بهتر است روی پای خود بمیری تا روی زانو‌هایت زندگی کنی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

واکنش تند علی دایی به حرف‌های رویانیان


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن بخش عمده‌ای از نشست خبری را به صحبت درباره‌ اظهارات رویانیان اختصاص داد.
به گزارش ایسنا، سرمربی فوتبال راه‌آهن پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: ما شروع بدی در این بازی داشتیم و با وجود اینکه می‌دانستیم پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی قوی است و حتی در تمرین‌هایمان روی این ضربات کار کرده بودیم، اما باز هم دو گل به همین شیوه دریافت کردیم.

در ادامه خبرنگاری از دایی درباره بی‌احترامی برخی افراد به اسطوره‌های پرسپولیس از جمله دایی، کریمی و خوردبین و همچنین صحبت‌های رویانیان پرسید که سرمربی راه‌آهن گفت: من اصلا دوست نداشتم جواب این آقا را بدهم فقط برای روشن شدن افکار مردم باید مسائلی را مطرح کنم. متاسفانه فردی که تنها مدت کوتاهی است به پرسپولیس آمده حالا دایه مهربان‌تر از مادر شده و این حرف‌ها را می‌زند. من می‌خواهم بپرسم به غیر از اینکه در راهنمایی و رانندگی بوده مردم جای دیگری او را دیده‌اند؟ چه کسی گفته که من همه چیز خود را از پرسپولیس دارم؟ من هرچه دارم از آن بالایی دارم. پرسپولیس و تیم ملی همه وسیله هستند. وقتی در بانک تجارت بودم بهترین گلزن آسیا در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی شدم. اگر پرسپولیس ۲۰ میلیون به من می‌داد، من با انتقالم به تیم‌های خارج از کشور ۴ – ۳ برابر آن پول را برای پرسپولیس فراهم کردم. نمی‌دانم این آقا کجا بزرگ شده که چنین حرف‌هایی می‌زند؟
وی افزود: اعتقاد به ریشه است. شما اول باید ببینید که علی دایی کجای این فوتبال بوده است و بعد حرف بزنید. شمایی که همه چیز خود را از بنده خدا دارید. اصلا شما گذشته‌ای ندارید که من بخواهم به آن اشاره کنم. فکر نکنید از شما می‌ترسم! علی دایی از هیچ کس نمی‌ترسد فقط از آن بالایی می‌ترسد. آدم باید مسلمان باشد اما به مردم دروغ نگوید. شما بودید که اول فصل گفتید کهکشان می‌سازم و به خاطر تبلیغ خودتان و دیده شدن در میان مردم از این و آن حرف زدید. شما به من بدهکار هستید اما به خاطر اینکه برای خود تبلیغ کنید رفتید با قهرمانان وزنه‌برداری و دوومیدانی در المپیک قرارداد بستید. من حق خود را می‌خواهم آیا این بد است که فردی به دنبال حق خود باشد؟ حتی من سه ماه پیش با احترام کامل به باشگاه پرسپولیس نامه زدم و برای طلب خود درخواست کردم. دایی در ادامه انتقادهای تند خود از رویانیان گفت: علی دایی جواب هزار نفر مثل تو را هم می‌دهد. تویی که یک بنده خدا به زور به پرسپولیس آورده است، اما امثال علی دایی و علی کریمی بین مردم خواهد ماند. مگر می‌توانید با دو مشاوره غلط علی دایی را جلوی مردم قرار دهی. همه می‌دانند که من چطور درآمد کسب می‌کنم. حال یک سوال دارم. شمایی که مدیر دولتی بودید، این پول‌ها را از کجا آوردید؟ نکند شما مولتی میلیاردر بودید و ما خبر نداشتیم! وی افزود: همه می‌دانند که من برای پرسپولیس و تیم ملی چه بازی‌هایی انجام دادم وقتی که به السد قطر رفتم بیشتر از دو میلیون مارک برای پرسپولیس سود فراهم کردم، اما مگر من زندگی‌ام را از بنده خدا گرفتم؟ شما هستید که تا به یک پست و مسندی می‌رسید، خودتان را گم می‌کنید. اصلا خنده‌ام می‌گیرد. چند وقت پیش یک نفر می‌گفت که بعضی‌ها می‌گویند دایی با بازیکنان پرسپولیس رابطه دارد. این موضوع اصلا غیرطبیعی نیست. خیلی از بازیکنان تیم‌ها در مشکلات‌شان با من مشورت می‌کنند. شما خجالت نمی‌کشید که درباره من این حرف‌ها را می‌زنید؟
وی در ادامه گفت: شما فردا پس فردا رفتنی هستید اما مطمئن باشید که امثال علی دایی همیشه در دل مردم می‌مانند و شماها هیچ کاری نمی‌توانید بکنید. من از شما خبرنگاران می‌پرسم که آیا تا به حال من را به غیر از این شکل و قیافه جور دیگری دیده‌اید؟ من همیشه همین طور بوده‌ام. کمی با مردم روراست باشید و کمی معرفت داشته باشید. شما که تا الان از ناپاکی فوتبال دم می‌زدید و می‌گفتید که من برای مبارزه با این ناپاکی‌ها به فوتبال آمده‌ام شما که تا به حال هر زمان صحبت می‌کردید از دایی و کریمی تعریف می‌کردید. حالا چه شده که به دنبال تخریب این دو نفر هستید؟ شما که سهل است بزرگ‌تر از شما هم نمی‌تواند علی دایی را خراب کند. من باز هم می‌گویم که هرچه دارم از لطف خدا بوده، متاسفانه آنهایی که آمدند خودشان را چسباندند میلیاردها به جیب زدند و رفتند. واقعا تاسف می‌خورم شمایی که دو روز است به فوتبال آمده‌اید و اصلا به عمرتان ورزشگاه ندیده بودید می‌آیید شال قرمز می‌پوشید و طرفدار پرسپولیس می‌شوید. مشکل ورزش ما همین است که افراد سیاسی و غیرفوتبالی به آن می‌آیند. شما اصلا در حدی نیستید که راجع به علی دایی حرف بزنید.
وی افزود: البته بعد از این بیشتر راجع به این آقا صحبت می‌کنم. شما حق زن و بچه من را می‌خورید. کسانی که بعد از علی دایی به پرسپولیس آمدند پول خود را گرفتند و رفتند اما فقط من مانده‌ام.

همچنین : بخوانید  ممنوعیت ورود بانوان به این مکان