نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفريح و سرگرمي

تبلیغات برتر جهان !!!!!!!

اهمیت تبلیغات در عصر مدرن با توجه به رشد تولید و در نتیجه رقابت در بازار افزایش یافته است. شکی نیست که زندگی ما بدون حضور تبلیغات باعث محرومیت از خیلی چیزهای ارزشمند می شود.


۱- تبلیغات اجتماعی

alt

alt

alt

Concept (مفهوم) : رعایت بیشتر قوانین

Slogan (شعار تبلیغاتی) : IN TOWN , CAR ACCIDENTS DON’T JUST HAPPEN TO CARS

Technique (روش و تکنیک) : همانند سازی مفهوم

 


۲- Fedex

alt


Concept (مفهوم) : بالاترین تعهد

Slogan (شعار تبلیغاتی) : We live to deliver

Technique (روش و تکنیک) : طنز

 


۳- لوازم موسیقی Gibson

alt


Concept (مفهوم) : نهایت قدرت

Slogan (شعار تبلیغاتی) : Welcome to ground zero

Technique (روش و تکنیک) : استفاده از تصاویر حک شده در ذهن (انفجار اتمی)

 


۴- هواپیمایی Swiss air

alt


Concept (مفهوم) : صندلیهای راحت تر

Slogan (شعار تبلیغاتی) : World’s most refreshing airline

Technique (روش و تکنیک) : جلب توجه با استفاده از تصاویر غیر معمول برای ذهن

 


۵- شامپوی ضد شوره Head & Shoulders

alt


Concept (مفهوم) : پاک کنندگی

Technique (روش و تکنیک) : جایگزینی (با تخته پاک کن)

 


۶- سس کچاپ HEINZ

alt


Concept (مفهوم) : ایجاد ارزش

Technique (روش و تکنیک) : اغراق و بزرگنمایی

 


۷- چسب قطره ای Henk

alt


Concept (مفهوم) : نهایت قدرت و سرعت در چسبندگی

Technique (روش و تکنیک) : اغراق / پیوند با خاطرات خوش

 


۸- لبنیاتPINAR

alt


Concept (مفهوم) : بسیار با ارزش و قیمتی بودن

Technique (روش و تکنیک) : ایجاد ارزش / اغراق (استفاده از چاقوی درجه بندی شده برای این محصول )

 


LAND CRUISER – TOYOTA – 9

alt

alt

Concept (مفهوم) : دسترسی به ناشناخنه ها

Technique (روش و تکنیک) : تلفیق برند (نشانه و آرم و لوگو) با ایده و سوژه

 


۱۰ – تبلیغات اجتماعی (بنیاد کمک به کودکان)

alt


Concept (مفهوم) : همین امروز، فردا دیر است

Technique (روش و تکنیک) : تحریک احساسات و عواطف

ایده ای بسیار خلاقانه و شگفت انگیز در تبلیغات با استفاده از امکانات و توانایی رسانه های چاپی

 

 

۱۱– انجمن حمایت از جنگلهای آمازون (برزیل)

alt


Concept (مفهوم) : آغاز حمایت از همان لحظه تصمیم به عضویت
* ایده ای فوق العاده و بسیار خلاقانه جهت آغاز عضویت و ارسال فرم عضویت که در پشت تصویر جنگل چاپ شده و با بریدن فرم عضویت عملاً فردی که در حال آتش روشن کردن در جنگل است را از تصویر جدا و باعث حفاظت از جنگل می شود .
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک
 

 

۱۲– سس کچابHEINZ

alt


Concept (مفهوم) : نهایت سوزانندگی
Technique (روش و تکنیک) : پیوند مفاهیم مشترک (با چوب کبریت سوخته)

رستوران ژاپنی با گارسون های میمون! + عکس

یک رستوران ژاپنی اقدام به استخدام دو میمون گارسون کرده است تا در خدمات رسانی به مشتریان فعالیت کنند.

مدیر این رستوران با پوشاندن لباس های فرم به این دو میمون از آنان برای سفارش گرفتن نوشیدنی و توزیع دستمال میان مشتریان استفاده می کند.

یکی از مشتریان این رستوران معتقد است: گارسون های میمون بهتر از انسان هایی هستند که در لباس گارسون رفتارهای غیر انسانی دارند.

رستوران ژاپنی با گارسون های میمون! + عکس www.campfa.ir

رستوران ژاپنی با گارسون های میمون! + عکس

این دو میمون به دلیل مقررات حقوق حیوانات در شیفت های دو ساعته در رستوران کار می کنند.

مراسم عجیب و جالب خواستگاری !!

همواره خواستگاری و مراسم عروسی در هر نقطه از جهان با سنتهای خاص خود همراه و برای افرادی که در نقاط دیگر جهان ساکن هستند جالب توجه بوده است.شاید در این بین خواستگاری در بعضی از سرزمین ها و مراسم عروسی آنها کم نظیر و در نوع خود بسیار تعجب برانگیز و غیرقابل باور باشد.

به عنوان نمونه در «ماداگاسکا» وقتی جوانی به خواستگاری می رود شرط مهم قبول تقاضای او از طرف پدر عروس این است که سر یک سفره بنشیند و با عروس آینده خود به صرف غذا در داخل یک ظرف بپردازند. و عده ای هم باید شاهد طرز غذا خوردن او باشند، و اگر غذا خوردن خواستگار را پسندیده باشند با ازدواج موافقت می شود.

در «جزایر اقیانوس آرام» طریقه ازدواج به صورت دیگری است و در این جزایر خواستگار باید آنقدر به پدر عروس پول و تحف و هدیه بدهد که پدر عروس به اصطلاح سیر شود و در این وقت پدر عروس به طرف دختر می رود و قسمتی از موی سر دختر را می تراشد و آنها را در مشت خود نموده و تحویل داماد می دهد و بدین ترتیب موافقت خود را اعلام می دارد.

در «بین قبایل افریقایی کنگو گیشنازا» مرسوم است که دختر و پسر که با هم نامزد شده اند نزد رئیس قبیله می روند، و رئیس قبیله کاسه ای که مملو از ریگ می باشد بدست عروس می دهد و او موظف است قسمتی از ریگ داخل کاسه را روی زمین بریزد. سپس تعداد ریگ ها شمرده می شود و این تعداد ریگ علامت سالهای زندگی آنها می باشد. و فی المثل تعداد ریگ ها ۱۵ عدد باشد، عروس و داماد می توانند فقط ۱۵ سال با هم زندگی نمایند.

در «بالکان» عروسی ها در دهات بعضی از کشورهای این شبه جزیره جالب بوده، و ترتیب روز جشن عروسی به صورت دیگری است و آن این است که داماد در شب عروسی از روی خجالت سوار بر اسب شده و از دهکده فراری می شود. به دنبال او عده ای دختر و پسر به راه می افتند و آن قدر او را با اسب های خود تعقیب می کنند تا به او دست یابند و ناز داماد را می خرند، و او را به دهکده باز می گردانند، و تحویل عروس در حال انتظار می دهند.

در بین «تاتارها» رسم براین است که شب عروسی خانواده عروس ترتیب مخفی ساختن عروس را در بین تعداد بیشماری از دختران می دهند و داماد باید آن قدر به جستجو بپردازد تا بتواند عروس خود را از بین صدها دختر قد و نیم قد و هم شکل و شمائل پیدا کند و اگر موفق به پیدا کردن عروس نشود، چه بسا که عروسی به هم بخورد و به فسخ بیانجامد، برای این که خانواده عروس یقین پیدا خواهند کرد که داماد علاوه بر بی عرضه بودن علاقه به عروس ندارد! و بدین ترتیب عروسی به هم می خورد و چند روز بعد جوان دیگری به خواستگاری می رود تا هوش خود را بیازماید.

البته در ایران هم در بعضی از روستاهای بزرگ رسوم مربوط به خواستگاری و طریقه برپا کردن مجالس عروسی در نوع خود جالب و تماشایی است.

آیا می دانید ضریب هوشی ایرانیان چند است؟

 

ضریب هوشی IQ یک نسبت است که از تقسیم سن عقلی بر سن تقویمی ضرب در صد به دست می‌آید. اگر سن عقلی با سن تقویمی یکسان باشد، ضریب هوشی صد می‌شود ولی در بعضی مواقع در بعضی افراد سن عقلی بیشتر می‌شود که این فرد هوشی بیشتر از سایر افراد دارد.

برای به دست آوردن سن عقلی راه‌های زیادی وجود دارد و معمولا کارشناسان از تست‌های خاصی استفاده می‌کنند که جنبه‌های مختلفی مانند تشخیص الگوها، قدرت حافظه کوتاه‌مدت، استفاده فرد از واژه‌ها، سرعت محاسبه فرد، درک روابط یا جبر، اطلاعات عمومی، محاسبات ریاضیات، درک فضایی، منطق و املا را ارزیابی می‌کند.
اخیرا در مورد صحت نتایج آزمون‌های هوش متداول شبهات زیادی وارد شده است. انجمن روان‌شناسی آمریکا در سال ۱۹۹۵ هوش را به عنوان «توانایی فهم مسایل پیچیده، انطباق موثر با تغییرات محیطی، یادگیری به دنبال تجربیات، استفاده از اشکال مختلف استدلال و فایق آمدن بر مشکلات از طریق تفکر» تعریف کرده است.
این انجمن بر این موضوع تاکید دارد که آزمون‌های متداول هوش به هیچ وجه توانایی سنجش چنین سازه انتزاعی پیچیده‌ای را ندارد. مطالعات متعدد، ارتباط مثبت و قوی بین ضریب هوشی با موفقیت تحصیلی، میزان درآمد، سطح سلامت، طول عمر و سطح اجتماعی و ارتباط منفی و قوی با بی‌کاری و ارتکاب جرایم را نشان داده است. به این ترتیب موضوع ضریب هوشی پایین یا افت ضریب هوشی و در مقابل آن سازوکارهای ارتقای ضریب هوشی به یک مقوله راهبردی اجتماعی و اقتصادی در بسیاری از کشورها تبدیل شده است. به این ترتیب دستیابی به میانگین ضریب هوشی بالاتر یکی از ابزار توسعه و به طور هم‌زمان یکی از دستاوردهای مهم توسعه محسوب می‌گردد.
ضریب هوشی اقوام و ملل
مطالعات فراوانی روی تفاوت متوسط ضریب هوشی در کشورهای مختلف صورت گرفته است:
میانگین ضریب هوشی در آمریکا و انگلستان حدود ۱۰۰ است. این عدد برای شهروندان ژاپنی، چینی، کره‌ای، هنگ کنگی و تایوانی ۱۰۵ و برای ترکیه، کشورهای خاورمیانه و جنوب آسیا بین ۷۸ و ۹۰ و برای کشورهای آفریقایی پایین تر از صحرای آفریقا بین ۶۵ تا ۷۵ است. در این میان کشور ما ایران با ضریب هوشی متوسط ۸۴ رتبه ۹۷ را بین ۱۸۵ کشور جهان دارا می‌باشد. هوش یک سازه انتزاعی مولتی فاکتوریال محسوب می‌شود و هنگامی که صحبت از تفاوت ضریب هوشی بین دو فرد می‌شود تفاوت‌های ژنتیکی، تفاوت‌های محیط فیزیکی، تفاوت‌های محیط روانی و تفاوت‌های آموزشی به خصوص در دوران کودکی می‌تواند توجیه کننده تفاوت ضریب هوشی باشد، اما هنگامی که با تفاوت میانگین ضریب هوشی میان دو کشور یا دو نژاد مواجه می‌شویم قایل شدن به تفاوت ژنتیکی، به نوعی به معنای وجود نژاد برتر (ژن برتر) است.
در واقع در توجیه تفاوت ثروت ملل در طول تاریخ توجیهات زیادی آورده شده است. منتسکیو (۱۷۴۸) آب و هوای معتدل را مهم‌ترین علت برای ثروت ملل می‌دانست، آدام اسمیت (۱۷۷۶) مهارت‌های انسانی، تخصص‌گرایی و وجود یک بازار آزاد را عامل اصلی توسعه فرض می‌کرد، توماس مالتوس در سال ۱۸۱۷ شناسایی عوامل موثر بر فقر و ثروت ملل را مهم‌ترین چالش پژوهشی در حوزه اقتصاد سیاسی می‌داند. دیوید لاندز و ساموئل‌هانتینگتون عوامل فرهنگی (سخت‌کوشی، نظم، آرمان‌های بزرگ، همگرایی اجتماعی، احترام به کار، ارزش قایل شدن برای تحصیلات) را مهم‌ترین عامل موفقیت و ثروت ملل می‌دانند. در این میان یکی از جنجال برانگیزترین دیدگاه‌ها توسط ریچارد لین (۲۰۰۲) مطرح شده است، ریچارد لین ریشه‌های ثروت و فقر ملل مختلف را در هوش و استعداد ذاتی آنان می‌داند و قایل به برتری ژنتیکی بعضی از اقوام و نژادها در مقایسه با سایرین است. موضوع ژن برتر و نژاد باهوش‌تر موضوعی است که در طول تاریخ به کرّات از سوی گروه‌ها و رهبران نژادپرست (مانند نازی‌ها و صهیونیست‌ها) اعلام شده است، اما تاکنون هیچ یک از شواهد ارایه شده نتوانسته است برتری هوشی یک قوم یا نژاد نسبت به سایر اقوام را به تفاوت‌های ژنتیکی مابین آنان نسبت دهد. جدای از عوامل ژنتیکی، عوامل محیطی متعددی روی ضریب هوشی تاثیر می‌گذارد وضعیت تغذیه‌ای به خصوص در دوران کودکی، استرس‌ها و تروماهای روانی، فقر عاطفی و ارتباطی و کمیت و کیفیت تحصیلات همگی بر ضریب هوشی تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، نوزادانی که از شیر مادر محروم‌اند ضریب هوشی کمتری دارند. ضریب هوشی کودکان مبتلا به کم‌خونی ۵‌ تا ۱۰ درجه کمتر از حد طبیعی برآورد شده است. کمبود ید نیز باعث کاهش آموزش‌پذیری کودکان شده و ضریب هوشی آنها را به میزان ۵ تا ۱۳ ( در موارد کمبود شدید ید تا ۳۰ درجه، فوروارد کننده!) امتیاز کم می‌کند. به این ترتیب می‌توان در نظر گرفت که فقر و ضریب هوشی پایین هر یک دیگری را تشدید می‌کنند و یک چرخه معیوب را تشکیل می‌دهند. این امر بخشی از ضریب هوشی پایین در کشورهای آفریقایی و جنوب آسیا را توجیه می‌کند.
مهاجرت نخبگان و ضریب هوشی
مهاجرت انتخابی نخبگان اثری مخرب بر توسعه ملل می‌گذارد. بدیهی است که بار توسعه و پیشرفت جوامع بر دوش هوشمندان و نخبگان هر جامعه‌ای است. حال وقتی در یک جامعه شرایط به گونه‌ای باشد که نخبگان در گذر زمان آن را ترک می‌کنند، نه تنها خروج آنها مستقیماً جامعه را متاثر می‌کند، بلکه در دراز مدت، ذخیره ژنتیکی کشور را نیز فقیرتر می‌کند و در نسل‌های آتی، روند انتقال ضرایب بالای هوشی به «نسل‌های آینده» با اختلال مواجه می‌شود. این امر در مورد کشور اسکاتلند طی بیش از نیم قرن به دقت مطالعه شده است. از اوایل قرن بیستم، هر ساله تعداد زیادی از افراد تحصیل کرده اسکاتلندی به انگلستان مهاجرت می‌کنند. درصد متوسط مهاجرت سالانه تحصیل کردگان دانشگاهی از اسکاتلند به انگلستان ۱۷٫۲ درصد و ضریب هوشی متوسط این مهاجران ۱۰۸٫۱ می‌باشد.
این موضوع سبب شده است که میانگین ضریب هوشی اسکاتلندی‌ها به طور متوسط در هر نسل یک امتیاز نسبت به نسل قبل کاهش پیدا کند و اسکاتلندی‌ها در اواسط قرن بیستم به کم‌هوش‌ترین ملت اروپایی (با میانگین ضریب هوشی ۹۷) تبدیل شدند. در واقع، یک نخبه علمی یا اقتصادی که از کشور خارج می‌شود، تنها دانش و استعداد فردی یا مقداری ثروت مادی از کشور خارج نمی‌کند، بلکه ژن‌های نخبگی و کارآمدی را نیز با خود می‌برد تا نسل‌های بعدی او در خارج از کشور مادری از آن بهره مند شوند و جوامع میزبان‌شان را از آن بهره‌مند سازند وضعیت کشور ما ایران در میان کشورهای در حال توسعه مشابه وضعیت اسکاتلند در میان کشورهای توسعه یافته است. بر اساس آمار صندوق بین المللی پول، ایران با ضریب مهاجرت ۱۵ درصد، رتبه اول را در میان ۶۱ کشور توسعه نیافته و در حال توسعه دارا می‌باشد و می‌توان تخمین زد که در طی سه دهه اخیر حداقل سه واحد از ضریب هوشی متوسط ایرانی‌ها صرفا به سبب مهاجرت کاهش پیدا کرده است.
مهاجرت نخبگان تنها سبب کاهش میانگین ضریب هوشی ملل نمی‌شود، بلکه این کشورها را از نوابغ تهی می‌سازد. با نگاهی به فهرست اسامی افرادی مانند لئوناردو داوینچی (ضریب هوشی۲۲۰)، گوته (۲۱۰)، پاسکال (۱۹۵)، نیوتن (۱۹۰)، لاپلاس (۱۹۰)، ولتر (۱۹۰)، دکارت (۱۸۵)، گالیله (۱۸۵)، کانت (۱۷۵)، داروین (۱۶۵)، موزارت (۱۶۵)، بیل گیتس (۱۶۰)، کوپرنیک (۱۶۰) و اینشتین (۱۶۰) به‌سادگی درمی‌یابیم که توسعه دانش بشر در طول تاریخ بیش از هر چیز مرهون افراد نابغه می‌باشد. نوابغ همان کسانی هستند که توان حل پیچیده‌ترین مشکلات یک کشور را دارا می‌باشند و مسوولیت راهبری کشور را در وضعیت‌های بحرانی بر عهده دارند. تاثیر نوابغ روی توسعه جوامع به حدی است که می‌توان عبارت معروف «ملتی که قهرمان ندارد هیچ چیز ندارد» را با جمله «ملتی که نوابغ را در راس مدیریت خود ندارد، به هیچ جا نخواهد رسید» جایگزین کرد.
کنترل موالید و ضریب هوشی
بررسی‌های متعدد ارتباط بین هوش و تحصیلات و همچنین ارتباط میان تحصیلات و تبعیت از سیاست‌های کنترل موالید را به اثبات رسانده است. ضریب هوشی متوسط ۲۰ درصد پرهوش جامعه حدود ۱۱۵ و ضریب هوشی متوسط ۲۰ درصد کم‌هوش جامعه حدود ۸۵ می‌باشد. اگر فرض کنیم که میزان زاد و ولد در گروه کم‌هوش جامعه تنها ۳۰ درصد بیش از میانگین جامعه و میزان زاد و ولد در گروه پر هوش جامعه ۳۰ درصد کمتر از میانگین جامعه باشد، میانگین ضریب هوشی نسل دوم از محاسبه زیر به دست می‌آید:
(۰٫۲×۱٫۳×۸۵) + (۰٫۶x۱x۱۰۰) + (۰.۲×۰.۷×۱۱۵) = ۹۸.۸
به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که میانگین ضریب هوشی هر نسل ۱٫۲ امتیاز از میانگین ضریب هوشی نسل قبل کمتر شود.
تحلیل فوق به خوبی می‌تواند آمار توصیفی ارایه شده از سوی نهادهای بین‌المللی را توجیه نماید، اما اصلاح این وضعیت نیازمند اتخاذ رویکردی مداخله‌ای و همه‌جانبه است. اتخاذ تمهیدات و سیاست‌های علمی برای فقرزدایی و مقابله با شکاف رو به فزونی طبقاتی، توجه به مدیریت عوامل خطرزای سلامت و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، حمایت و مدیریت علمی نخبگان و تلاش برای متوقف و معکوس نمودن سیر مهاجرت نخبگان و بازنگری علمی سیاست‌های کنترل جمعیت تنها بخشی از رژیم‌درمانی ملتی است که به تدریج هوش خود را از دست می‌دهد.

جذاب ترین زن دنیا معرفی شد +عکس

 

“میلا کانیس” هنرپیشه مطرح و سرشناس هالیوودی توانست عنوان جذاب ترین زن دنیا را به خود اختصاص دهد. البته گفتنی است این عنوان توسط یک مجله زیبایی به این هنرپیشه ۳۳ ساله داده شد. او این روزها اوقات خوشی در کنار اشتون کاچر معروف که زمانی شوهر عاشق پیشه “دمی مور” بود دارد.

“میلا” در حالیکه هیچ آرایشی بر چهره نداشت در کنار معشوق جدیدش “اشتون کاچر” برای شام و گردش به خارج از شهر می رفتند گه سوژه عکاسان شدند.
“اشتون کاچر” ۳۴ ساله که قلب “دمی مور” ۴۶ ساله را به سختی شکسته است و در آستانه ششمین سالگرد ازدواجشان با یک خیانت از او جدا شد از این انتخاب راضی به نظر میرسد.
این زوج سالها پیش در یک سریال تلویزیونی با هم همبازی بودند و بعد از جدایی جنجالی اشتون کاچر از دمی مور رابطه آنها آغاز شد.
www.campfa.ir
اخیرا تصویری از بدن برهنه “میلا کانیس” روی جلد یک مجله مد مردانه به چاپ رسید که سیل انتقادات را در پی داشت.
اما او از این کار راضی به نظر میرسد و در مقابل این انتقادات گفته است نگاهها باید تغییر کند او از آنچه هست راضی است و اجازه نمیدهد کسی با حرفهایش چیزی را به او تحمیل کند.
www.campfa.ir

 

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر www.campfa.ir

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

 

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

 

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

عکسهایی از مدل گوشواره بانوان

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر
مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر
مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر
مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر
مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر
مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

 

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر
مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر
مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر پاسخ : گوشواره های خوشمل

گوشواره های خوشمل

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل گوشواره

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل گوشواره

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل گوشواره

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل گوشواره

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل گوشواره

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل گوشواره

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل گوشواره

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

مدل هایی از گوشواره های شیک و بی نظیر

در غرفه ۱۸+ چه گذشت ؟

بولتن نیوز: به دنبال اقدام نیروی انتظامی تهران، در جمع آوری تجهیزات یکی از غرفه های نمایشگاه رسانه های دیجیتال، که با عنوان ۱۸+ انیمیشن و فیلم هایی را با هدف مشاوره به خانواده ها و افراد بالای ۱۸ سال در مقابله با مشکلات اخلاقی سایت های اینترنتی و محصولات دیجیتالی ارائه داده بود، برخی افراد حاضر در نمایشگاه، غرفه مربوطه و حراست این نمایشگاه، تلاش می کنند که از اقدام پلیس جلوگیری کنند و این موضوع منجر به برخورد پلیس می شود.

پلیس اموال و تجهیزات این غرفه را توقیف می کند تا در اختیار مقام قضایی قرار دهد اما در هنگام اقدام قانونی پلیس عده ای تلاش کرده اند که پلیس و مسوولان مرکز رسانه های دیجیتال را تحریک کنند تا مانع اقدام پلیس شوند.

 در غرفه 18+ چه گذشت ؟ www.campfa.ir

متاسفانه برخی رسانه های داخلی و بیگانه، این موضوع را به صورت یک جنجال خبری و برخورد شدید شامل درگیری، شلیک گازاشک آور، دست بند زدن به معاون وزارت ارشاد و… بازتاب داده اند.

اما پیگیری خبرنگار بولتن نیوز، حکایت از آن دارد که این اقدام پلیس کاملا قانونی و با دستور مقام قضایی صورت گرفته است و خبر درگیری، بازداشت افراد، دست بند زدن و… از سوی پلیس تکذیب شده است.

به گفته یک مقام انتظامی قضایی، تنها به خاطر مقاومت چند نفر از افراد حاضر در نمایشگاه که مانع اقدام قانونی پلیس شدند، پلیس مجبور به برخورد قانونی شده و این برخورد، با استفاده از افشانه به قصد دفاع شخصی صورت گرفته که با خبرسازی پرتاب گاز اشک آور و آن هم در نمایشگاه عمومی و درگیری و بازداشت و… کاملا متفاوت است بلکه اصل برخورد واستفاده از افشانه تنها در برخورد با چند نفراز افراد غیر مسوولی بوده که دخالت کرده اند و مانع اقدام قانونی پلیس شده اند و این اقدام جهت دفاع شخصی انجام شده نه جهت حمله و هجوم.

وی افزود: همکاری گسترده ای بین وزارت ارشاد، نیروی انتظامی و قوه قضاییه در موضوعات فرهنگی جامعه وجود دارد و جلسات و برنامه های مختلفی با همکاری این سه نهاد صورت می گیرد، اما پلیس در مسائل اماکن و نمایشگاه ها وظایفی دارد که باید به آن عمل کند. برگزاری نمایشگاه ها با مجوز نیروی انتظامی صورت می گیرد، اما گاهی تخلفاتی در نمایشگاه رسانه ها، کتاب، لوازم خانگی و…. رخ می دهد که باید با آنها برخورد شود.

ظاهرا، قبل از اقدام روز سه شنبه پلیس، جلسه ای با حضور یکی از معاونان وزارت ارشاد با پلیس انجام شده است اما عده ای تلاش کرده اند که مانع همکاری مرکز رسانه های دیجیتال و پلیس شوند و تلاش داشتند که آقای علیزاده معاون وزارت ارشاد را تحریک کنند.

برخی منابع اعلام کرده اند که یکی از این افراد، که دارای سابقه داشتن فیلم های مستهجن بوده و۲۰۰ تا فیلم در پرونده غیر اخلاقی و سوابق خود دارد، برای آن که دچار مشکل نشود تلاش می کرده که جو حاضر در نمایشگاه را متشنج جلوه دهد. چگونه ممکن است چنین فردی که تا این حد آسیب دیده، به دنبال حل مشکلات جامعه و مردم باشد؟! و سوال این است که چرا سعی می کرده که مسوولین مرکز رسانه های دیجیتال را تحریک کند؟

یکی از افراد که در زمان اقدام پلیس در نمایشگاه حاضر بوده به خبرنگار ما گفت: وقتی دستور قضایی وقانونی صادر می شود پلیس ملزم به اجرای قانون است و افراد نیز باید تمکین کنند اما اگر افراد تمکین نکنند پلیس مجبور به اعمال قانون و برخورد خواهد بود.

وی افزود: این فیلم ها برای آگاهی خانواده ها و مردم است اما شکل انتقال این فیلم ها و آموزش ها و هشدارها و توصیه ها به مردم باید تابع مقررات خاص خود باشد، مثلا اعلام شود که زنان در یک ساعت، آقایان در یک ساعت دیگر و همچنین سنین مختلف در ساعات مربوط به خود در نمایشگاه حاضر شوند. اما وقتی وارد غرفه شدیم مشاهده کردیم که چند مانیتور بزرگ موجود است و زن با حجاب و زن با پوشش متفاوت، و جوان مجرد بالای ۱۸ سال و مرد و زن سن بالا و کم سن همه در کنار هم نشسته اند و این مفاهیم و فیلم ها را می بینند و می شنوند که با روح حاکم و مسائل عرفی در جامعه ما مطابقت ندارد.

در نتیجه طبیعی است که پلیس وظیفه دارد در چنین مواردی ورود پیدا کند و با مسائل غیر اخلاقی و حتی هشدارهایی که شکل مناسب ندارد، یا به شکل درستی انتقال داده نمی شود، برخورد کند.

اطلاعیه مرکز رسانه های دیجیتال درباره نمایشگاه رسانه‎های دیجیتال

همچنین مرکز رسانه های دیجیتال نیز در این زمینه با انتشار بیانیه خبری اعلام کرد: پیرو انتشار اخبار ناصحیح از وقایع اتفاق افتاده در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در رسانه های خبری، روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

با توجه به حضور غیرمترقبه و بدون هماهنگی چند نفر از برادران نیروی انتظامی در یکی از غرفه های محتوایی ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تهران و بروز و انتشار برخی اخبار نادرست و خلاف واقع از قبیل زخمی شدن یا دستگیری مشاور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز واقعه و یا استعفای رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در اعتراض به اتفاقات حادث شده، ضمن تکذیب تمامی موارد فوق الذکر و درخواست جدی از رسانه های گروهی جهت دامن نزدن به ابعاد موضوع و به ویژه پرهیز از انتشار اخبار تایید نشده و جلوگیری از سواستفاده رسانه های بیگانه و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط حساس کنونی کشور به اطلاع می رساند، در صورت ضرورت اطلاع رسانی فعالیت های مرکز و همچنین مسائل پیش آمده در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال اقدام به اطلاع رسانی نموده و لذا بیان و انتشار هرگونه خبر با عناوینی چون ” یک منبع آگاه ” یا ” یکی از مسئولین مرکز” مورد تایید این مرکز نبوده و تکذیب می شود. شایسته ذکر است رسیدگی به مسائل پیش آمده در نمایشگاه از سوی نهادهای متولی در دست پیگیری بوده و پس از جمع بندی بررسی های به عمل آمده ، نتایج آن به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!

سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!! www.campfa.ir


سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!

 


سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!


سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!
سومین فرش بزرگ دنیا به عمانی ها فروخته شد!!!



سومین فرش بزرگ پارچه جهان دبروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران رونمایی شد. به گزارش ایسنا، معاون بازاریابی مرکز ملی فرش ایران در مراسم رونمایی از این فرش با بیان اینکه بخش خصوصی مذاکره برای بافت فرش‌های بزرگ پارچه دیگری را آغاز کرده است، گفت: ایران در این زمینه تجارب خوبی دارد و می‌تواند اقدامات بیشتری انجام بدهد.
مجتبی فیض‌الهی با بیان اینکه سفارش‌‌پذیری برای بافت فرش اقدامی است که می‌تواند کارهای بهتر و درآمدزاتری را نصیب ایران کند، افزود: سومین فرش بزرگ پارچه جهان بیش از ۳٫۲ میلیون دلار برای ایران درآمدزایی داشته است. بنا به این گزارش، این فرش ۲۴۰۰ مترمربعی که حدود ۱۶ ماه کار برده است، توسط ۴۰۰ بافنده بافته شده و قرار است در مسجد محمدامین مسقط پایتخت کشور عمان پهن شود. این فرش دارای ۴۰ رج و ۲۸ رنگ است و بیش از یک میلیارد گره در آن وجود دارد و بمبلغ ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار به کشور عمان فروخته شده است.

عکس/ نوجوانی آقای سوپر استار

حامد بهداد سال ۱۳۵۲ در نیشابور به دنیا آمده است. او با فیلم «آخر بازی» ساخته همایون اسعدیان، به سینمای ایران معرفی شد و به خاطر بازی در همین فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

 

نوجوانی حامد بهداد www.campfa.ir