امام علي(ع):هر كه نگاه خود را از حرام باز دارد دلش آرام خواهد شد.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روزانه جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲

فال روزانه,فال امروز,مهر 92,فال پنجشنبه 4 مهر 92,4مهر 92,,فال روزانه پنجشنبه 4 مهر 1392,سرگرمی,مدل لباس,مدل مانتو,آرایش,اس ام اس | کمپ فارسی

فروردین:

توجه تان را به طور کامل به وظایف کاریتان معطوف کنید. اصلا به پیغام ها و تماس های تلفنیتان پاسخ ندهید. فقط کارتان را انجام دهید. نتیجه ی آن در آینده این است که فشاری را متحمل نمی شوید.

اردیبهشت:

هر بار می توانید فقط در یک مکان باشید. بیش از حد به خودتان فشار نیاورید و برای تمام کردن وظایفتان وقت زیادی را به خودتان بدهید. اگر از همه ی جهات اطلاعات بسیار زیادی به طرفتان روانه شد، بنشینید و آنچه را که می خوانید، می شنوید و می گویید را مرتب و برنامه ریزی کنید.

خرداد:

امروز به دکتر بروید و به تمام ناخوشی هایتان رسیدگی کنید. مشکلات مزمن اذیتتان می کنند، اما اگر به آنها رسیدگی کنید حالتان خیلی خوب خواهد شد. دردها و ناخوشی ها همه نشانه ی آلرژی هستند.

تیر:

احساساتتان در امور عاشقانه امروز کمی سرد میشود. شاید امروز نخواهید که کسی دور و ورتان باشد. همسر و یا معشوقه تان درمورد امروز و حالت روحیتان کمی نگران می شود. کمی قانون برای خودتان تعریف کنید که کمی به شما آزادی دهد.

مرداد:

اگر ذهنتان سریع تر از زبانتان حرکت می کند، بهتر است که دهانتان را بسته نگه دارید. از لحظه تمام لذت را ببرید و با معشوقه تان به شدت صادق باشید. شاید آسان باشد که جدی نباشید، ولی صداقت و رک گویی چیز باارزشی است.

شهریور:

دیگران هم احساسات دارند. دوستی دارید که در حال اضافه وزن پیدا کردن است و اصلا دوست ندارد که به او بخندند. با او همدردی کنید و با نخوردن بستنی کنار او کمکش کنید!

مهر:

امروز نمی توانید که تظاهر کنید برای ارایه تان آماده هستید. باید در محل کار برای ارایه کنفرانستان بهانه بیاورید. نترسید، از پس آن بر می آیید.

همچنین : بخوانید  فال روز یکشنبه ۴ فروردین ۹۲

آبان:

وقتی کسی را خیلی عصبانی می کنید، باید عواقب آن را نیز در نظر بگیرید. امروز مسوولیت کارهایی که می کنید را قبول کنید و مطمین شوید که وقتی کار بدی می کنید  به کسی جز خودتان آسیب نرسد. درمورد اینکه کی هستید و وقتی تصمیم گیری می کنید چه تاثیری روی خانواده می گذارید فکر کنید.

آذر:

با تغییراتی که درخانواده ایجاد می شود خودتان را سازگار کنید. انقدر مصمم نباشید که راه خودتان را بروید و هیچ چیز جز خودتان را نبینید. مراقب اموالتان باشید و کیفتان را در جیب و یا کمدتان محکم نگه دارید. امروز در محل کار دزدی پیدا خواهد شد.

دی:

به دنبال اهداف و رویاهایتان باشید. در زمان مناسب و وقت مقرر همه چیز بروفق مرادتان پیش خواهد رفت. در جهت چیزهای خوبی که زندگیتان را ارتقا می دهد کار کنید. به زودی ثروتمند خواهید شد.

بهمن:

اگر امروز در وجسم و روحتان احساس خستگی می کنید، شاید به دلیل بحث ها و جدل هایی باشد که با معشوقه تان داشته اید. شاید امروز نخواهید اقدام سختی انجام بدهید ولی متوجه کاری باشید که مهم است. همه چیز را خوب کنید و عذرخواهی فراموش نشود.

اسفند:

امروز خیلی روز خوبی برایتان نیست. از سیاست های اداره دور بمانید و به هر قیمتی که شده از جرو بحث های درون خانواده اجتناب کنید. به مراقبه بپردازید و چشمان خود را بسته و بگذارید زندگی اطرافتان جریان داشته باشد. امروز هیچ تصمیم مهمی نگیرید.