هر اقدام بزرگ ابتدا محال به نظر می رسد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال ۲۲ دی ۱۳۹۱

فروردین: به نظر می‌رسد امروز خیلی از خودتان مطمئن باشید،‌ اما این اعتماد به نفس کاذب شما ممکن است بسیار غلط باشد اگر شما زمانی برای این نگذارید که دیگران را به خوبی زیر نظر بگیرید. اکنون بسیار راحت است که یک نکته جزیی اما بسیار مهم را از دست بدهید،‌ که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه جویی کند و برای تان مفید باشد. کار زیرکانه شما اکنون این است که کارهایی که قبلا کرده اید و حرفهایی را که قبلا گفته اید را دوباره چک کنید،‌ به خاطر اینکه دوستانتان ممکن است از این اطلاعات غلطی که شما به آنها داده اید صدمه ببینند.

اردیبهشت: آهسته کردن سرعت خود به سوی پیشرفت به نظر نمی‌رسد اکنون برای شما زیاد مهم باشد به خاطر اینکه شما هر چیزی که بسیار مهم‌تر از آن  باشد را ترجیح می‌دهید. اگر احساس کنید که کاری را به اتمام رسانیده اید خود را از آن کار کنار می‌کشید. شما می‌خواهید دیگران بدانند که شما چقدر در کار خود با استعداد و شایسته هستید. اما  بهتر است که زمان خود را از دست ندهید و کاری را که درست است انجام دهید به جای اینکه بخواهید دیگران را  با کارایی خود تحت تاثیر قرار دهید.
خرداد: سیاره حاکم شما پا به نهمین خانه ایده‌های بزرگ شما گذاشته است،  و شما را مجبور می‌کند تا قبل از اینکه سفر خود را آغاز کنید، برنامه‌های خود را دوباره تخمین زده  و برآورد کنید. اگر مجبور شدید زمان سفر خود را عقب بیندازید نگران نشوید. بسیار مهم است که  اول مهیای سفر شوید و نقطه شروع خود را انتخاب کنید به جای اینکه با شتاب و عجله آن کار را انجام دهید و  بخواهید بدون درنظر گرفتن جزییات به اهداف خود برسید.
تیر: اگر کسی امروز به شما اصرار کند که برنامه‌های تان را تغییر دهید،‌ شما عکس العملی کاملا سرسختانه و لجوجانه نشان می‌دهید، مخصوصا اگر خودتان بدقت تمام جوانب را سنجیده باشید و بخواهید کاری را انجام دهید که بیشترین درک را به شما می‌دهد. شما می‌خواهید که ارتباط تان  با دیگران  را ادامه بدهید،‌ اما نمی‌خواهید که برنامه‌های شخصی خود را به خاطر این قربانی کنید که مورد قبول اجتماع باشید. کمی ‌توافق داشتن بخشی از یک مذاکره سالم است، اما از نظرات شخصی خود در مذاکره دست نکشید و تسلیم آرای دیگران نشوید.
مرداد: استراحت و آرامش به نظر می‌رسد امروز بهترین کار برای شما باشد، اما بخش فعال زندگی شما ممکن است کمی ‌بیشتر سرکشی کند و خودش را نشان دهد. شما دوست دارید که موقعیت کنونی را از دست ندهید. اطلاعات ارزشمند می‌تواند معنی متفاوتی از شکست و موفقیت بدهد. به چیزی که فکر می‌کنید در حال یاد گرفتن آن هستید اعتماد نکنید بلکه به چیزی که  تاکنون داشته اید تکیه کنید و به اینکه به چه چیزی باور دارید.
شهریور: سیاره حاکم شما یعنی عطارد ششمین خانه از کار شما را امروز فعال می‌کند، و باعث سریع تر شدن ادراک و آگاهی شما می‌شود. به نظر می‌رسد که شما هیچ فرصتی را برای پیشرفت و ترقی از دست نمی‌دهید، اما این تا زمانی امکان پذیر است که شما تمرکز خود را بر کارتان از دست ندهید. خوشبختانه، اکنون شما قادر هستید که از زمانتان لذت کافی را ببرید، حتی زمانیکه شما به سختی کار می‌کنید فرصت تفریح و شادی را از خودتان دریغ نمی‌کنید.
مهر: طلبیدن صداهای خوشایند ایده خوبی به نظر می‌رسد،‌ اما اگر بخواهید مسیرتان را نادرست انتخاب کنید و پیش بروید خود را در میان اشتباهات خنده داری غرق می‌کنید. راحت است که فرض کنید که هر چیزی به خودی خود درست می‌شود، اما این تصور امکان پذیر نمی‌شود مگر اینکه شما کارتان را بدرستی به انجام برسانید. درباره کاری که قولش را داده بودید تجدیدنظر کنید و درباره کاری که در بخش شما احتیاج چندانی به تلاش ندارد مذاکره کنید.
آبان: شما امروز مستقیما درک می‌کنید که دیگران چه می‌خواهند و این می‌تواند شما را در محل کارتان به طرز شگفت انگیزی کمک کند. اگر می‌دانید وظیفه تان چیست برای چه منتظر ایستاده‌اید تا رییس‌تان بیاید و کار شما را برایتان تعیین کند؟ زود آغاز کردن و به دقت انجام دادن آن می‌تواند روز شما را به روزی لذت بخش و موفق تبدیل کند و کمک می‌کند تا زودتر از آنچه که فکرش را بکنید کارتان را تمام کنید.
آذر: شما پاهایتان را امروز روی زمین دارید، و خوشبختانه، ماه اکنون به نهمین خانه از ماجراجویی‌های شما نیرو می‌دهد. شما آماده یک سفر بزرگ هستید، اولین چیزی که نیاز دارید این است که جزییات را یکی بعد از دیگری در نظر گرفته و انجامشان دهید. حتی اگر چیز واقعا غلطی پیدا نکردید، شما باید همه امور جزیی را با  دقتی عالی انجام دهید. تدارکات سفت و سخت و قوی راه شما را برای یک سفر موفق همراه می‌کند.
دی: شما امروز از سر و صدا گیج و پریشان نمی‌شوید. در حقیقت،‌ امروز حتی برایتان راحت تر است که از مسیر تنگ و محدود و اختصاصی به سمت اهداف پیش بروید. در واقع امروز روزی است که شانس با شما یار است و به هر جا که بخواهید می‌رسید.  پس امکانات خود را دست بالا گرفته و حرکت کنید و مطمئن باشید که به نتیجه می‌رسید. به یاد داشته باشید، هیچ راه کوتاه و میان بری وجود ندارد. آهسته و استوار پیش رفتن شما را به مقصودتان می‌رساند.
بهمن: ممکن است شما اعتقاد داشته باشید که قهرمان جایگاه‌های میان راه هستید که می‌تواند به راحتی حمایت شود. شما واقعا مایل هستید با چشم اندازهای خود با کسی دیگر شریک شوید،  اما هر کلامی‌که شما بگویید ممکن است باعث ایجاد اختلاف و درگیری شود و طرف مقابل را خشمگین کند،‌ حتی اگر قصد شما این نباشد که باعث ایجاد این تعارض شوید. به یاد داشته باشید،‌ ایده‌های شما فقط یک راه برای رسیدن به رویکرد و موقعیت است، پس اگر ایده‌ها و افکار دیگران با شما اختلاف داشت به افکارشان احترام بگذارید.
اسفند: با وجود اینکه شما این توانایی را دارید که کاری را به دقت بررسی کرده و آن را به معانی تشکیل دهنده‌اش تقسیم کنید، اما سعی کنید تا  آن را به کاری زیادی تبدیل نکنید و به خود نگویید که باید آن را حتما همین الان انجام دهید. به پایان رساندن کاری که اخیرا قول آن را داده بودید بسیار مهم است، اما لازم نیست که شما نیروی تان را به این خاطر هدر بدهید که به هر کس که می‌رسید درباره کارتان به او توضیح دهید. زیاد مهم نیست که امروز جلب توجه کنید، فقط کارتان را انجام دهید و ببینید کار بعدی تان چیست.
همچنین : بخوانید  فال روز جمعه 31 خرداد 92
برچسب ها :