تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازی جدید پیمان معادی در کنار کریستن استوارت

بازی جدید پیمان معادی در کنار کریستن استوارت + عکس

ایندی وایر به نقل از رپ اعلام کرد پیمان معادی در کنار کریستن استوارت ستاره مشهور سری فیلم‌های بسیار پرفروش و موفق گرگ و میش ظاهر می‌شود. این فیلم یک درام مستقل به نام کمپ اشعه ایکس (Camp X-Ray) است.

 

استوارت در این فیلم، نقش دختر جوانی را بازی می‌کند که برای فرار از شهر کوچک محل زندگی‌اش به ارتش پناه می‌برد غافل از این که به جای عراق از گوانتانامو سر در می‌آورد. او که خاطره خوشی از مسلمانان ندارد و توسط آنان مورد آزار و اذیت قرار گرفته با مردی به نام علی که هشت سال است در زندان گوانتانامو زندانی است آشنا می‌شود و رابطه‌ای عجیب میان آن دو شکل می‌گیرد. نقش علی را قرار است پیمان معادی بازی کند.

این فیلم با مضامین سیاسی را پیتر ستلر به عنوان اولین فیلم بلندش می‌سازد و دیوید گوردون گرین هم به عنوان تهیه‌کننده اجرایی کمکش می‌کند. فیلمنامه را هم خود ستلر نوشته است. تولید فیلم همین تابستان در لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

کمپ اشعه ایکس نام یک اردوگاه موقت در خلیج گوانتانامو در کوبا است که بازداشت‌شدگان در تاریخ یازدهم ژانویه ۲۰۰۲ و پس از ادعای مبارزه با تروریسم آمریکا پس از حوادث یازدهم سپتامبر به آنجا منتقل شدند. این زندان و نحوه رفتار با بازداشت‌شدگان و زندانیانی که مدعی رفتار خلاف قوانین توسط زندان‌بانان آمریکایی شده بودند (گرسنگی دو هفته‌ای و ناسزاگویی) جنجال زیادی برانگیخت اما در بازدید تیم اف بی آی از آن محل شواهدی برای شکنجه و آزار بدنی به دست نیامد. در عین حال در ۲۹ آوریل ۲۰۰۲ این زندان تعطیل شد و بازداشت‌شدگان به کمپ دلتا منتقل شدند.

همچنین : بخوانید  ده ستاره جذاب سال ۲۰۱۲ از دید یاهو + تصاویر

امسال از این بازیگر ۴۲ ساله ایرانی فیلم آخرین شوالیه‌ها (The Last Knights) در کنار کلایو اون و مورگان فریمن نیز به نمایش در خواهد آمد. جالب این که او در این فیلم که در جمهوری چک فیلمبرداری شده است نقش امپراتور را بازی می‌کند.

او امسال در مجموعه تلویزیونی عدالت جنایتکارانه (Criminal Justice) در کنار ستاره بزرگ جیمز گاندولفینی که همین هفته قبل از دنیا رفت بازی کرده است. ادامه این مجموعه که برای شبکه بسیار معتبر HBO ساخته شده با مرگ ستاره مشهور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پیمان معادی به خاطر بازی در نقش نادر در فیلم جدایی نادر از سیمین/یک جدایی و همچنین درباره الی و حضورش در مجامع معتبری همچون مراسم اسکار و جشنواره برلین، در صحنه بین‌المللی چهره شناخته شده‌ای است و باید دید در ادامه حضورش در عرصه بین‌المللی چه کارنامه‌ای خواهد داشت.

سال گذشته فیلم برف روی کاج‌ها که اولین تجربه کارگردانی اوست روی پرده سینماهای ایران رفت که مورد اقبال منتقدان نیز قرار گرفت. معادی در نیویورک ایالات متحده متولد شده و دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی است و یک دختر دارد.

 

منبع : کافه سینما