هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است.(جک لندن)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

راهنمای انتخاب رنگ موی مناسب برای عروس

موی مناسب عروس - www.campfa.ir

در اکثر مواقع پیشنهاد می شود که عروس رنگ موی طبیعی و تیره داشته باشد زیرا در این مراسم مهم شما می پسندید که استایل خودتان را داشته باشید.

 رنگ طبیعی مو ظاهری برجسته و شیک به شما می دهد. با قبول این پیشنهاد شما در عکس ها خواهید درخشید!

آیا تا بحال توجه کرده اید که علی رغم گفته های بالا اکثر آرایشگرهای حرفه ای از مدل های عروس بلوند برای نمایش هنرشان استفاده می کنند؟ نکته اینجاست. رنگ های با تن روشن خصوصاً بلوند به موها سایه های روشن و تیره می بخشد و به حجم مو بعد می دهد و در عکاسی حرفه ای با استفاده از نورپردازی مدل موها را زیباتر نشان می دهند.

موهای تیره

اگر موهای تیره رنگ دارید و می خواهید برای روز عروسی موهایی براق تر داشته باشید و از یکدستی رنگ خسته شده اید می توانید با استفاده از لایت های شکلاتی یا کاراملی بسیار ظریف رنگ و رویی به موهایتان ببخشید و سایه های زیبایی ایجاد کنید.

موهای بلوند

اگر موهاییتان بلوند است و خواهان ذره ای تضاد و سایه هستید لولایت پیشنهاد خوبی است.

موهای قرمز

افرادی که به صورت طبیعی دارای رنگ موهایی با تن قرمز هستند بهتر است از هایلایت صرف نظر کنند. هایلایت ها روی این موها که دارای حداقل پیگمنت آبی در خود است جلوه زیبایی نخواهد داشت. شما در مرکز توجه هستید پس ریسک نکنید!

در عوض اگر علاقمند هستید که رنگ موهایتان را عوض کنید می توانید با رنگ بادمجانی تیره و یا لولایت های گرم تضاد دلنشینی ایجاد کنید.

همچنین : بخوانید  مدل های جدید سایه چشم

نکات قابل توجه

– توجه داشته باشید، چنانچه خواهان تغییر رنگ موی خود هستید می بایست حدود یک الی دو هفته قبل از مراسم عروسی موهایتان را رنگ کنید تا هنگام فرارسیدن مراسم عروسی رنگ کاملاً روی موهای شما نشسته باشد.

– از یک ماه قبل موهای خود را تقویت کرده و از ویتامین ها استفاده کنید. سعی کنید پس از رنگ موها را دو روز نشویید تا عمل اکسیداسیون داخل پیگمنت ها انجام شود و به رنگ دلخواهتان برسید!

منبع : بانوی الوند