هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

سریال های تلویزیون رمضان در سال ۹۴

سریال های رمضان ۹۴ – زمان پخش پایتخت ۴ رمضان ۹۴

زمان پخش سریال پایتخت 4 ,  عکس های پایتخت 4 ,  پایتخت 4 رمضان 94  , بازیگران پایتخت 4

سریال پایتخت ۴ بدلایلی برای نوروز ۹۴ ساخته نشد اما با توجه به درخواست مردمی مبنی بر ساخت سری چهارم مجموعه پایتخت گروه سازنده این سریال خبر از ساخت این سریال در سال ۹۴ دادند . طبق همین خبر الهام غفوری تهیه‌کننده سریال«پایتخت» در این زمینه  به خبر گزاری مهر می گوید : از آنجایی که سریال علی البدل تولید سنگین‌ تری داشت و شرایط تولیدی آن بسیار دشوار بود، فعلا از ساخت آن صرف نظر کرده‌ایم و به جای این سریال، پایتخت ۴  را سال ۹۴ کلید خواهیم زد. وی اضافه کرد : سری چهارم سریال پایتخت در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد و پخش آن در ماه رمضان سال ۹۴ قطعی خواهد بود.

این تهیه‌کننده درباره جابجایی زمان پخش این سریال که سه سری آن همواره در نوروز روی آنتن رفته بود، تصریح کرد: از آنجایی که ما امکان ساخت و پخش پایتخت ۴ برای نوروز امسال را نداشتیم به فکر ساخت آن برای ماه رمضان افتادیم. از سوی دیگر خیلی‌ها پیگیر «پایتخت ۴» بودند و از ما درباره سرنوشت آن سوال می‌کردند.غفوری در پایان اظهار امیدواری کرد مردم در ماه مبارک رمضان نیز همچون ایام نوروز، ارتباط خوبی با این سریال برقرار کنند.یاد آوری میشود سریال پایتخت ۳ به کارگردانی سیروس مقدم نوروز ۹۳ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی سه‌گانه پایتخت بوده‌اند.

سریال های ماه رمضان سال ۹۴

سریال ماه و مه,ماه و مه,سریال های رمضان 94

اسامی سریال های ماه رمضان ۹۴

سریال های رمضان 94 ,سریال پایتخت 4,رمضان 94,زمان پخش سریال پایتخت 94

سریال ماه و مه برای شبکه ۳ در رمضان ۹۴ ؟

سریال سبو که به « ماه و مه » تغییر نام داده از شبکه سه سیما به کارگردانی برزو نیک نژاد بر روی آنتن خواهد رفت. نویسنده سریال نیز علیرضا کاظمی است که پیش از این چندین سریال طنز را نویسندگی کرده است. تهیه کننده سریال سبو نیز مهران مهام است. وی در این زمینه گفته : در زمان مدیریت آقای ضرغامی و دارابی سفارش سریال شبکه سه برای ماه رمضان داشتم که در حال حاضر در مرحله طراحی قصه و سایر مسائل هستیم . وی در مورد نویسنده و کارگردان این سریال ادامه داد: کارگردانی اثر را برزو نیک نژاد و نویسندگی آن را علیرضا کاظمی پور به عهده خواهند داشت. وی ادامه داد: ماه رمضان آنتن خطرناکی دارد و ما هم تمام تلاش و تمرکزمان روی این موضوع است و امیدوارم بتوانیم با دست پر در خدمت مخاطبان مان باشیم. سری دوم سریال دردسرهای عظیم نیز آماده است اما در ماه رمضان ۹۴ پخش نخواهد شد و زمان پخش آن به تایم دیگری موکول شده است.

همچنین : بخوانید  مدل جدید دکوراسیون داخلی منزل 2013

برنامه ماه عسل ۹۴ در رمضان ۹۴

ویژه برنامه تلویزیونی ماه عسل هم طبق معمول هر ساله پخش خواهد شد. امسال هم احسان علیخانی با ماه عسلش قرار است مهمان لحظه های افطارشبکه سه سیما باشد.چیزی که معلوم است ساختار ثابت برنامه و سوژه هایی که رنگ و بوی حضور خدا در وقایع زندگیشان بیشتر حس می شود است اما دکور برنامه،آیتم ها و تیتراژهای اپتدا و انتهای آن از آن مسائلی است که پیش بینی می شود مخاطبان این برنامه را شگفت زده کند.تهیه کننده ی ماه عسل بعد از فوت مرتضی پاشایی و در برنامه گلخانه گفته بود که صدای مرتضی ظرفیت این را دارد که از تکه هایش در تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۴ استفاده شود باید ببینیم این حرف علیخانی به چه صورتی در برنامه تحقق می یابد.با وجود اینکه نام ماه عسل مخاطبان خاص خود را دارد علیخانی و گروهش باید به پرهیز از تکرار و یکنواخت شدن توجه ویژه ای داشته باشند.

برچسب ها : , ,