ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

روش های مراقبت از اکستنشن مو

روش های مراقبت از اکستنشن مو www.campfa.ir

این روزها رنگ مو خیلی طرفدار دارد. بیش از ۷۵ درصد زنان از رنگ مو استفاده می کنند و در میان مردان نیز استفاده از رنگ در حال افزایش است. متاسفانه بسیاری از مردان و زنان مزایای استفاده از اکستنشن به جای رنگ کردن مو با مواد شیمیایی را نمی دانند. نکته خوب در مورد اکستنشن مو این است که آنها به موهای شما آسیب نمی رسانند و البته شما را به رنگ و هایلایت دلخواه خود می رسانند.

 

 علاوه بر اضافه کردن مو شما می توانید از وسایل جانبی زینتی نظیر پر و یا مهره های کریستالی هم بهره ببرید. زنان با موهای لخت و کم پشت علاقه دارند که موهایی زیبا، پرپشت و درخشان مانند ستاره های هالیوودی یا مانکن های تبلیغاتی داشته باشند. با استفاده از اکستنشن رسیدن به این رویا امکان پذیر است اما نگهداری از این موها نیز مهم است. در ادامه مقاله به چند نکته برای کمک به شما در نگهداری از موهای اکستنشن و البته موهای خودتان هم می پردازیم.

شستشو

موهای خود را تمیز نگه دارید. تمیز نبودن مو و عرق باعث گره خورن مو می شود. بعد از ورزش، شنا و… موهای خود را بشویید. قبل از شستشو، موی سر خود را شانه بزنید و گره های آن را باز کنید. مو را از بالا به پایین بشویید. از شامپو ی مناسب استفاده کنید. وقتی موی خشک را یکباره با آب فراوان بشویید مو ضخیم میشود و گره میخورد. به تدریج مو را خیس کنید و قبل از شستشوی کامل به آرامی شانه بزنید. این کار برای اکستنشن های ارزان تر بهتر است.

همچنین : بخوانید  آموزش تهیه کرم ضد چروک و تمیز کننده پوست

آرایش مو

برای شانه کردن مو از شانه و برس نرم استفاده کنید. از انتهای مو شروع کنید و به آرامی به سمت جلو بروید. همیشه مو را از پایین به بالا و به آرامی شانه کنید. این کار را ۲ تا ۳ بار در روز انجام دهید. حرارت یکی از بزرگ ترین دشمنان موی شماست؛ هر چه بیشتر از حرارت استفاده کنید طول عمر موی اکستنشن شما کمتر می شود. در استفاده از اتوی مو و سشوار دقت کنید. بهترین کار این است که بگذارید مو به صورت طبیعی خشک شود.

ورزش

موقع شنا کلاه شنا بپوشید و یا سر خود را بیرون آب نگهدارید. کلر و نمک باعث می شود که مو گره بخورد و کمرنگ شود. توصیه می شود که در موقع ورزش و شنا موهای خود را بپوشانید و یا موهای خود را دم اسبی ببندید.

خواب

با موی خیس نخوابید. قبل از خواب حتما موهای خود را خشک کنید. توصیه میشود که موهای خود را بپوشانید و یا به صورت شل ببافید.

نگهداری از مو

روی موهای اکستنشن مواد فر، رنگ یا هر ماده شیمیایی دیگری استفاده نکنید. به طور کلی بهتر است که موهای مصنوعی را شانه نکنید و این موها را در برابر گرمای زیاد قرار ندهید.