شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۲

فروردین:

شما دوست دارید برای رفتن به یک جشن به دیگران بپیوندید، اما نمی خواهید تمام وقتتان را بیرون از خانه بگذرانید. وقت گذارنی کردن و غذا خوردن با دوستان برای شما سودمند است، اما در نهایت شما می خواهید که بخشی از وقتتان را به استراحت کردن اختصاص داده و تنها باشید. نگران این نباشید که اعتبار اجتماعی تان خدشه دارد شود. با شناسایی کردن نیازهای واقعی خود بیشتر به خودتان اهمیت بدهید.

 

اردیبهشت:

با وجود اینکه بسیاری از دوستان شما قصد دارند در یک مهمانی شرکت کنند، شما مهمانی رفتن را به آخر هفته موکول کرده اید و نمی خواهید زیاد برایشان انرژی صرف کیند. شما کارهای زیادی پیش روی خود برای انجام دادن دارید و می خواهید نیروی خود را برای زمانی که بهش نیاز دارید ذخیره کنید. اما به یاد داشته باشید که گاهی اوقات شرکت کردن در جمع و تفریحات کردن نیز می تواند با شیوه ای متفاوت به شما نیروی تازه ای بدهد.

خرداد:

قبل از اینکه تعطیلات آخر هفته فرا برسد نباید نگران آن باشید. و الان کاری را انجام بدهید که از انجام دادنش لذت می برید. برای اینکه ماه برج اسد در سومین خانه شما قرار گرفته است و احتمالاً باعث می شود امروز روز هیجان انگیزتری داشته باشید. اما بیش از حد هیجان زده نشوید وگرنه بعداً از کارهایی که کرده اید پشیمان خواهید شد. درگیر شدن با مسائل عاطفی از زدون آنها از ذهن لذت بخش تر است.

تیر:

شما معمولاً بیشتر از حد معقول پول خرج می کنید، به خصوص اگر در یک مهمانی نقش میزبان را داشته باشید. البته شما می خواهید با تهیه کردن بهترین غذاها و نوشیدنی ها احساس خوبی را در دیگران ایجاد کنید، اما ممکن است این موضوع آنقدر که برای شما اهمیت دارد برای آنها مهم نباشد. اگر شما بیش از حد پول خرج کنید، تنها نتیجه ای که دارد این است که در آخر هفته با کمبود بودجه مواجه می شوید.

مرداد:

منطق به شما حکم می کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید. شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای تگران شدن وجود ندارد.

شهریور:

هنگامی که شما برای کمک کردن به فردی پیش قدم می شوید مهارتهای سازمان یافته شما می تواند آن فرد را نجات دهد. شما اصلاً دوست ندارید که در جلوی جمع به دیگران کمک کنید؛ و واقعاً دوست ندارید که شناخته بشوید. اغلب اوقات همین که بفهمید کار سخت شما مؤثر بوده احساس رضایت خواهید کرد و شما می توانید هر تصمیمی که گرفته اید را به اتمام برسانید.

مهر:

شما امروز برای نشان دادن هنرهایتان آمادگی دارید، بنابراین هر گردهمایی اجتماعی می تواند برای شما تبدیل به مرحله ای زود گذر باشد. شما دوست دارد مطرح بشوید و مورد تحسین واقع شوید، اما هنوز هم می خواهید که چیزی را به عنوان ذخیره نگه دارید. دیگران همه حقایق را به طور کامل نمی دانند و شما ترجیح می دهید که برای مدتی آنها را ازشان مخفی نگه دارید. در برابر وسوسه آشکار کردن آن مقاومت کنید برای آنکه هیچ عجله ای برای افشا کردن وجود ندارد.

همچنین : بخوانید  فال روز دوشنبه 6 خرداد 92

آبان:

زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.

آذر:

امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

دی:

شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید.

بهمن:

امروز شما می توانید یک شریک و همراه کامل برای لحظه های خوب خود داشته باشید، ولی شما نمی توانید به خوبی این نقش را برای طرف مقابل خود بازی کنید. شما به جای اینکه با یک نفر دیگر همراه بشوید، ترجیح می دهید آزادی این را داشته باشید که هر کاری دلتان می خواهد انجام دهید. با وجود این اگر کمی خویشتن داری از خود نشان دهید، می توانید هم به نیازهای خود برسید و هم دیگران را خوشحال کنید.

اسفند:

خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید. و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید.