حافظه، پرونده تخيل و گنجينه عقل، دفتر ثبت وجدان و مخزن انديشه است.(بازيل
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش تصویری کشیدن سایه چشم به شکل توت فرنگی

آموزش تصویری کشیدن سایه چشم به شکل توت فرنگی

آموزش تصویری کشیدن سایه چشم به شکل توت فرنگی

در این پست با شما هستیم تا مرحله به مرحله و همراه با تصویر , کشیدن سایه چشم طرح توت فرنگی را به شما آموزش دهیم.این طرح فانتزی برای خانم های جوان و تنوع طلب بسیار مناسب می باشد.همچنین به شما ایده جالبی برای طراحی خط چشم های فانتزی می دهد.زیبایی آن چیزی است که شما می پسندید.

آموزش تصویری کشیدن سایه چشم به شکل توت فرنگی

تصویر کاملا گویاست و کافی است هر مرحله را همراه با عکس انجام دهید , ابتدا دور تا دور چشمتان را (از بالا تا زیر ابرو و از پایین تا برجستگی زیر چشم) با سایه سفید بپوشانید.این به عنوان بیس آرایش شما تلقی می شود و به خوابیدن سایه روی پوست شما کمک میکند.

گوشه بیرونی پلک بالایی تان را با سایه صورتی بپوشانید و با استفاده از سایه صورتی روشن گوشه داخلی پلک بالایی تان را سایه بزنید.

زیر پلک پایینی تان را با آبی روشن تا نیمه سایه بزنید و برای نیمه دیگر از سایه زرد استفاده کنید و این دو رنگ را در محلی که به هم نزدیک میشوند محو کنید.

یک مداد چشم صورتی بردارید و برای پلک بالایی تان خط چشم تقریبا نازکی بکشید.حالا با مداد چشم آبی تیره از گوشه داخلی پلک بالایی تان خط چشم بکشید و آن را به خط صورتی وصل کنید.همچنین برای نیمه داخلی و خارجی پلک پایینی تان با همان مداد آبی خط چشم بکشید.

با یک مداد چشم مایع و صورتی رنگ نقاط ریزی را در فاصله بین پلک بالایی و ابرویتان قرار دهید.در آخر برای تکمیل آرایش چشمتان , ریمل بزنید.

همچنین : بخوانید  نشانه های فاسد شدن لوازم آرایش چیست؟

از آرایش توت فرنگی چشم هایتان لذت ببرید.