ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جزئیات کامل افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

جزئیات کامل افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل

عکس های افتتاحیه جام جهانی 2014 , دانلود افتتاحیه جام جهانی 2014, جام جهانی برزیل

در مورد جزئیات مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴


به گزارش خبرگزاری فرانسه جزئیات مراسم افتتاحیه بیستمین دوره رقابت‌های جام جهانی اعلام شد. این مراسم ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه ۲۲ خرداد در ورزشگاه “کورینتیانس” شهر سائوپائولو آغاز می‌شود. قرار است سپ بلاتر، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، دیلما روسف، رییس جمهور برزیل در این مراسم سخنرانی کنند.

مراسم افتتاحیه جام جهانی، ۲۵ دقیقه‌ به طول می‌انجامد که در آن ۶۰۰ هنرمند به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

دافن کورنز، کارگردان هنری مراسم افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۱۴ اعلام کرد، این مراسم باشکوه‌ترین افتتاحیه تاریخ جام‌جهانی خواهد بود.

او با اشاره به جزئیات مراسم افتتاحیه جام‌جهانی گفت: در این مراسم می‌خواهیم روحیه مردم برزیل و عشق به فوتبال را نشان دهیم. در برزیل مردم علاقه زیادی به فوتبال دارند و خیلی‌ها با فوتبال زندگی می‌کنند. می‌خواهیم که در تمام مراسم افتتاحیه جا‌م‌جهانی ۲۰۱۴ این روحیه را نشان دهیم.

قرار است یک توپ بزرگ نورانی در مرکز زمین قرار داده شود که در داخل آن ۹۰ هزار رشته نوری قرار داده شده است.

کورنز در ادامه گفت: برای هر یک دقیقه‌ از مراسم ۲۵ دقیقه‌ای افتتاحیه جام‌جهانی حداقل ۲۰ ساعت کار انجام شده است و همه حساسیت زیادی روی بهترین اجرا برای مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ داشتیم. ۶۰۰ هنرمندی که در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ حاضرند به صورت داوطلبانه حاضر به حضور در مراسم افتتاحیه شدند.

عکس های افتتاحیه جام جهانی 2014 , دانلود افتتاحیه جام جهانی 2014, جام جهانی برزیل

بلافاصله پس از پایان مراسم افتتاحیه جام جهانی قرار است دو تیم برزیل و کرواسی در اولین دیدار جام بیستم به مصاف هم بروند.

همچنین : بخوانید  عکس های از علیرضا جهانبخش فوتبالیست ملی پوش ایرانی

کارگردان مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ به علاقمندان اطمینان داد مراسم افتتاحیه هیچ آسیبی به چمن ورزشگاه “کورینتیانس” نخواهد زد: به مسئولان مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴ اطمینان خاطر دادیم که هیچ آسیبی به چمن ورزشگاه “کورینتیانس” وارد نخواهد شد، چرا که هیچ وسیله سنگینی یا تیزی در مراسم افتتاحیه نخواهد بود. علاوه بر آن این مراسم روز برگزار می‌شود و به همین خاطر نیاز زیادی به آتش بازی و نورافشانی نیست.

دانلود افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۴