کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با یک کت و دامن هم اسپرت باشید هم رسمی

با یک کت و دامن هم اسپرت باشید هم رسمی


 کت و دامن, کت و دامن اسپرت www.campfa.ir

 

هر وقت سراغ کمد لباس‌های‌تان می‌روید فکر می‌کنید  جای یک دست کت و دامن در کمد لباس‌های شما خالی است؟ خب کت و دامن از آن دست انتخاب هایی است که برخلاف لباس‌های دیگر می‌توانید بارها و بارها و در مراسم و مهمانیهای زنانه مختلف از آن استفاده کنید و هر بار هم کاملا متفاوت ظاهر شوید. فقط کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. البته طبیعی است وقتی سراغ کت و دامن می‌روید باید از خودتان انتظار ظاهری کاملا اسپرت و به غایت وزین داشته باشید. اگر دنبال همین ظاهر هستید با ما همراه شوید. ما به شما خواهیم گفت چطور با کمی خلاقیت با کت و دامن همیشگی‌تان متفاوت‌تر از همیشه به‌نظر بیایید.

 

 

 کت و دامن, کت و دامن اسپرت

به رنگ رسمی بودن

اگر قرار است کاملا رسمی باشید، سراغ کت‌و دامن هم‌رنگ بروید. همان‌طور که در مدل پیشنهادی ما می‌بینید با انتخاب یک دست کت و دامن هم‌رنگ ظاهر وزینی پیدا می‌کنید. البته باید بسیار دقت کنید که در این ترکیب جزئیات را بهتر ببینید تا لباس شما شبیه یونیفرم نشود. دکمه‌های رنگی، برش‌های روی کت، زیورآلاتی که با کت و دامن‌تان هماهنگ می‌کنید و… همه از جزئیاتی هستند که نباید از آنها غافل شوید.

وقتی قرار است ظاهرتان رسمی باشد، باید سراغ کت‌های یقه انگلیسی کلاسیک بروید. یک کت یقه انگلیسی برش‌دار که کاملا قاب تنتان است (هنگام انتخاب به سرشانه‌های کت دقت کنید) دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. حالا فرض کنید همین کت را با یک شلوار هم‌رنگ از همان جنس بپوشید. به همین سادگی به ظاهر کاملا متفاوتی می‌رسید.

شومیزی که قرار است زیر کت بپوشید نقطه عطف لباس شماست. تنوع رنگ در انتخاب این شومیز دست شما را باز می‌گذارد تا بسته به مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید به ترکیب‌های متنوع و در عین حال متفاوتی در پوشش تان برسید.

یک گردنبند بلند ظاهر شما را از یکنواختی در می آورد. کافی است فقط به این نکته دقت کنید که ظرافت در انتخاب این گردنبند حرف اول را می‌زند.

برای رسیدن به ظاهری وزین و رسمی، همخوانی جنس دامن با کت همان‌قدر مهم است که هماهنگی رنگ‌ آنها؛ اما در انتخاب دامن به جزئیات دقت کنید. بهتر است مثل مدل پیشنهادی ما سراغ انتخاب‌هایی بروید که با چند برش ساده و در عین حال متفاوت با مدل‌های معمول، سادگی را از دامن شما دور می‌کند.

برای تکمیل ظاهر رسمی‌تان به یک کمربند باریک هم نیاز دارید. یادتان باشد خلاقیت در انتخاب رنگ این کمربند مثل هماهنگی آن با رنگ کیف و گاهی هم کفش‌تان دقیقا همان جایی است که دست شما را برای رسیدن به ترکیب تازه‌ای از همان کت و دامن همیشگی بازمی‌گذارد.

همچنین : بخوانید  مدل جدید دامن کوتاه مجلسی 2013

قرار است رسمی بپوشید بنابراین باید پوشیدن کفش‌های تخت را فراموش کنید. اما در مورد رنگ، پوشیدن کفش هم‌رنگ با کت و ‌دامن انتخابی شما یعنی تاکید بیشتر بر رسمی بودن ظاهرتان. اما کافی است همین کت و دامن را با کیف و کفشی به رنگی متفاوت بپوشید تا همه چیز تغییر کند. به همین سادگی شما می‌توانید از لباس‌ همیشگی‌تان یک ترکیب جدید بسازید.

اما در انتخاب مدل کیفتان انتخاب‌های محدودی دارید! یادتان باشد کیف شما باید یک کیف کتابی و بدون بند باشد، چون کیف‌های بزرگ به هیچ وجه برای ظاهر رسمی شما مناسب نیستند.

 کت و دامن, کت و دامن اسپرت www.campfa.ir

متفاوت شدن در چند دقیقه

وقتی لازم است در مراسمی با ظاهری اسپرت شرکت کنید، دور کت و دامن‌های یک رنگ را خط بکشید. با فرض داشتن یک کت و دامن هم‌رنگ این بار فقط به یک دامن یا کت تک نیاز دارید تا به ظاهری کاملا متفاوت برسید.

پیشنهاد می‌کنیم به تغییر رنگ کت‌تان فکر کنید. یک کت رنگ روشن همان چیزی است که شما برای اسپرت پوش شدن نیاز دارید. این بار دقت کنید یقه کت‌تان بلندتر باشد تا شومیزی که قرار است زیر آن بپوشید بیشتر به چشم بیاید البته کت‌های تک دکمه شما را به نتیجه بهتری خواهد رساند.

بهتر است رنگ شومیزتان را با دامن‌تان هماهنگ کنید. این ترکیب نظم بیشتری به ظاهر شما می‌دهد. یک رنگ متضاد مثل مدل پیشنهادی ما دقیقا همان چیزی است که برای اسپرت به‌نظر آمدن ظاهرتان به آن نیاز دارید.

یقه بلند کت شما فقط به یک گردنبند بلند نیاز دارد اما این بار دست‌تان برای انتخاب باز است، شما قرار است اسپرت بپوشید بنابراین لازم نیست دنبال مدل‌های ظریف باشید.

اگر کت‌ رنگ روشن مثل مدل پیشنهادی ما را انتخاب می‌کنید، بهتر است سراغ دامن‌های تک رنگ بروید. چنین انتخابی باعث می‌شود تا اسپرت بودن ظاهر شما بیشتر به چشم بیاید.

اینکه کیف بزرگ را انتخاب می‌کنید یا کوچک به خودتان بستگی دارد اما بهتر است رنگ کیفتان هم طیف از رنگ‌ کتی که می‌پوشید باشد نه دامن!

یک کمربند رنگی البته همچنان باریک و در رنگی کاملا متضاد می‌تواند روی اسپرت بودن ظاهر شما بیشتر تاکید کند.

اسپرت پوشیدن دست شما را برای انتخاب کفش‌های عروسکی تخت یا پاشنه بلند باز می‌گذارد. اما بازهم بهتر است سراغ کفشی بروید که طیفی از رنگ کت شما باشد نه دامن‌تان!