگاه جاروبرقی صنعتی سه موتوره با کاربرد خاک آسانا مجهز به کالسکه اسکوئیچی دار چرخدار که برای تمیز کردن زباله های خشک به کار می رود.

جاروبرقی صنعتی سه موتوره خاک آسانا با قدرت موتور ۴۲۰۰ وات طرح فیزه ایتالیا مجهز به کالسکه اسکوئیچی دار چرخدار که جابجایی و حمل را راحتر کرده و مناسب برای نظافت و تمیزی انواع محیط های خشک در مکان های بزرگ و کوچک مجهز به فیلتر نمدی قابل شستشو و مخزن فلزی با رنگ کوره ای همراه با روکش pvc به ظرفیت ۱۰۰ لیتر می باشد.

منظور از اسکوئیچی قطعه ای است که در جلوی دستگاه قرار می گیرد که لوله خرطومی آن به کوپلینگ قسمت جلو با دو پیچ فلکه ای متصل می شودو به راحتی با کمک و هدایت نیروی انسانی در پشت جارو در مکانهای بدون مانع کار کرده و از قطعات دیگر جارو چون خرطومی استفاده نشود.

همچنین : بخوانید  کویر کاراکال، یکی از جاذبه های کم نظیر یزد

خرطومی های موجود در این جارو از انعطاف بالایی برخوردار می باشد و این جارو از کیت اتوماتیک برخوردار نمی باشد.اسکوئیچی در مکانهای بزرگ و انبارها و راهروها کاربرد دارد. قیمت جاروبرقی صنعتی آسانا سه موتوره خاک ، از ۱۴۷۰۰۰۰ تومان می باشد.

دستگاه جاروبرقی صنعتی دو موتوره آب وخاک آسانا با قدرت موتور ۲۸۰۰ وات طرح فیزه ایتالیا مجهز به کالسکه چرخدار که جابجایی و حمل را راحتر کرده و مناسب برای نظافت و تمیزی انواع محیطهای خشک و تر در مکانهای بزرگ و کوچک مجهز به فیلتر نمدی با الیاف بافته نشده و مخزن فلزی با رنگ کوره ای همراه با روکشpvc به ظرفیت ۶۰ لیتر می باشد.

جاروبرقی صنعتی دو موتوره آب و خاک آسانا با قدرت موتور ۲۸۰۰ وات طرح فیزه ایتالیا مجهز به کالسکه چرخدار که جابجایی و حمل را راحتر کرده و مناسب برای نظافت و تمیزی انواع محیطهای خشک و تر در مکانهای بزرگ و کوچک مجهز به فیلتر نمدی با الیاف بافته نشده و مخزن فلزی با رنگ کوره ای همراه با روکش pvc به ظرفیت ۶۰ لیتر می باشد.

خرطومی های موجود در این جارو از انعطاف بالایی برخوردار می باشد و این جارو از کیت اتوماتیک برخوردار نمی باشد.کاربرد تر این جارو قابلیت جمع آوری آب را نیز دارا می باشد. قیمت جاروبرقی صنعتی آسانا دوموتوره آب و خاک از ۱۳۲۰۰۰۰ تومان می باشد.

دستگاه جاروبرقی صنعتی دو موتوره خاک آسانا با قدرت موتور ۲۸۰۰ وات طرح فیزه ایتالیا مجهز به کالسکه چرخدار که جابجایی و حمل را راحتر کرده است.

جاروبرقی صنعتی دو موتوره خاک آسانا با قدرت موتور ۲۸۰۰ وات طرح فیزه ایتالیا مجهز به کالسکه چرخدار که جابجایی و حمل را راحتر کرده و مناسب برای نظافت و تمیزی انواع محیطهای خشک در مکانهای بزرگ و کوچک مجهز به فیلتر نمدی قابل شستشو و مخزن فلزی با رنگ کوره ای همراه با روکش pvc به ظرفیت ۶۰ لیتر می باشد.

خرطومی های موجود در این جارو از انعطاف بالایی برخوردار می باشد و این جارو از کیت اتوماتیک برخوردار نمی باشد. قیمت جاروبرقی صنعتی آسانا دوموتوره از ۱۲۸۰۰۰۰ تومان می باشد.

صنعت شرق ، با تیمی مجرب انواع جاروبرقی ها را ارائه می نماید.

برای دیدن انواع دستگاه واکس کفش اداری و خانگی نیز به سایت ما سر بزنید

 

لیست قیمت جاروبرقی صنعتی آسانا

امتیاز 2.50 ( 2 رای )
برچسب ها :