امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روز پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲

فروردین:

امروز با کارهای خلاقانه راهی پیدا کنید که استعداد و شخصیت خود را به رخ دیگران بکشید. شاید بخواهید که رنگ های عجیب و مختلف بر درودیوار خانه تان بزنید تا همسایه هایتان را حیرت زده کنید. وقت خود را صرف یافتن بخش هنرمند ذهنتان کنید!

اردیبهشت:

تلاش برای آماده شدن برای هرچیزی که ممکن است در زندگیتان رخ دهد شما را دیوانه خواهد کرد! باید این حقیقت را بپذیرید که در زندگی هرکسی ناامیدی، تغییر و مشکلات فراوانی رخ خواهد داد. هر وقت که نیاز داشته باشید برایتان کمک وجود خواهد داشت، ولی باید برای آن درخواست کنید. نگرانی فقط باعث زخم معده تان خواهد شد.

 

خرداد:

تنها راه بدست آوردن آرامش برای شما معنویت است. معنویت یک حرکت رو به بالاست. اگر در گذشته تان مساله ای وجود دارد و حل نشده است، از کنار آن بگذرید و فراموشش کنید. اگر بتوانید ببخشید و فراموش کنید، آینده تان روشن تر خواهد بود.

 

تیر:

در محیط کاریتان تغییراتی ایجاد کنید تا دوباره حس هیجان انگیزی در شغلتان بوجود بیاید. اگر هرروزتان تکراری باشد برایتان کسل کننده خواهد بود. شاید تغییر در اداره ای که در آن کار می کنید و یا ساعت های کاریتان شرایط را بهتر کند. به هر حال کاری کنید که کمی برایتان تغییر ایجاد کند.

 

مرداد:

امروز مسایل سلامتی برایتان وجود دارد. از لحاظ جسمی و یا روحی خیلی حالتان خوب نیست. به علایمی که ممکن است در آینده منجر به بیماری شوند توجه کنید. غذاهای سالم و مغذی بخورید، آب بنوشید و ورزش کنید. این ها نکته هایی کلیدی برای سلامتیتان هستند.

 

شهریور:

امروز احساس عالی دارید، ولی فردا ممکن است اینطور نباشید. اگر در اجتماعات به مردم نزدیک باشید، ممکن است سرماخوردگیشان به شما سرایت کند. اگر دیدید که اطرافیانتان عطسه و سرفه می کنند از آنها دور شوید.

همچنین : بخوانید  فال روز شنبه 7 بهمن 91

 

مهر:

به دنبال ریشه ی همه ی مشکلات موجود در رابطه تان باشید. اگر مجرد و تنها هستید، روی خودتان کار کنید و مشکلات شخصیتی که دیگران را آزار می دهد را در خودتان پیدا کنید. برای پیدا کردن عشق در دیگری، باید اول عاشق خودتان باشید.

 

آبان:

برای داشتن تعادل در زندگی، دوباره گذشته و حالتان را بررسی کنید تا ببینید که چه چیزی سر جای خود نیست. روی عشقتان کار کنید تا مسایلی که مشکل ساز شده اند را پیدا کنید و در ادامه ی رابطه آرامش بیشتری داشته باشید. سر میز شام با هم صحبت کنید.

 

آذر:

امروز در زندگیتان آغازی دوباره خواهید داشت. شاید یک شغل جدید و یا پیشرفت در یک رابطه باشد. ممکن است ببینید که یک انتخاب جدید در کارتان باعث پیشرفت آینده تان می شود. تصمیم بگیرید که می خواهید چه کار کنید و تصمیمتان را عملی کنید.

 

دی:

امروز تغییرات عظیم ایجاد کنید. شجاع باشید و به سمت یک شرایط جدید در زندگیتان حرکت کنید. خودتان خوب می دانید که چه کار باید بکنید. تغییرات را آغاز کنید.  

 

بهمن:

کار زیاد دارد شما را دیوانه می کند! شغلی که دارید را ترک کنید، چون بیش از این برایتان رضایت بخش نخواهد بود. خط مشی و روال جدیدی برای خودتان ایجاد کنید که به شما کمک کند زندگی راحت تر و موفقیت آمیزتری داشته باشید.

 

اسفند:

با یک نفر یک رابطه ی جدید را آغاز کنید، اما اگر هم اکنون در یک رابطه هستید شاید بخواهید مشکلات اساسی و آزاردهنده را حل کنید. آنچه در ذهنتان وجود دارد را به معشوقه تان بگویید. اگر دیدید که شرایطی وجود دارد که درست شدنی نیست، بهتر است رهایشان کنید و به رابطه تان ادامه دهید.