به عهد و پیمان خود وفا کنید (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ویندوز ۷ بهتر از ویندوز ۸ است !؟

بررسی های وب سایت forumswindows8 نشان می دهد که در میان نسخه های مختلف ویندوز ، نسخه ۷ آن در میان ۵۳ درصد کاربران طرفدار دارد.

کاربران نسخه‌های اولیه ویندوز ۸ استفاده از ویندوز ۷ را به کاربرد این نسخه از ویندوز ترجیح می دهند.

به گزارش سه نسل به نقل از زد دی نت، بررسی های وب سایت forumswindows8 نشان می دهد که در میان نسخه های مختلف ویندوز ، نسخه ۷ آن در میان ۵۳ درصد کاربران طرفدار دارد.

پس از آن ویندوز ۸ با ۲۵ درصد در رتبه دوم است. رتبه سوم هم با ۲۰ درصد کاربر به ویندوز XP رسیده است و دیگر نسخه های ویندوز تنها در میان دو درصد کاربران محبوبیت دارد.

 

برخی کاربران forumswindows8 در مورد مشکلات مختلف ویندوز ۸ اطلاعاتی ارائه کرده و این مساله را عامل رویگردانی از این سیستم عامل دانسته اند. مشکلات مربوط به استفاده از task manager، ناسازگاری با درایو برخی چاپگرها از جمله این مشکلات است.

تعدادی از افرادی که از ویندوز ۸ استفاده کرده اند هم به کاربران توصیه کرده اند اگر کماکان از ویندوز XP استفاده می کنند به جای مهاجرت ناگهانی به ویندوز ۸ بهتر است استفاده از ویندوز ۷ را تجربه کنند.

برخی از آنان هم پیش بینی کرده اند که ویندوز ۸ در محیط های تجاری و حرفه ای طرفداران چندانی پیدا نکند و حداکثر در ۲۰ تا ۲۵ درصد شرکت ها به کار گرفته شود.

همچنین : بخوانید  ویندوز 8 ، ویندوز RT و تبلت سرفیس مایکروسافت رسما به بازار عرضه شد