ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال روز سه شنبه ۲۵ تیر ۹۲

فروردین:

دوستان جدید می توانند همیشه حامی خوبی برایتان باشند. دوستان جدید می توانند بخشی از گروهتان باشند و در سرمایه گذاری، شغل، تحقیقات و ایده هایتان کمکتان کنند. هرگز از آموختن دست نکشید.

 

اردیبهشت:

امروز سعی کنید صادق باشید. باید که در روح خود جست و جو کنید تا بفهمید واقعا چه می خواهید. باید بهترین فردی که می توانید باشید تا بتوانید به دیگران نیز کمک کنید. دیگران مجبور نیستند که مطابق انتظارات شما زندگی کنند، ولی شما باید طبق انتظارات آنها رفتار کنید. سعی کنید که انسان شادتری باشید.

 

خرداد:

فقط و فقط اگر تلاش کنید می توانید ایده های جدیدی در امور مالی کشف کنید. شما توانایی این را دارید که کار متفاوتی انجام دهید و آنرا عملی کنید. اکنون وقت آن رسیده که بدنبال یک شغل جدید بگردید، کسب و کار خودتان را بسازید و دیگر به دیگران تکیه نکنید.

 

تیر:

اگر می خواهید که این ماه به تعطیلات بروید، باید کمی پول پس انداز کنید. اگر تلاش کنید می توانید یک کار موقت برای خودتان دست و پا کنید تا از پس هزینه های سفر برآیید. بعضی وسایل شخصیتان را بفروشید، راهی برای خلاص شدن از دست وسایل بلااستفاده پیدا کنید! کمی خلاق باشید.

 

مرداد:

در آرامش به سر می برید و استرس و فشاردر زندگی خانوادگیتان کمتر شده است. این برایتان بسیار خوب است و می توانید از اینکه درخانه هستید و عضوی از خانواده تانید لذت ببرید. کمی در رابطه تان راحت باشید و درمورد چیزهایی که کنترلی رویشان ندارید، استرسی نداشته باشید.

 

شهریور:

اگر امروز فرصتی پیش آمد، ممکن است نیاز به این پیدا کنید که در مورد افزایش حقوقتان مذاکره کنید. در انجام وظایفتان رضایت کافی بدست خواهید آورد. یاد بگیرید که در رابطه تان همه چیز را  قسمت کنید و هیجان داشته باشید. از پس آن بر می آیید.

 

مهر:

رقابت با یکی از همکاران کمی برایتان استرس ایجاد کرده است. این رقابت را تبدیل به یک رقابت دوستانه کنید. خواهید دید که اگر با هم همکاری کنید می توانید یک وظیفه ی سنگین را به اتمام برسانید. مراقب خودتان باشید و امشب برای شام به بیرون بروید.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه 29 دی 91

 

آبان:

امروز یک رابطه ی رمزآلود و عجیب و غریب برایتان آغاز می شود. کمی نگران اتفاقات اخیر هستید. روی آنچه که باید انجام دهید متمرکز باشید و مطمئن شوید که می دانید چکار می کنید. در این رابطه کمی خطر وجود دارد!

 

آذر:

مسایل امروزتان بسیار بسیارمهم هستند. قبل از تصمیم گیری درباره اینکه چکار کنید، همه ی جوانب این و سوالات این مسایل را بررسی کنید. اطلاعات خوب و کاملی به شما می رسد. حتما امشب معشوقه تان را به شام دعوت کنید و شب خوبی برای خودتان بسازید.

 

دی:

ممکن است کسی که سالها پیش در زندگیتان بود دوباره وارد وارد زندگیتان شود. ممکن است دوباره شانستان در این رابطه را امتحان کنید. پولتان را پس انداز کنید و پولتان را خرج چیزهایی که مورد نیازتان نیست نکنید. حداقل ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنیدکه به شادابی حال از آن نیاز پیدا خواهید کرد.

 

بهمن:

امروز ذهنتان را باز نگه دارید. مسایلی در محل کار و خانه پیش خواهد آمد که نیازمند یک ذهن صاف و دقیق است. هنگامی که از شما درخواست می شود دیگران را نصیحت کنید، و وقتی کسی از شما توصیه ای نخواسته، نصایحتان را برای خودتان نگه دارید. اگر در رابطه ای هستید، با آوردن یک هدیه معشوقه تان را خوشحال کنید.

 

اسفند:

گرفتاری های عشقی می تواند امروز را برایتان جذاب کند! می توانید از جادویتان استفاده کنید تا فرق بین خوب و خیلی خوب را تشخیص دهید و از آنها استفاده کنید. در رابطه تان سکان رهبری را به دست گرفته اید و آنرا به پیش می برید.