آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فال روز سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲

فال سه شنبه 11 تیر 92

 

فروردین (برج حمل)

امروز تمام اسناد مورد نیاز برای مسافرت را آماده کنید. احتمالا در تعطیلات برای یک مسافرت خارج از کشور به همراه خانواده به پاسپورتتان نیاز خواهید داشت. ممکن است به کانادا یا مکزیک یا چنین جایی بروید. در هر صورت به پاسپورت نیاز خواهید داشت. آن را فراموش نکنید.

 

 

اردیبهشت (برج ثور)

دوباره به مشکلات مالی برخورده اید. احتمالا ماه گذشته به خوبی هزینه های خود را بودجه بندی نکرده اید و یا چند هزینه اضافی کوچکی که با خانواده دارید برایتان مشکل ساز شده است. یک شغل پاره وقت پیدا کنید و یا اینکه از دوست نزدیکتان در خواست کمک کنید. بودجه بندی کردن، استفاده از کوپن های مختلف و در گیر مسایل مالی بودن میتواند کمکتان کند.

 

خرداد (برج جوزا)

امروز سخت کار کنید تا پروژه های بیشتری عایدتان شود. ممکن است بنظر برسد که شما برای کار کردن گدایی میکنید، و به طریقی این حقیقت هم دارد! باید شغل خود را با حداکثر سرعت ممکن انجام داده و کارفرمای خود را راضی نگه دارید. حتما امروز را به سختی و با جدیت تمام کار کنید.

 

تیر (برج سرطان)

آیا فکر میکنید که امروز در طالع شما عشق وجود دارد؟ اگر به یک رابطه متعهد هستید، باید دوباره درباره ی اینکه چطور دارید معشوقه ی خود را نادیده میگیرید و قدرش را نمی دانید تجدید نظر کنید! اگر طالب عشق هستید، فقط آن را در یک دوستی می یابید. انقدر مصرانه بدنبال آن نباشید، بگذارید عشق خودش به سراقتان بیاید.

 

مرداد (برج اسد)

امروز برای دیگران هیچ وقتی ندارید. مسایل مربوط به کار، خانه، محیط، قرارهای ملاقات و جامعه همگی انباشته شده اند. احساس میکنید مغلوب این همه فشار شده اید. هر بار فقط یک مسولیت یا پروژه را قبول کنید و با حداکثر توانایی خود آن را به اتمام برسانید.

 

شهریور (برج سنبله)

به سر کار بروید و سر خود را پایین نگه دارید. به مدرسه رفته و به استادان خود گوش دهید. از صحبت کردن با دیگران در مورد اینکه در تجارت چه میگذرد پرهیز کنید. امروز را بی خیال شایعات بی اساس شوید. بهتر است ناهار را تنهایی و یا به همراه یک کتاب خوب صرف کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز یکشنبه ۴ فروردین ۹۲

 

مهر (برج میزان)

اگر از دستورالعملهای موجود در دفترچه ی راهنما استفاده کنید موفق میشوید! در محل کارتان تغییراتی رخ خواهد داد، ولی نگران نباشید این تغییرات خوشایند خواهند بود. به همکاران خود لبخند بزنید و خوش برخورد باشید، پرخاشجو بودن عاقبت خوشی ندارد.

 

آبان (برج عقرب)

امروز به سختی کار کنید تا محبوبیتی که حس می کنید لیاقتش را دارید بدست آورید. برای ارائه سخنرانی های کاری تمرین کنید و مطمئن شوید می توانید با قاطعیت و فراست سخن بگویید. امروز را به دیگران سخت نگیرید. بهتر است امروز صبح به جای قهوه، یک لیوان آب پرتقال بنوشید.

 

آذر (برج قوس)

با خواندن چیزهایی مثل تابلو اعلانات شرکت، و اطلاعات محصولات ذهن خود را تقویت کنید. به نظر خسته کننده می آید؟ بله، اما نیازمند این هستید که همیشه ازاین جور اطلاعات داشته باشید. امروز همکارانتان در مور فرایندهای خاصی از شما سوال می پرسند و شما باید همه چیز را بدانید!

 

دی (برج جدی)

امروز دیگر برای خود اصول اخلاقی و سلایقتان را تعریف کنید. بگذارید مردم بدانند که شما عمیقا فردی معنوی هستید و رفتارهای زننده و بد را تحمل نمی کنید. با این حال در این مورد کمی صبور و مهربان باشید. نمی خواهید که از همکارانتان برای خود دشمن بسازید!

 

بهمن (برج دلو)

واژه های امروز برای شما خوش مشربی و خوشحالی هستند. تمام دوستان صمیمیتان در کنارتان هستند و نیاز به این دارید که در مورد وقایع گذشته با آنها حرف بزنید. این کمک خواهد کرد که بفهمید در زندگیتان چه می گذرد. امروز را شاد و خوش بین بگذرانید. ناهار را با دوستانتان میل کنید و در مورد اتفاقات با مزه حرف بزنید.

 

اسفند (برج حوت)

به موزیک ملایم گوش بدهید. قدری تفکر کنید. با مشاور خود در مورد ایده ها و نظراتتان بحث کنید و سعی کنید که به زندگی مراجع خود تعادل را برگردانید. خلاق باشید و ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید.