سعادت عادت است آنرا پرورش دهید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

زنی با وسواس عجیب، زنی که روزی ۳۰۰بار دستهایش را می شوید! + عکس

وسواس یکی از بیماری های بسیار خطرناک است که با پیشرفت آن ممکن است فرد دچار اسیب های روانی و یا جسمانی زیادی شود.

افراد بسیار زیادی مبتلا به بیماری وسواس اند و البته بسیاری از آن ها با مراجعه به روانپزشک مشکل خود را حل می کنند. گاهی نیز این وسواس از کنترل خارج می شود و دیگر از دست دکترها نیز کاری بر نمی آید.

“جولیا عبدا…” ۴۰ ساله، اهل مالزی است و به یک وسواس بسیار شدید در مورد نظافت شخصی اش دچار است. این وسواس از سن ۲۰ سالگی در او ایجاد شده و البته به مرور بسیار پیشرفت کرده و از کنترل خارج شده است.

این وسواس او به حدی رسیده است که تا ۳۰۰ بار دست هایش را در یک ۲۴ساعت می شویید و همچنین گاهی اوقات تا ۵ ساعت به طور مداوم موهایش را شامپو می زند.

زنی با وسواس عجیب، زنی که روزی 300بار دستهایش را می شوید! + عکس.campfa.ir

برای اولین بار این بیماری دو دهه پیش به سراغ او آمد چرا که او در یک آزمایشگاه مشغول به کار بود و گاهی مجبور بوده تا آزمایشاتی مانند ادرار یا خون های حاوی بیماری های خطرناک را جا به جا کند و این باعث شد تا وسواس بیشتری برای شستن دست هایش داشته باشد.

با پیشرفت این بیماری او شغلش را از دست می دهد پس از آن به درمان بیماری پرداخت تا اینکه بالاخره توانست بر آن علبه کند.

اما داستان وسواس او به اینجا ختم نمی شود در سال ۲۰۱۰ و در حالی که یک سال از ترک وسواسش گذشته بود بار دیگر این بیماری به سراغش آمد و این بار بسیار شدیدتر بود به طوری که او روزانه ۲۱ قالب صابون مصرف می کرد. این روزها “جولیا عبدا…” بار دیگر تحت درمان قرار گرفته است تا بتواند بار دیگر این بیماری را کنترل کند.

همچنین : بخوانید  حمام گرم در زمستان منجر به سکته می‌شود