انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز پنج شنبه ۱ فروردین ۹۲

 

فروردین:

اگر مدت زیادی با شخصی رابطه دوستی داشته اید، اکنون این دوستی صمیمانه تر می شود و این موضوع سبب خوشحالی زیادی برایتان می شود. سعی کنید با این شخص روراست باشید زیرا او نیز همین طور است.

اردیبهشت:

امروز مریخ به برج جوزا می رود این قسمت از چارت شما به پول مربوط می شود . مریخ سیاره حریصی است و به همین خاطر شما بدون فکر خرج می کنید. سعی کنید اول فکر کنید زیرا پشیمان می شوید.

خرداد:

انرژی تان فوق العاده بالا رفته است باید از افرادی که سعی دارند شما را از دنبال کردن غرایزتان باز دارند ، دوری کنید، زیرا شما حق انتخاب دارید و باید به حرف دلتان گوش کنید شما به دلایلی می دانید در حال حاضر چه کار می کنید، چه طور می خواهید آن را انجام دهید، چرا و کی، اما دیگران به سختی این مسئله را باور می کنند.

تیر:

اکنون خورشید به برج حمل رفته است.چند روز ماه،عطارد و خورشید در نقطه اوج چارت شما قرار دارند.می دانید این به چه معنا است؟ایده های جدید و خلاقیت در کار.اکنون در موقعیتی هستید که می توانید ارتقا پیدا کنید.شاید این موضوع به معنای افزایش مسئوولیت شما باشد،اما این قضیه هیچ وقت شما را از کارتان باز نمی دارد.این طور نیست؟شما نمی توانید تا فردا منتظر شوید.

مرداد:

امروز سیاره مارس به علامت دوقلو وارد خواهد شد و منجر به دیداری جالب با دوستان می شود. یکی از دوستانتان شما را سرشار از وجد و اشتیاق برای کاری جدید خواهد کرد، مثلاً یک سرگرمی مهیج. زمان هایی هست که شما در مقابل دوستانتان می ایستید، به خصوص در رابطه با مسائل اجتماعی سعی کنید با احتیاط رفتار کنید!

شهریور:

مریخ به برج جوزا،نقطه اوج چارت شما می رود.مصمم هستید تا به اهدافتان دست یابید.اگر خشن و سر سخت باشید همه برنامه هایتان را خراب می کنید.

مهر:

سیاره ماجراجویی،امروز دارد ماجراآفرین ترین منطقه چارت شما می شود و شما لحظات زنده و پرشوری را پیش رو خواهید داشت.چشم انداز تعطیلات آن قدر اغوا کننده است که مشکل بتوان از شر آن راحت شد.به خصوص اگر قصد سفر به جایی گرم و یا عجیب دارید.هم چنین بسیار ناآرام و عجول شده اید و ممکن است از ترس این که کاری احمقانه و یا خطرناک نکنید مرتب به خودتان گوشزد کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز شنبه 7 بهمن 91

آبان:

امروز مریخ وارد برج جوزا می شود.این قسمت ازچارت شما به کارهای بزرگ واملاک شریکی مربوط می شود.بنابراین مراقب بدهکاری ها و اجاره ها باشید.در این صورت می توانید با خواندن روزنامه امروز و به جای بیکاری و تنبلی درآمدتان را افرایش دهید.

آذر:

یکی از نعمتهای خدا در مورد شما آذریهای عزیز این است که طرح کلی جهان را می بینید و درباره زندگی تان فیلسوفانه فکر می کنید همه چیز را براحتی می پذیرید- وقایع بد و خوب را ممکن است که درباره نتایج بعضی قسمت های زندگی چیزی ندانید ولی پرسشگر نیستید چون می دانید همه چیز طبق برنامه ای در دنیا دارد پیش می رود. این به شما قدرت می دهد که بد و خوب زندگی را تحمل کنید. از این زمان برای خلاق فکر کردن استفاده کنید و امکانات جدید را امتحان کنید.

دی:

هم اکنون خورشید نیز وارد برج حمل شده است که سبب تاکید بش تری روی مطالب مالکیتی می شود. شما وقتی فکرتان را به این موضوع اختصاص می دهید احساس حق به جانبی می کنید. از آنجایی که شما شخصی مصمم و یک دنده اید، هر کاری را که دوست دارید انجام می دهید ولی به دیگران هم این اجازه را بدهید که حرفشان را بزنند.

بهمن:

امروز کاملاً روز گیجی و سردرگمی است مگر اینکه به طور جدی برنامه ریزی کنید و قرارهایتان را مجدداً‌ بررسی کنید . هیچ کاری را شانسی انجام ندهید زیرا اگر کاری بخواهد اشتباه شود با این عمل شما حتماً‌ اشتباه می شود . به احساسات تان اجازه ندهید که بر شما غلبه کنند . زیرا می توانید خودتان تصور کنید که عاشق شخصی کاملاً نامناسب شده اید.

اسفند:

اینک خورشید وار حمل آتشین شده است . شما در خانه احساس بطالت وقت نخواهید کرد. شما با صعودتان به بقیه شوک داده اید. می توانید گردشها مسافرت ها را سازماندهی کنید. اما سعی کنید پول زیادی خرج نکنید این طور نیست؟