آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فال روز سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

فال روز سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲

فروردین:

وقتی سر راهتان پر از سد ها و موانع گوناگون است، زندگیتان مملو از ناامیدی می شود. وقتی که موانع زندگی عادیتان را با مشکل مواجه می کنند، نگرش و امید خودتان را حفظ کنید. آنچه که امروز در خانه تان می گذرد را دوست ندارید، ولی بهتر است که یک نفس عمیق بکشید و به سمت تعادل و هماهنگی در زندگی پیش بروید.

اردیبهشت:

روابط در زندگیتان همیشه سخت خواهند بود. به این نیاز ندارید که خودتان را عوض کنید، فقط باید کمی در نگرشتان تغییر ایجاد کنید. شما رییس نیستید، و باید به دیگران هم اجازه رهبری کردن را بدهید. وقتی به آنچه که خواستید رسیدید، از زیر بار مسولیت های خودتان شانه خالی نکنید.

خرداد:

امروز بودجه تان کم است، پس بیش از حد خرج نکنید. سرگرمی های دیگری پیدا کنید و خانه بمانید و فقط از وققتان لذت ببرید. ورزش کنید و مشکلات زندگیتان را رفع کنید.

تیر:

امروز مراقب مسایل مالیتان باشید. به بودجه تان نگاه کنید و دسته چکتان را به تعادل برسانید. امروز به فرزندانتان پول ندهید. به آنها یاد بدهید که خودشان درآمد داشته باشند.

مرداد:

نگرش مثبتتان را حفظ کنید. اگر احساس خوبی ندارید، به سرعت همه ی مسایل را حل کنید. اگر افسرده هستید بیرون بروید و در آفتاب بازی کنید. امشب وقتی بیرون می روید مراقب خودتان باشید.

شهریور:

از این حس ناامنی بیرون بیایید و اعتماد بنفس داشته باشید. می بینید که زمان آن فرارسیده که برای کمک به سمت دیگران بروید. مسیر شغلتان به سوی شرایط نامعلومی پیش می رود، اما اصلا نترسید فقط به خاطر تغییر و هیجانات جدید خوشحال و ذوق زده باشید. موقعیت بسیار خوبی برایتان فراهم شده است.

همچنین : بخوانید  فال روز یکشنبه 18 فروردین 92

مهر:

همه در کارشان خیلی خوب عمل می کنند. حس می کنید که تنهایید و هیچ کس نمی خواهد با شما صحبت کند. این احساس به زودی از بین خواهد رفت. شما کارمند خیلی خوبی هستید و به زودی برای این ویژگی کاریتان تحسین خواهید شد. فقط کمی شکیبا باشید.

آبان:

در کارتان تغییراتی ایجاد کنید، ولی اصلا در مورد آن مضطرب و نگران نباشید. اگر فکر می کنید که نمی توانید تغییرات جدید را تحمل کنید و یا تغییرات برایتان سخت هستند، همان جایی که هستید بمانید. امروز بیرون بروید و با دوستانتان خوش بگذرانید.

آذر:

امروز تمام دور و اطرافتان را عشق فراگرفته است. همه چیز خوب است و احساس می کنید که برای عاشق شدن آماده اید. از این شانس استفاده کنید و مستعد پذیرش باشید. خواهید دید که عشق به ریسک آن می ارزد.

دی:

مسایل مالی به زودی بهتر خواهد شد. چیزی در کارتان پیش می آید که کمک می کند نفس راحتی بکشید. به انجام وظایف کاریتان ادامه دهید و به طریقی عصرها هم یک درآمد اضافی برای خودتان پیدا کنید. مشکلات مالیتان به زودی حل می شوند، ولی باید روی آنها کار کنید.

بهمن:

امروز سلامتیتان خیلی عالیست. درمورد بدنتان و سلامتیش هیچ نگرانی نداشته باشید. روحیه تان را حفظ کنید، مثبت اندیش باشید، به سلاممتان اعتماد داشته باشید و بدانید که در آینده قرار است وضعیت جسمانی خیلی خوبی داشته باشید.

اسفند:

به اطرافیانتان اعتماد داشته باشید. همیشه به خاطر هر چه که دارید شکر گذار باشید. قدر شناس آنهایی که کنارتان کار و زندگی می کنند و به شما عشق می ورزند و برایتان آسایش فراهم می کنند باشید. استعداد هایی که به شما داده شده است را با دیگران سهیم شوید.