برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصویری از شهاب حسینی و رضا صادقی در حال صرف افطاری

تصویری از شهاب حسینی و رضا صادقی در حال صرف افطاری

شهاب حسینی علاوه بر کار بازیگری یک کافه هم به نام کافه هنردارد.

 کافه هنر برای من به این خاطر به وجود آمد که محلی باشد برای گفت و گو. خیلی دوست دارم تا مخاطبانم را در اینجا ببینم و در مورد کارهایم با هم صحبت کنیم. البته این کار را به تنهایی انجام ندادم و برادر و همسرم در ایجاد این فضا خیلی به من کمک کردند. چون زندگی ام به دو بخش کار و زندگی خانوادگی تقسیم شده بود.

یک روز کسی به من گفت که تو یک مسئولیت اجتماعی هم داری و باید این مسئولیت را هم به خوبی انجام بدهی. من اینجا هستم تا جای خالی این قسمت را در زندگی ام پر کنم، در واقع کافه هنر محلی است برای گفت و گو و معاشرت و تلاش برای بهتر شدن در زمینه های مختلف.

تصویری از شهاب حسینی و رضا صادقی در حال صرف افطاری

کافه هنر را به کمک برادرم و همچنین همیاری همسرم اداره می کنم. معمولا زمان هایی که سر کار نیستم در کافه حضور دارم و چون منزلم هم نزدیک اینجاست سعی می کنم زمان بیشتری را در کافه بگذرانم. برای اسم کافه به این فکر کردیم که اسمی بگذاریم که دربرگیرنده همه وجوهات زندگی باشد و به «هنر» رسیدیم. هنر در معنای گسترده خودش؛ هنر زندگی، هنر ارتباط و هنر گفت و گو.
شهاب حسینی و رضا صادقی روابط خوبی با یکدیگر دارند به همین جهت شهاب حسینی از رضا صادقی دعوت کرد که یک افطار را نزد او در کافه هنر بگذراند

همچنین : بخوانید  شغل اولیه تعدادی از هنرمندان!