هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز پنجشنبه ۲۸ دی ۹۱

فال روز پنجشنبه ۲۸ دی۹۱

 

فروردین: دانستن اینکه شما از دوستی‌هایتان چه انتظاراتی دارید چیز خوبی است، مگر اینکه خواسته‌های شما با چیزهایی که طرف مقابلتان از شما می‌خواهد تعارض داشته باشد. البته پیدا کردن یک راه حل کاربردی برای این مشکلتان چندان آسان نیست، چراکه شما انقدر مسئولیت دارید که نمی‌توانید دنبال خواسته قلبی خود بروید. باهمه این احوال بر احساسات خود تکیه نکنید؛ شما اگر همین حالا با حقیت روبرو بشوید انتخاب‌های بهتری خواهید داشت.
 
اردیبهشت: شما امروز در حالیکه از یک کار به سراغ کار بعدی می‌روید بدون اینکه لزومی در این ببینید که کاری را که شروع کرده‌اید تمام کنید، کمی احساس آشفتگی و پریشانی می‌کنید. اکنون شما دوست دارید هرکاری که شروع کردید را تا آخر ادامه دهید، اما خیلی راحت حواستان پرت می‌شود! توجه کردن به رویاهایتان هم اکنون مثمرثمرتر از تلاش برای ثابت کردن سازندگی تان است.
 
 
خرداد: برای شما لذت بردن از انرژی‌های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی‌های غیر قابل پیش بینی‌ای را اورد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید. به جای اینکه به این اشفتگی‌ها به عنوان گرفتاری نگاه کنید، می‌توانید آنها را هیجان و اشتیاقی ببینید که وارد زندگی تان شده است. برای مشکلاتی که هم اکنون پیش می‌آید به دنبال راه حلی ثابت و دائمی‌نگردید؛ فقط راه خود را از میان این موقعیت باز کنید. شما بعدها فرصت این را خواهید داشت که به نتیجه دلخواه برسید.
 
 
تیر: توانایی شما در حفظ کردن تعادل و سازگاری در دوستی‌هایتان امروز مورد آزمایش قرار می‌گیرد! شما حتی اگر سعی کنید احساسات ناخوشایند خود را نادیده بگیرید، باز هم نمی‌توانید چشم‌های خود را ببندید. یکبار که بتوانید ببینید که پشت پرده چه خبر است، می‌خواهید مطمئن شوید که دیگران نیز آنچه شما می‌بینید را می‌بینند. انقدر صبر نکنید که یک مشکل شما را از پا بیندازد. خیلی زود و به محض اینکه حقیقت را فهمید به دنبال چاره آن باشید.
 
 
مرداد: بازی کردن طبق قوانید افراد دیگر برای مدتی قابل قبول بوده است، اما حالا شما بدون اینکه به سهم خود اضافه کنید نمی‌توانید ادامه بدهید. افرا دیگر در محل کار شاید از شما انتظار داشته باشند که همیشه با با رفتاری مشابه عمل کنید، اما شما نیاز دارید دوباره توانایی‌های خود را به کرسی بنشانید یا حداقل مرزها و حد و حدود خود را شفاف سازید. اگرچه بیش از اندازه کار کردن مفید واقع نخواهد شد، ساکت و ساکن باقی ماندن نیز همانگونه خواهد بود. اجازه دهید همکارانتان بفهمند که شما دقیقا چه افکاری در سر دارید.
 
 
شهریور:‌ شما در عالم خیال دوست دارید با وجود تمام محدودیت‌ها و موانعی که جلوی راهتان قرار گرفته هم کارتان را خوب انجام دهید. شما می‌دانید که عمل کردن به قوانین کار خیلی خوبی است، اما کنترل کردن آن از دست شما خارج شده است. شاید احساس می‌کنید که دست و پای شما را بسته‌اند و می‌خواهید محدودیت‌هایتان را از بین ببرید. اما امروز سعی نکنید زیاد کار کنید، وگرنه موقعیتی را خراب خواهید کرد که در واقع آنقدرها هم که شما فکر می‌کردید بد نبوده است.
 
 
مهر: باوجود اینکه امروز احساسات شما تقریبا در معرض دید هستند، شما نمی‌توانید با راحتی آنها را به عملی قاطعانه تبدیل کنید. حس و حال شما خیلی سریع تغییر می‌کند، هر فکری که در سرتان می‌پرورانید به وجود آورنده حرکت و حنبشی می‌شود که با عمل قبلی شما سراسر متفاوت است. اگرچه شخصی شما را تحت فشار قرار می‌دهد که سریع تر یک تصمیم ثابت بگیرید، اما الان اصلا این کار لازم نیست. دو روز صبر کنید، این بهتان کمک می‌کند که امکان گرفتن عاقلانه ترین تصمیمات را داشته باشید.
 
 
آبان: به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساسات‌تان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.
 
 
آذر: شما اعتقاد دارید که برای مشکلی که شما را به زحمت انداخته راه حل مناسبی دارید. متاسفانه چند لحظه بعد و قبل از اینکه در مسیر درستی قرار بگیرید نظرتان عوض می‌شود. نظر خود را خیلی زود تغییر ندهید، بهتر است صبر کنید تا ببینید که بعدا نیز نظرتان همین خواهد بود یا اینکه جواب نهایی‌تان با جواب الان فرق خواهد کرد یا نه؟ پس حواستان باشد، اهمیت دادن شما به مسائل اورژانسی و فوری بعضی وقتها باعث می‌شود که تصمیمات جاهلانه بگیرید!
 
 
دی: چرخش ماه دلنشین برج میزان و خورشید در نشانه‌تان باعث شده که شما بدون توجه به کارهایی که پیش رویتان دارید در آرزوی خوشحال کردن افراد دیگر باشید. حتی اگر شما بخواهید موفق بشوید، فهمیدن حقیقت کار راحتی نیست، ولی شما نیاز ندارید که این کار را با هزینه و خرج دیگران انجام دهید. در حالیکه راه خود را به سوی موفقیت ادامه می‌دهید، از حال اطرافیانتان نیز آگاه باشید و مطمئن شوید که به نیازهایشان توجه می‌کنید.
 
 
بهمن: امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می‌کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده‌اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می‌شود، آماده‌اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می‌تواند مانع و عامل باز دارنده‌ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.
 
 
اسفند: هم اکنون درحالیکه شما در جستجوی راه‌هایی هستید که بتوایند شغلتان را با فرد دیگری یکی و ترکیب کنید، ممکن است رابطه‌های دوستی‌تان به مشکل بربخورد. متاسفانه شما هر چه بیشتر در این رابطه خود کند و کاو و جستجو کنید ممکن است طرف مقابلتان از شما دلزده شود. یاس و ناامیدی در دوستی شما حکمفرما خواهد شد، مگر اینکه شما قبل از اینکه برای کار خود برنامه ریزی بلند مدت کنید، قدمی به عقب بردارید و ببینید پشت سرتان چه خبر است.
همچنین : بخوانید  فال روز سه شنبه 24 اردیبهشت 92