کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آشنایی با مدل های مختلف دختر خانم ها!!

28577272152286138117 آشنایی با مدل های مختلف دختر خانم ها!!

این مطلب فقط جنبه طنز و سرگرمی دارد و قصد توهین به دخترخانم های محترم را ندارد…..

– مدل جنتلمن( از نوع woman): خدا را شکر بین این همه مدلهای عجیب وغریب یه عده از دخترا ( که واقعا معدودن) هم هستن که علاوه بر اینکه مدروز و تحصیل کرده هستند خودشونو گم نکردن و فارغ از سرگرمی های الکی توزندگی دنبال پیشرفتن!

۲- مدل نازنازی: این مدل کار و زندگیشون با دوستا بیرون رفتن و تلفن وچته و تا ۵۰ سالگی تو اتاق عروسک نگه می دارن. فعالیتهاشونم شامل: خریدنهر چیز مد روز و به باد دادن پولای باباجون هست!!

۳- مدل اجتماعی: این عده بیشتر شامل دخترای فمینیسته که عاشق شرکت توفعالیت های اجتماعین. ولی وسط همون کارها هم تا یکم کار جدی بشه دادشون درمیاد که بابا ما خانومیم این قدر کار سخت بهمون ندین!

-۴مدل مرد ذلیل: این مدل که در حال انقراضن عاشق شوهر کردن و بشوربسابن! (به علت کمیاب بودن این مدل نتونستم اطلاعات بیشتری در موردشونپیدا کنم.

۵- مدل مامانم اینا: این مدل دخترای محبوب مادراشونن و همه کاراشونو بانظر مادراشون انجام میدن. خیلیهاشونو میشه تو گروه خرخونا که پایین توضیحمیدم هم پیدا کرد.

۶- مدل ضد پسر: این مدل یه جورایی همه فکر و ذکرشون اینه که یه پسروضایع کنن و تا یک سال این اتفاق خجسته رو واسه دوست و آشنا تعریف کنن…..

۷- مدل خرخون: این مدل تو زندگی فقط یه کار بلدن اونم درس خوندنه. توبحرشونم که بری میبینی از خیاطی بگیر تا گواهینامه زیر دریایی رو گرفتنولی پای عمل که برسن هیچی بلد نیستن.

همچنین : بخوانید  حیواناتی بانمک اما مهلک و بی رحم! + عکس

۸- مدل روشنفکر: این مدل خودشونو عقل کل میدونن و عشق شرکت تو کلاسهای مختلفن. از یوگا بگیر تا مدیتیشن و …….