اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طالع بینی روز سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲

فروردین (برج حمل)

مکالمالتتان را با همکاران در مورد اینکه چه برای شرکت خوب و بهتر است، تجدید کنید. یک هدف مشترک را برای به اتمام رساندن وظایف پیدا کنید و به سوی یک هدف کار کنید. امروز به آرایشگاه بروید و زمانی برای ماساژ بگذارید. اگر آرام باشید، همه چیز خیلی بهتر پیش می رود.

 

فال سه شنبه 11 تیر 92

 

اردیبهشت (برج ثور)

همه چیز آنطور که بنظر می رسد نیست! ممکن است در کار برایتان یک نزاع پیش بیاید، دوباره قلبتان شکسته است، و احساساتتان بسیار پیچیده هستند. خیلی عمیق تجزیه و تحلیل نکنید و از مشروبات پرهیز کنید. کمی تمدد اعصاب کنید و آرام باشید، سپس درمورد اینکه کجا می خواهید بروید فکر کنید.

 

خرداد (برج جوزا)

امروز هرچه که بگویید توسط آنهایی که با شما زندگی میکنند تحلیل می شود. احساس می کنید که امروز همه از شما ایراد می گیرند و انگار در زندگی حرفه ایتان به هیج جا نمی رسید. سعی کنید خیلی به خود سخت نگیرید.

 

تیر (برج سرطان)

امروز قبل از اینکه وضع فعلی را تغییر دهید، باید درمورد اینکه چه کار باید بکنید فکر کنید. گاهی اوقات فقط انجام دادن آنچه که مورد انتظار است، بهترین درمان و راه حل است. امروز خیلی کار زیادی برعهده نگیرید، وگرنه خواهید دید که اگر خیلی تحت فشار باشید اصلا نمی توانید کاری انجام دهید.

 

مرداد (برج اسد)

امروز زندگی خود را اصلاح کنید، ولی در مورد آن به خوبی و محتاطانه فکر کنید. اگر امروز می خواهید رابطه ی خود را عوض کنید و یک رابطه ی جدید آغاز کنید، اطمینان یابید که چکار دارید میکنید. سلامتیتان خوب است و نمی خواهد نگران آن باشید.

 

شهریور (برج سنبله)

امروز را منطقی  و اهل بحث کردن باشید. احساساتتان را تعدیل بخشید و سر کار با هیچ کس بحث و جدل نکنید. جدل های کاری می تواند منجر به مشکلات در آینده بشود. اگر از شغلتان خوشتان نمی آید تقاضای جابه جایی کنید. وظیفه ی کاری خود را حفظ کنید و برای احساس رضایت پدید آورید.

همچنین : بخوانید  ژورنال جدیدترین لباس مجلسی زنانه 2013

 

مهر (برج میزان)

در گذشته اشتباهاتی در رابطه ی عاشقانه ی خود کرده اید، اما این مسایل هیچ ربطی به آنچه امروز در حال رخ دادن است ندارند. یک جای خیلی بی سرو صدا پیدا کنید تا بتوانید فکر کرده و مشکلات را حل کنید.

 

آبان (برج عقرب)

همه چیز را همین امروز می خواهید و وقتی که جزییات دیرگیر باشند هیچ صبری از خود نشان نمی دهید. مراقب باشید. امروز ممکن است در محیط کارتان شرایط سختی پیدا کنید و مسایل عشقی کمی دشوار خواهد بود.امروز بگذارید قلبتان راهنمایتان باشد.

 

آذر (برج قوس)

امروز با اطرافیانتان روراست باشید و به مبادله بپردازید. اگر سوء تفاهم هایی وجود داشته باشد، ممکن است در محیط کار و خانه تان مشکلاتی ایجاد کند. با افرادی که لازم است در مورد پروژه ها ووظایفی که رویشان کار میکنید بدانند، صحبت کنید. روراست باشید و با دیگران همکاری کنید.

 

دی (برج جدی)

امروز کمی نگران سلامتیتان باشید. احساس میکنید که یک مشکلی وجود دارد، اما نمیتوانید آنرا پیدا کنید. امروز از کسی بخواهید که از بچه هایتان مراقبت کند و زمانی را صرف تفکر و استراحت کنید. چای سبز بخورید، یک کتاب بخوانید و کاری کنید استرس این دنیا کلا محو شود.

 

بهمن (برج دلو)

امروز اگر برای تعهداتتان تلاش کنید، نتایج آن شما را غافلگیر خواهد کرد. امروز را لذت ببرید، ولی مراقب باشید. هم خدا را می خواهید و هم خرما، ولی اینطور نمی شود زندگی کرد.

 

اسفند (برج حوت)

از کسی کمک بخواهید تا بتوانید کارهای خانه را تمام کنید. نمی توانید همه چیز را خودتان انجام دهید. با دوستان و خانواده تان شاد باشید و برای درخواست کمک درنگ نکنید. خیلی خوب است که دیگران کمکتان کنند.

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی زیگیل