مرد پارسی دروغ نگوید حتی بهنگام مرگ در جنگ (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

قیمت های جدید و رسمی سایپا و پارس خودرو

 

این سازمان اواخر روز گذشته قیمت جدید محصولات سایپا و پارس خودرو را منتشر کرد.

بر این اساس، قیمت جدید سایپا SL ۱۳۱ معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و سایپا SL ۱۳۲ نیز ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت سایپا SL ۱۱۱ نیز به ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و SL ۱۴۱ به ۱۰ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان رسیده است.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت جدید تیبا را نیز ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان تعیین کرده است.
نکته قابل توجه در نرخ‌های اعلامی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان آن است که در حالیکه در سال جاری تولید خودروی ریو در شرکت سایپا متوقف شده است اما این سازمان قیمت رسمی این خودرو را نیز ۱۷ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تعیین کرده است.
اما در محصولات شرکت پارس خودرو نیز قیمت جدید تندر ۹۰ مدل E۲ معادل ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت مدل دو‌گانه‌سوز این خودرو نیز ۲۳ میلیون و ۴۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت تندر ۹۰ مدل E۱ نیز به ۱۸ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسیده است.
همچنین قیمت مگان ۲۰۰۰ اتوماتیک نیز به ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار و مگان ۱۶۰۰ لوکس به ۳۸ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان افزایش یافته است. قیمت مگان معمولی ۱۶۰۰ سی.سی نیز به ۳۵ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان و مگان ۲۰۰۰ دنده‌ای به ۴۰ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسیده است.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان قیمت تیانا مدل MID را ۷۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت مدل HIGHT این خودرو را ۸۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان تعیین کرده است.
قیمت قشقایی نیز در مدل HIGHT آن به ۶۵ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و مدل MID نیز به ۶۲ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسیده است.
همچنین : بخوانید  زمان برداشت یارانه نقدی آبان ۹۱