آینده را قضا و قدر می سازد و امید و تلاش تو آن را می گذراند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

چکار کنم که خواستگار خوب برام پیدا بشه ؟ روش جذب خواستگار

چکار کنم که خواستگار خوب برام پیدا بشه ؟ روش جذب خواستگار

با استفاده از محصول خود هیپنوتیزم و مراقبه جذب خواستگار و نیمه گمشده طی مدت زمانی کوتاه خواستگار مناسب خود را جذب کنید. طی ۵ مرحله جذاب و متفاوت از فایل صوتی خودهیپنوتیزم جذب نیمه گمشده برای پروگرام ذهن در این زمینه تا قوی ترین مراقبه گروهی کشور برای جذب قطعی نتیجه.

خواستگار ندارم چیکار کنم؟ , جذب خواستگار ,جذب نیمه

تاکنون ۴۹ نفر نتیجه نهایی خود از پکیج را برای ما ارسال کردند. چرا شما نفر بعد نباشید ؟

با توجه به نتایج ارزشمند کاربران طی هفته های اخیر ، تخفیف ۸۰ درصدی را از دست ندهید

خرید محصول


هستند دخترانی در جامعه امروز ما که نیاز جنسی دارند اما خواستگاری ندارند که به این نیاز طبیعی شان پاسخ دهند. در مقاله ی پیش رو بررسی میکنیم این پرسش  را “میخوام ازدواج کنم نیاز جنسی ام هم زیاد است ولی خواستگار ندارم”

نبود خواستگار پدیده ای اجتماعی

ابتدا باید عرض کنیم دختران گرامی باید توجه داشته باشند نبود خواستگار یک پدیده ی اجتماعی است که عوامل زیادی دارد برخی از این عوامل به عبارت زیر است :

۱٫ وضعیت اجتماعى ـ فرهنگى و اقتصادى جامعه باعث شده است سن ازدواج دختران و پسران بالا برود بعضى توقعات و انتظارات خانواده‏ها و دامن زدن به فرهنگ تشریفات و نظیر آن، مشکل بیکارى پسران و عدم توانایى آنها براى تأمین نیازمندیهاى زندگى مستقل عواملى است که باعث این مشکل شده بنابراین در چنین فضایى زمینه ازدواج دختران نیز فراهم نمى‏شود در نتیجه دخترانى نظیر شما گمان مى‏کنند اشکال و ایراد در وجود آنهاست. پس یکى از عوامل پدید آمدن این مشکل عاملى است که از اختیار شما و هر کس دیگرى خارج است.

۲٫ گاهى انتظارات بالا و بیش از اندازه خانواده‏ها یا خود دختران به این مشکل دامن مى‏زند که در این صورت این موضوع باید مورد بررسى قرار گیرد و در صورت واقعیت داشتن آن، با تدابیر لازم و مناسب به تعدیل آن پرداخت و بدین وسیله یکى از موانع خواستگارى و ازدواج برطرف شود.

۳٫ گاهى نیز ویژگیهاى شخصیتى و اخلاقى خانواده ‏ها ممکن است مانع و سد راهى براى خواستگاران باشد که این امر نیز باید مورد توجه خانواده‏ها قرار گفته و در صورت لزوم تغییرات لازم را در نحوه برخورد و صفات اخلاقى و آداب اجتماعى خود ایجاد نمایند و زمینه ازدواج دختران خود را فراهم نمایند.

۴٫ گاهى نیز ویژگیهاى ظاهرى و جسمانى یا صفات اخلاقى و شخصیتى خود دختران است که باعث مى‏شود دیرتر ازدواج کنند و خواستگار کمترى داشته باشند.ضمنا لازم به ذکر است در جامعه ما سن ازدواج بالا رفته است و در حال حاضر میانگین سن ازدواج در دختران حدود ۲۴ سال است شما با میانگین فاصله کمی دارید و هنوز شرایط شما خوب است بنابراین دلیلی ندارد نگران باشید.

چند توصیه و راهکار مفید :

۱٫ از منفی بافی و افکار منفی باید اجتناب شود.
۲٫ از قرار گرفتن در تنهایی باید پرهیز نمود.
۳٫ از بیکاری باید دوری کرد و همواره خود را به کاری مشغول نمود.
۴٫ بیشتر در جمع شرکت کنید و به هیچ وجه خود را از دیگران جدا نکنید و در انزوا قرار نگیرید.
۵٫ ورزش به ویژه ورزش های دسته جمعی بسیار مفید است.
۶٫ اهتمام بیشتر به واجبات دینی و ترک گناه نقش بسیار زیادی در سلامت روان دارد.
۷٫ در پایان با توکل به خداوند و توسل به اولیای الهی از خداوند بخواهید که هر چه زودتر مشکل حل شود.
۸٫ به سر و وضع و آراستگی ظاهری خود بیشتر برسید واز شلختگی اجتناب کنید. البته با رعایت حلال و حرام و اجتناب از خودآرایی در مقابل نامحرم.
۹٫ هرگاه وارد خانه شدید بر تمام اهل خانه سلام کنید.
۱۰٫ قبل از ورود به خانه سه قل هوالله بخوانید.
۱۱٫ بعد از هر نماز سه قل هو الله بخوانید و حتما از خداوند بخواهید که این مشکل را حل نماید. مطمئن باشید که این روش بسیار موثر است و بالاخره به اجابت می رسد.
۱۳٫ براى ازدواج مى‏توانید به مؤسسات ازدواج تماس بگیرید و آمادگى و شرایط خود را براى ازدواج بیان کنید.مانند
۱- مؤسسه خیریه الزهرا(س)؛ قم، خ باجک (۱۹ دى)، روبروى مخابرات. تلفن ۷۷۱۳۱۳۰آدرس سایت اینترنتی این موسسه: www.mithagh-mag.ir فعالیت این موسسه در زمینه ازدواج دائم است.
۲- بنیاد ازدواج فاطمه زهرا(س)؛ قم، خ چهارمردان، چهار راه سجادیه. تلفن .۷۷۵۰۵۴۰ مشاوره ازدواج به صورت حضوری انجام می شود. فعالیت این موسسه در زمینه ازدواج دائم است.
۳- مؤسسه خیریه فاطمیه(س)؛ قم خیابان امام، ۳۰ مترى کیوانفر – نبش ک وچه ۳۸ تلفن ۶۶۲۱۲۰۰
۱۵٫ دعا، توکل، توسل و نذر صلوه برای روح اولیاء خدا معمولا مشکل گشا بوده است.
۱۶٫ تقوا پیشه کنید. قرآن کریم می فرماید و من یتقی الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب. کسی که به واجبات عمل و از گناهان دوری نماید, خدای مهربان راه خروجی برایش قرار می دهد و روزیش را از جایی که حساب نمی کند, می رساند.

رابطه با جنس مخالف‏ و دوستان

الف) انسان، به ویژه جوان، به ارتباط اجتماعى نیازمند است؛ زیرا آدمى موجود اجتماعى است و ارتباط با دیگران پاسخ آن نیاز درونى به شمار می ‏آید. انتخاب همسالان و همکلاسى‏ها، مى‏تواند نشان دهنده درایت و تعقل فرد باشد و زمینه رشد فکرى و اجتماعى و علمی اش را فراهم آورد؛ به عبارت دیگر، ما از طریق ارتباط با دیگران و انتخاب دوست که به شکل‏گیرى شخصیت انسان مى‏انجامد، یکى از نیازهاى مهم زندگى خودرا برآورده مى‏سازیم.

البته آنچه باید بیش از لزوم داشتن ارتباط با دیگران مورد توجه و حساسیت معقول قرار گیرد، میزان و چگونگى ارتباط با همسالان و همکلاسى‏ها و در نهایت انتخاب دوست است.
داشتن روابط ضرورت دارد؛ ولى چگونگى آن از اهمیت بیش‏ترى برخوردار است به گونه‏اى که وقتى نحوه ارتباط به اصل مسأله آسیب رساند، براى حفظ امور مهم‏تر و حیاتى‏تر، باید از ارتباط چشم پوشید. خردمند کسى نیست که بتواند بین خیر و شرّ، خیر را تشخیص دهد و انتخاب کند بلکه خردمند کسى است که بین دو شرّ، آنچه شرش کم‏تر است برگزیند. پس باید در ارتباط با همکلاسى‏ها، به ویژه انتخاب دوست واستحکام بخشیدن به روابط دوستانه، دقت واهتمام جدى داشت. از فرد تحصیل کرده‏اى چون شما انتظار مى‏رود با اندیشه صحیح خود، دیگران رابه هدایت و پاکى دعوت کنید و از کانال دوستى بردیگران تأثیر گذار باشید نه آن که از دیگران تأثیر پذیرید.

ب) ارتباط با جنس مخالف موضوعى مهم و حساس است. چنان که گذشت، اگر خطرها و زیان‏هاى ارتباط، اصل مسأله رابطه با دیگران را مخدوش سازد – از محدوده مجاز و صحیح ارتباط خارج شود و ارزش‏هاى اخلاقى را زیر پا گذارد – باید جداً از آن پرهیز کرد؛ زیرا شرایط و فضا و نیز محتواى این رابطه‏ ها با موازین و آداب اخلاقى و مذهبى سازگار نیست و در اکثر قریب به اتفاق موارد به انتقال پیام‏هاى احساسى، عاطفى، جنسى و… که ریشه شیطانى دارد، می ‏انجامد. بنابراین، معیار داورى درباره روابط افراد، به ویژه جنس مخالف، توجه به مقررات وموازین عقلى و شرعى ارتباط است. باید در ارتباط با جنس مخالف دست کم به دو نکته اساسى توجه کافى شود:
۱٫ رعایت حیا و عفاف که فراتر از پوشش و حجاب است.
۲٫ تکبر ورزى دخترانه.

اگر صمیمیت، رفاقت، محبت و مهرورزى… بنیاد ارتباط با جنس مخالف باشد، این رابطه آسیب‏پذیر و چراگاه شیطان است. پس دختر در ارتباط با جنس مخالف باید متکبرانه برخورد کند تا از آفت‏هاى ارتباط که هر لحظه ممکن است خرمن عفت و پاکى‏اش را به خطر اندازد، مصون ماند. هر چند اصل بر عدم ارتباط با جنس مخالف است زیرا خداوند متعال، در سوره‏هاى مائده و نساء، مردان و زنان را از ارتباط پنهانى بایکدیگر باز داشته است. امیر مؤمنان على (ع) نیز به خاطر شدت پرهیزگارى از سلام کردن به زنان اجتناب مى‏ورزید. بى تردید ما از على(ع) زاهدتر و با معنویت‏ تر و مطمئن ‏تر نیستیم. وقتى آن حضرت چنین احتیاط مى‏کند، وظیفه ما روشن و بى‏نیاز از توضیح است. پس، ضمن تأکید مجدد بر حفظ حرمت انسانى، شما را به رعایت مقررات دینى و اخلاقى در ارتباط ها، به ویژه رابطه با جنس مخالف، توصیه مى‏کنیم. مبادا با نگاهى آلوده و کلامى خلاف موازین شرعى، سرمایه انسانى و عفاف و حیا و کرامت انسانى خود را به خطر اندازید.

اشتباه اصلى دختران

ریشه مشکل واشتباه اصلى شما آن است که به رغم آگاهى از فضاى ناسالم محیطهاى اجتماعى و… در انتخاب دوست مناسب دقت کافى مبذول نداشته‏اید. شما حتى در برابر خروج دوست همکلاسى‏تان از حدود اخلاق و شرع وارتباط آسانش با جنس مخالف حساسیت نشان ندادید و او را از این عمل نهى نکردید. ممکن است بگویید به سخن شما توجه نمی کرد، دراین صورت باید از رابطه خویش با وى چشم مى‏پوشیدید.

شما که از مشکلات فرهنگى و جریان‏هاى اخلاقى جامعه آگاه بودید و قبل از ورود به دانشگاه فطرت پاکتان شما را از ایجاد ارتباط با دوستان ناباب و جنس مخالف باز مى‏داشت، چگونه یک ماه پس از ورود به دانشگاه این مسأله را عادى پنداشتید و به تدریج در دامى که از آن مى‏گریختید، گرفتار آمدید؟ بى تردید این پدیده تأثیر تدریجى و ناخودآگاه دوستى را مى‏نمایاند. در مدتى کوتاه، آنچه فطرت پاکتان زشت مى‏شمرد، از یاد بردید و دیدگاهتان دگرگون شد. پس بى توجهى کوچک در انتخاب دوست و ارزشمند تلقى کردن برخى از ویژگى‏هاى رفتارى (داشتن دوست پسر) سبب شد در پى توجیه روابط با پسران برآیید.

هر چند در نخستین ارتباط کلامى با آن پسر، دچار شوک شدید و گمان نمى‏کردید شما نیز مورد تهدید و خطر قرار گیرید. بى تردید وقتى آن پسر دانشجو ارتباط نزدیک و صمیمانه شما و دوست تان را مشاهده کرد، شما را همفکر او پنداشت و به خود جرأت داد که از دوستى و ارتباط عاطفى با شما سخن گوید. بنابراین، اشتباه اساسى شما – افزون بر انتخاب دوستى که هنوز از اندیشه و رفتارها و شخصیت اجتماعى و خانوادگى او آگاهى کامل نداشتید – ایجاد ارتباط با جنس مخالف و ادامه ارتباط با وى به عنوان یک ارزش اجتماعى و احساس حقارت از نداشتن این گونه روابط بود. بااین مقدمه روشن مى‏شود: آن دختر همکلاسى‏تان براى شما(که به ارزش‏هاى اخلاقى – دینى پایبند و از سابقه‏اى روشن و ارزشمند برخوردار بودید،) دوست خوبى نیست.

در ترک ارتباط با دوست پسر، هرگز تردید نداشته باشید؛ زیرا چنین ارتباط هایى هم مورد نهى عقل و شرع است و هم مخالف عرفِ جامعه سالم. مطمئناً باید او و هر فرد دیگرى را از ذهن خود بیرون کنید. حتى اندیشیدن در این باره، مزاحم کار اصلى شما (تحصیل علم) است. مانند سال‏هاى پیش از ورود به دانشگاه، ذهن و رفتارتان را از این گونه مسائل خالى کنید که ارزش در حفظ عفاف و پاکى است.

نیاز جنسی دختر , رفع نیاز جنسی , نداشتن خواستگار , نبود خواستگار , خواستگار ندارم چیکار کنم؟ , جذب خواستگار ,جذب نیمه , خواستگار , خواستگاری

راه حل صحیح این مشکل

در پاسخ به این مسأله توجه به امور زیر ضرورت دارد:
۱٫ محورهاى اول و دوم، به ویژه ریشه اشتباه خود را به دقت بررسى کنید.
۲٫ شما که در ابتداى زندگى علمى و دانشگاهى به سر مى‏برید، از توانایى و استعداد کافى جهت پیشرفت تحصیلى برخوردارید و خداوند توفیق قبولى در یک رشته خوب و کارآمد و احتمالاً مورد علاقه‏تان را به شما عطا کرده است، این فرصت طلایى را قدر بدانید و به ارزش آن توجه کنید. بنابراین، در دوره کوتاه و حساس دانشجویى که مى‏تواند زمینه خوشبختى و سعادت آینده‏تان را فراهم آورد، تمام همت و تلاشتان را در تحصیل دانش قرار دهید.

همچنین : بخوانید  خانم ها با خودتان بیشتر آشنا شوید

تنها مسؤولیت دانشجو، دانش اندوزى است. شما نیز جز درس و مطالعه و تحقیق به چیزى نیندیشید. این که با فلانى چه کنم، با زندگى تحصیلى شما و دانشجویى شما سازگار نیست. هرگز اجازه ندهید شخصى نا آشنا که تنها چند بار او را در کلاس دیده‏اید، مسیر زندگى تان را تغییر دهد. پس:
الف) ذهن خود را به این اوهام و افکار بى ثمر آلوده نسازید.
ب) از موقعیت‏ها و مکان هایى که آن‏ها حضور دارند یا به گونه‏اى موجب ورود اندیشه‏هاى زیانبار به ذهنتان مى‏شود، اجتناب کنید و بکوشید زندگى روزانه‏تان بر اساس یک برنامه ریزى درست و حساب شده پیش رود.
ج) در رفتار با جنس مخالف حیا و عفاف و تکبرورزى را اساس کار قرار دهید.
د) در زندگى و به خصوص روابط اجتماعى، جز به رضایت خداوند نیندیشید و در انتخاب دوست دقت کافى داشته باشید.
ه) تا وقتى تصمیم به ازدواج نگرفته‏اید، اندیشه ارتباط با جنس مخالف را از ذهن بیرون سازید. البته در آن زمان نیز به شکل مناسب و به طور رسمى و تحت نظر خانواده محترمتان، عمل کنید. و از هر گونه ارتباط مستقیم، حتى براى آشنایى پیدا کردن از اوضاع و احوال فردى و خانوادگى وى جهت ازدواج، بپرهیزید.

چند نکته

هر چند درخواست نصیحت و شنیدن پند و اندرز و گرفتن راهنمایى از افراد با تجربه و کارشناس، از اندیشه بسیارى از مردم به خصوص جوانان، رخت بربسته؛ ولى تقاضاى شما را که نشان دهنده بیدارى وجدان و سلامت فطرت است، ارج مى‏نهم و شما را تحسین مى‏کنم. امیدوارم این نداى حق طلب و کمال جوى شما خواهر عزیز و جویاى رشد و کمال، همیشه زنده و پایدار باشد.
۱٫ در روایت آمده است: نگاه حرام، تیرى زهر آلود از تیرهاى شیطان است و چشم‏ها دام شیطانند. معمولاً اندیشه در پى چیزى مى‏رود که چشم دیده است. پس بهتر است انسان به کنترل نگاهش پردازد تا دچار انحراف فکر و اندیشه نشود. بنابراین، نگاه خود را کنترل کنید و بدانید شیطان در ارتباط دو نامحرم شرکت فعال دارد. او در پیشگاه خداوند سبحان سوگند یاد کرده است که جز به گمراهى انسان‏ها نیندیشد و هر گاه دو نامحرم خلوت کردند.

در جمع آن‏ها شرکت جوید. پس، از خلوت کردن با جنس مخالف، هر چند به بهانه گفت و گوى دوستانه یا علمى سخت بپرهیزید. شیطان هیچ‏گاه به طور مستقیم آدمى را به خیانت و خلاف دعوت نمى‏کند. انسان نیز از آغاز در پى انحراف فکرى و عملى نیست. شیطان او را در موقعیتى قرار مى‏دهد که فرد به صورت ناخودآگاه به سوى زشتى گام بر دارد.

۲٫ در تقویت حیا و عفاف خود بیش‏تر بکوشید؛ زیرا رسول گرامى اسلام مى‏فرماید: اگر کسى حیا نداشته باشد، به هر کارى دست مى‏زند. حفظ پاکى و داشتن عفاف مایه زینت انسان است.

۳٫ در انتخاب دوست دقت کنید. دوست خوب کسى است که افزون بر وفادارى و تعهد و آگاهى و بینش و دور اندیشى، به مقررات اخلاقى و آداب اجتماعى و خانوادگى و از همه مهم‏تر قوانین و دستورات شرعى پابند باشد. بى تردید، کسى که به مفاسد اخلاقى، آلوده و با دستورهاى دینى و اخلاقى بیگانه است، شایسته دوستى نیست. کسى که از ارتباط با نامحرم و جنس مخالف نمى‏پرهیزد، معیار حیا و عفاف را زیر پا نهاده و به جاى دعوت به خوبى‏ها و پیشرفت و تعالى، انسان را به ضد ارزش‏ها دعوت مى‏کند، شایسته رفاقت و مهرورزى نیست. با کسى دوست شوید که نگاه به او شما را به یاد خدا اندازد و گفت و گو با وى سبب پیشرفت علمى و رشد معنوى شما شود.

مساله در مورد خود ارضایی دختران :

توجه شما به اشتباه و خلافی که مرتکب می شوید و احساس ناراحتی و شرمندگی بعد از آن نشانه بیداری وجدان و انفعال و تأثر شما از انجام گناه است. خود بیداری و توجه به زشتی عمل و ملامت کردن نفس خود در واقع پیمودن نیمی از راه اصلاح نفس و دوری از گناهان است. برای مقابله با این ناهنجاری راه های زیر توصیه می شود:
۱- مسایل جنسی برخلاف سایر نیازها، اگر زمینه تحریک آن فراهم نگردد، کمتر مزاحمت ایجاد می کند، بنابراین باید زمینه تحریکات جنسی را به هر صورت که باشد از بین برده و یا به حداقل برسانید.
۲-به محض راه یافتن فکر گناه، فورا آن را از تابلو اندیشه و فکر خود دور سازید و با ذکر خداوند و یادآوری حضور او و استمداد از ذکر شریف «لا حول ولا قوه الا بالله» اندیشه گناه را از ذهن بزدایید و فورا استغفار و طلب آمرزش کنید.
۳-دوری از این ناهنجاری روحی، امری تدریجی است و هر گام دور شدن از آن، یک پله بالا رفتن از نردبان موفقیت است.
۴- در عواقب بد گناه فکر کنید و در این رابطه کتاب گناهان کبیره شهید دستغیب شیرازی را مطالعه نمایید.
۵- هفته ای یک ربع ساعت به قبرستان سری بزنید و ضمن زیارت اهل قبور، در عاقبت و سرانجام انسان تفکر عمیق داشته باشید و کتاب معاد، شهید دستغیب شیرازی را مطالعه فرمایید.
۶- تصمیم بگیرید این عمل تکرار نشود به این صورت که بر روی کاغذی بنویسید: «من می توانم، من موفق می شوم، دیگر بس است» و این نوشته را همیشه با خود داشته باشید و در وقت انجام گناه آن را به یاد آورید و به مضمون آن پای بند باشید.

۷- امیر مؤمنان(ع) در یکی از کلمات قصار نهج البلاغه می فرماید: «من کرمت علیه نفسه هانت علیه شهواته؛ هر کس نفسش در نزدش عزیز و گرامی باشد، شهوت ها در نظرش خوار و پست می گردد» تفکر در ارزش والای انسان و گوهر ارزنده جان و حقیقت او و بهای او که لقای خداوند و قرب به اوست و توجه به هدف آفرینش و قله اوج مقام انسانی، گناهان را در نزد انسان بی مقدار و حقیر می نماید.

۸- برای مدتی اگر ضرورتی ندارد از اینترنت فاصله بگیرید و یا در حضور برخی دوستانتان از آن استفاده کنید تا وقتی که حال شما عادی گردد و کنترل بر اراده و خواست خود پیدا نمایید.
۹- برنامه منظم مطالعاتی برای خود قرار دهید و سعی کنید فرصت های خود را با مطالعه و تفکر مناسب پر کنید. همواره خودر ا نصیحت کنید و بر نفس خویش بانگ زنید: «ای بیچاره! تا کی گرفتار هوای نفس باشی و سرمایه گران مایه عمر را تباه سازی و به معصیت رب الارباب بپردازی؟
چرا برای اندک لذتی خیالی و موهوم و پوچ و گذرا، خود را گرفتار عذاب ابدی سازی و تیشه بر ریشه سعادت جاودانگی خود بزنی؟ اگر لحظه ای دیگر فرشته مرگ در رسد و جانت به حلقوم برسد، با چه وضعی به دیار برزخ رهسپار می گردی؟ نه! نه! هرگز من سعادت ابدی خویش را با لذتی آنی و بی ارزش عوض نمی کنم، من باید عزمی قاطع و استوار داشته باشم و با استمداد از خدای سبحان و رحیم و مهربان که با این همه گناه باز لطف و عنایت خود را از من دریغ نداشته با او پیمان ببندم و سر بر آستان بندگی او می ستایم تا با کمک او زنجیر شیطان نفس را بگسلم و بنده خالص و پاک او باشم.

۱۰- از یک برنامه تشویقی_تنبیهی بهره بگیرید به این شکل که با خود عهد و شرط کنید که اگر توانستم علی رغم فراهم بودن شرائط ورود به سایت غیر مجاز، خود را کنترل کردید و به سراغ آن نرفتید برای خود یک پاداش تشویقی و خوشایندی مثل تفریح، استفاده از غذای لذیذ و … در نظر گرفتید و از آن لذت ببرید و خداوند متعال را شکر گذار باشید و سجده شکر به جا اورید. و هر گاه که خدای نکرده مغلوب هوای نفس شدید جریمه ای برای خود در نظر گرفته و خودتان را تنبیه کنید مثلا از انجام یک تفریح خوشایند خود را محروم کنید یا یک روز روزه بگیرید و یا صدقه ای را به فقراء عطا کنید، (صدقه قابل اعتنا و با ارزش) و … و هر شب قبل از خواب این محاسبه اعمال را داشته باشید. مطمئنا اگر این برنامه راعمل کنید و به آن پای بند باشید چه بسا به ماه نکشد و در مبارزه با این غول سرکش موفقیت بدست می آورید فقط شرطش داشتن اراده ای قوی و جدیت در اجرای برنامه طراحی شده است، سستی به خرج ندهید و هرگز خسته نشوید و اگر هم در مواردی نتوانستید و مرتکب عمل شدید، توبه کنید و اظهار پشیمانی و نگران نباشید که نشد که نشد. نیازمند صبر و مقاومت است.
در مورد عمل خودارضایی یا استمنا و استشها باید توجه داشت که این عمل در هر صورت حرام و از گناهان بزرگ است و راه ارضای مشروع غریزه جنسی براى فرد فقط از طریق ازدواج و نزدیکى با همسر شرعی خود می باشد.

انسان یک سلسله نیازهایی دارد که باید در شرایط زمانی مناسب به نحو صحیح ارضا شود یکی از این نیازها که آغاز ارضاء آن در ایام جوانی است اما بیداری آن در ایام نوجوانی رخ می دهد نیاز جنسی است. این نیاز در ایام نوجوانی و بلوغ بر اثر ترشح هورمون های جنسی و تغییرات فیزیولوژیکی و روانی که در فرد به وجود می آید، بیدار می شود ولی به دلیل فراهم نبودن سایر شرایط ازدواج مانند بلوغ فکری، اجتماعی و اقتصادی در بیشتر افراد با کمی تأخیر ارضاء می شود و بهترین دوران ارضاء این نیاز آغاز جوانی است یعنی وقتی سایر شرایط ازدواج نیز به طور نسبی فراهم شد اما به دلایلی ممکن است بعضی از جوانان درارضاء این نیاز دچار انحراف جنسی شوند و از طریق نامشروع بخواهند این نیاز طبیعی را ارضاء کند یکی از این راه های انحرافی که عوارض روانی – جسمانی بسیار نامطلوبی نیز به دنبال دارد مبتلا شدن به خود ارضایی در پسران و استشها در دختران است. عواملی مانند دست ورزی با آلت تناسلی، پوشیدن لباس های تنگ، نگاه کردن به مناظر شهوت آلود مانند نگاه کردن به فیلم های مبتذل ، نگاه به نامحرم، قرار گرفتن در تنهایی، وارونه خوابیدن، گوش دادن به موسیقی های شهوت برانگیز، خوردن بعضی از غذاهای شهوت زا و… می تواند باعث بروز این بیماری خانمانسوز شود.

علاوه برنشاط و شادابی سعی کنید دستور العمل های زیر را حتما انجام دهید.
۱- هر روز بین نیم تا یک ساعت ورزش کنید.
۲- با افراد خون گرم صمیمی و با نشاط معاشرت داشته باشید. حتما دوستان (همجنس) خوب پیدا کنید و از تنهایی خود را خلاص کنید.
۳- به مسائل مذهبی نماز اول وقت,حجاب, روزه, خواندن دعا و قرائت قرآن با توجه به معنای قرآن اهتمام داشته باشید.
۴- به خدا توکل کنید, از رحمت و رأفت خداوند مأیوس نباشید مطمئن باشید خداوند شما را دوست می دارد