کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

متقاضیان گالکسی نوت ۲ در ایران صف کشیدند!

گوشی گالکسی نوت ۲ که به تازگی و توسط سامسونگ معرفی شده است، بعد از حضور در خاورمیانه، در ایران نیز برای اولین بار توسط شرکت پارس سامتل عرضه می‌شود.

این گوشی که ضخامتش ۹ و چهاردهم میلیمتر است یکی از باریک‌ترین گوشی های جهان محسوب می‌شود و در ابعاد۱۵۱ در ۸۰ میلیمتر و با وزن ۱۸۳ گرم ساخته شده است.
نوت ۲ هر چند که از همه گوشی‌های اندروییدی بزرگ تر است و از آن به عنوان تلفن همراهی مابین تبلت و گوشی نام برده می‌شود، اما به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

 

Galaxy Note II دارای ویژگی‌های منحصربفردی در زمینه تولید محتوا و انجام کارهای خلاقانه است چرا که این محصول به ایده‌های شما جان می‌دهد و کمک می‌کند تا این ایده ها را به آسانی و تنها با یک کلیک با همه به اشتراک بگذارید.

Galaxy Note II دارای صفحه‌ای ۵.۵ اینچی از نوع HD Super AMOLED با نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزئیات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد.
این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدئوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد.

به گزارش ایتنا عرضه این گوشی که با گارانتی پارس سامتل از ساعت ۱۱ روز شنبه ۲۹ مهرماه در تهران، مشهد و یزد آغاز شد با استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان روبرو شد.
فروش این گوشی که در تهران برای اولین بار توسط صوت و تصویر کامران در خیابان جمهوری نرسیده به حافظ، نبش کوچه لاله صورت گرفت، با تشکیل صف خریداران روبرو شد.

در این صف طولانی بیش از ۲۰۰ نفر متقاضی ایستاده بودند.
سامسونگ پیش از این گفته بود به اولین خریداران این گوشی یک گوشی هوشمند به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد.
همچنین گفته می‌شود تمامی افرادی که برای خرید این گوشی مراجعه کرده‌اند هدایای ویژه‌ای از سوی سامسونگ دریافت کرده‌اند به این ترتیب که ارزش هدیه هر کدام از خریداران با توجه به نوبت آنها در صف با یکدیگر متفاوت بود.

همچنین : بخوانید  همه چیز درباره توییتر و مشهورترین کاربران آن+ تصویر

Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است.
این محصول به پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۶ گیگاهرتز و حافظه رم ۲ گیگابایتی مجهز است و مالتی‌تسکینگ آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد.
این تلفن هوشمند به سیستم‌عامل آندروید ۴.۱ (یا Jelly Bean) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد.
Galaxy Note II در سه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های micro SD به بازار عرضه می‌شود.

دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی و با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت Full HD است که دارای یک فلش LED نیز می‌باشد.
دوربین دوم یا مکالمه هم ۱.۹ مگاپیکسلی است.

سامسونگ در این مدل نیز مانند Galaxy S III از حسگر RGB استفاده کرده که قادر به پیدا کردن طیف کامل نور محیط است و فقط کانال سبز آن را تشخیص نمی‌دهد. بدین ترتیب کارایی آن زیر انواع نورهای مصنوعی ارتقاء می‌یابد.
همچنین این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق فناوری NFC را فراهم می‌کند.
امکان اشتراک با سایر دستگاه های NFC نیز وجود دارد.