خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل های کیف و کفش چرم بهاری

مدل های کیف و کفش چرم بهاری

یک ضرب‌المثل معروف چینی می‌گوید «من آنقدر پولدار نیستم که چیز ارزان بخرم» شاید در نگاه اول این جمله‌تناقض‌آمیز باشد ولی وقتی خوب فکر کنید می‌بینید چندان هم بیراه نیست؛ وسایل ارزان و بی‌کیفیت زود خراب می‌شود و مجبور می‌شوید یکی دیگر بخرید ولی وقتی جنس باکیفیت بخرید، می‌توانید به راحتی تا چند سال از آن استفاده کنید؛ یکی از این جنس‌های باکیفیت چرم طبیعی است که نه تنها به راحتی می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید بلکه به قول خود حرفه‌ای‌ها چرم مثل فرش است هرقدر بیشتر پا بخورد، ارزشمندتر می‌شود. برای شما مجموعه‌ای از کیف و کفش‌های چرم را گلچین کرده‌ایم.

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم

 

مناسب برای همه آقایان
این مدل از کیف‌ها سن نمی‌شناسد. هم جوانان می‌توانند از آن استفاده کنند و هم آقایان میانسال. به خصوص کسانی که همیشه وسایل زیادی با خود حمل می‌کنند و خیلی هم منظم و مرتب نیستند زیرا جای هر چیزی در کیف کاملا مشخص شده‌ است و در نهایت زیپ و نوع در آن نیز وسایل را از گم شدن محافظت می‌کند.

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم
یک رنگ خاص و متفاوت
اگر یک رنگ خاص و متفاوت می‌خواهید، این کفش عالی است به خصوص اگر با یک کیف یا شال همرنگ هماهنگ شود؛ پاشنه آن نیز خیلی بلند نیست و هنگام راه‌ رفتن اذیت نخواهید شد.

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم
با یک شلوار جین فوق العاده است
این کفش با یک شلوار جین ترکیب فوق‌‌العاده‌ای می‌سازد؛ ترکیبی بی‌نهایت شیک و مردانه که می‌‌تواند همه چشم‌ها را به خود جلب کند؛ البته جنس آن به گونه‌ای است که به مراقبت بیشتری نیاز دارد و نمی‌توان به راحتی در روزهای بارانی از آن استفاده کرد بنابراین بیشتر برای روزهای آفتابی توصیه می‌شود.

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم
با دوام و زیبا
اگر به دنبال یک کمربند بادوام و زیبا هستید، این کمربند به خوبی روی شلوار خود را نشان می‌دهد و جنس نرم آن نیز به هیچ‌وجه کمر را آزار نمی‌دهد.

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم
راحت ترین کفشی که می توانید تصور کنید
این مدل از آن کفش‌هایی است که وقتی به پا کنید دیگر دلتان نمی‌آید آن را دربیاورید، به همین دلیل آن را به کسانی توصیه می‌‌کنیم که به دنبال یک کفش راحتی و بادوام هستند؛ البته رنگ آن کمی خاص است و شاید به‌راحتی با هر کیفی هماهنگ نشود ولی چون کاملا اسپرت است دلیلی هم ندارد دقیقا همان رنگ کیف داشته‌باشید.

همچنین : بخوانید  مدل مانتوهای بهاره کمپانی ZARA

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم
برای مناسبت های خاص
این مدل کفش را بیشتر برای مناسبت‌های رسمی و خاص پیشنهاد می‌کنیم به خصوص اگر کتی هم از خانواده قهوه‌‌ای به تن داشته‌باشید؛ البته رنگش به  گونه‌ای است به راحتی با بیشتر لباس‌ها هماهنگ می‌شود و به سختگیری زیادی نیاز ندارد؛ فراموش نکنید این جنس کفش در رنگ‌‌های تیره به خوبی آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را نشان می‌دهد بنابراین اگر فرد مرتب و منظمی هستید سراغ این جنس و رنگ بروید.

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم
نه خیلی اسپرت و نه خیلی کلاسیک
این کفش را به همه آقایان خوش‌پوش و خوش‌تیپ توصیه می‌کنیم به خصوص آقایان جوانی که نه می‌خواهند خیلی اسپرت باشند و نه خیلی کلاسیک و رسمی؛ رنگ خاص آن نیز به گونه‌ای است که تقریبا با هر رنگ شلواری هماهنگ می‌شود و تنها کافی است که رنگ کمربندتان را با آن هماهنگ کنید.

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم
اگر به دنبال وسایل خاص و تک هستید
امکان ندارد خانم جوانی این کیف را ببیند و نپسندد؛ به خصوص که رنگ آن آنقدر خاص و متفاوت است که می‌توان از آن به عنوان یک محصول تک نام برد؛ از طرف دیگر جادار است و می‌توان وسایل زیادی در آن جا داد، ناگفته نماند که دسته کوتاه کیف به گونه‌ای ‌است که هم می‌توان به عنوان کیف رسمی از آن استفاده کرد و هم کیف اسپرت همچنین کیف پول همرنگ آن نیز  به گونه  ای است که درون  آن کاملا طبقه‌بندی شده است و هر چیزی جای خودش را دارد، به همین خاطر اگر مرتب بودن پول‌ها و کارت‌ها برایتان مهم است، چنین کیفی حتما به دردتان خواهد خورد.

کیف و کفش بهاری , کیف و کفش چرم
اگر به پاشنه بلند عادت ندارید
با پاشنه نسبتا پهن این کفش راه رفتن خیلی مشکل نیست و در نتیجه برای خانم‌هایی که عادت به کفش پاشنه بلند ندارند، پیشنهاد خوبی است؛ علاوه بر این قالب کفش نیز به گونه‌ای است که به پا فشار چندانی وارد نمی‌شود. ناگفته نماند که رنگ عسلی نیز کفش را از سادگی درآورده ‌است و به آن ظاهری خاص و متفاوت داده‌‌‌است.

منبع : bartarinha.ir