آدمیانی مانند گل های لاله ، زندگی کوتاه در هستی و نقشی ماندگار در اندیشه ما دارند .
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فال روز یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲

فروردین:

در حالی که دوران ابهام و سردرگمی به پایان می رسد می توانید با وضوح بیشتر همه چیز را ببینید، اما ممکن است به مسائلی که امروز می آموزید علاقه نداشته باشید. با این حال دستیابی به حقیقت بهتر از در تیرگی و ظلمات باقی ماندن است. شما باید اول یک تصویر ذهنی کامل داشته باشید، سپس می توانید به موضوعاتی بپردازید که هنوز نیاز به این دارند که رویشان کار شود. زمانی که به دوستانتان احتیاج دارید از تکیه کردن بر کمکهای آنها تردید به خودتان راه ندهید.

 

 

اردیبهشت:

فقط به خاطر اینکه بتوانید قابلیتهای شخصی خود را نشان دهید، همراهی کردن با یک گروه را فراموش کنید. امروز تعریف کردن نیازهای شخصیتان و سپس برنامه ریزی کردن بر اساس آنها برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به خاطر طرز فکر دوستانتان و خانواده تان نگران نباشید. حتی اگر آنها انگیزه های شما را متوجه نشوند، وقتی که شما در مسیر خود شروع به کار می کنید این موضوع برایشان واضح تر می شود.

 

خرداد:

زمانی که دیگران از شما توقعی ندارند تصمیم درست گرفتن برایتان کار آسانتری می شود. خوشبختانه امروز شما نیاز ندارید که به خاطر راضی کردن یک شخص دیگر مسئولیتهایی را قبول کنید. اگر شما چیزی برای قسمت کردن با دیگران دارید با رضایت کامل این کار را انجام بدهید. اما خارج از وظایف شخصی کاری را برای فردی انجام دادن همان قدر که برای دیگران دشوار است برای شما نیز هست.

 

تیر:

ممکن است که امروز شما حوصله رویارویی با تنشها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی که دوستش دارید صمیمی تر می شود، شما بیشتر ازش فاصله می گیرید. شاید ترسهای شما توجیهی برای این کار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممکن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نشوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند که اخیراً اتفاق افتاده اند.

 

مرداد:

اگر یک شخص غیرعادی در زندگی شما وجود دارد، سعی نکنید که او را عوض کنید. اکنون موقعیت مناسبی نیست که بخواهید فرد دیگری را شبیه ایده آل هایتان بسازید. در مورد دیگران خیلی سریع و بر اساس اولویتهای خودتان قضاوت نکنید، برای اینکه تصور کردن این موضوع سخت است که آنها هم با همان موضوعاتی که برای شما دارای اهیمت هستند برانگیخته بشوند. سعی کنید به خودتان بقبولانید که در مسیر زندگی راههای زیادی وجود دارد و لزوماً راهی که شما برگزیده اید برای دیگران مناسب نیست.

 

شهریور:

ارتباط برقرار کردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینکه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل که در گذشته احساس راحتی می کردید، دوباره به روال یکنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی کنید با شیوه های جدید کارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز سه شنبه ۶ فروردین ۹۲

 

مهر:

امروز شما برای قدری تفریح کردن آمادگی دارید، اما این تفریح باید به دلخواه شما باشد. ایده شما این است که تفریح و سرگرمی همیشه باید وجود داشته باشد و شاید این خواسته شما همیشه برآورده نشود. این نوع طرز تفکر مطمئناً برای شما بسیار خوشایند است، اما زیاد هم انعطاف ناپذیر بودن نیز باعث می شود نتوانید خوب فعالیت کنید. در موقعیتی که شما واقعاً نیاز دارید از زندگی لذت ببرید، کمی نرم خویی می تواند به نشاندن لبخند روی صورتتان کمک کند.

 

آبان:

امروز رفتار شما به گونه ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می گویند که به چه می اندیشند شما مأیوس می شوید. شما می خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

 

آذر:

امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می باشد. آنها از بین نمی روند اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به چیزهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر استراحت و آرامش نباشید.

 

دی:

توجه کردن به موضوعی که شما اخیراً آن را نادیده گرفته اید بهانه ای به دست شما داده است. بازگشتن به فعالیتهای تکراری گذشته باعث می شود حالت فعالیت شما به گونه ای شود که شما فکرکنید که هیچ  فعالیت غیر ضروری ای را  انجام نمی دهید. اما اجازه ندهید که بیش از حد خودتان را با کارهایی که قبلاً انجام می دادید محدود کنید. اینها مربوط به گذشته شما بودند و اکنون شما باید به آینده نگاه کنید.

 

بهمن:

حتی اگر شما عادت داشته اید که افراد جدیدی را وارد زندگی خود کنید، اما امروز ممکن است که شما شخصی را وارد زندگی خود کنید که به واسطه حس ششم او را شناخته اید. اگرچه شاید بار اولی باشد که او را ملاقات می کنید، اما برای شما اینگونه به نظر می رسد که مدت زیادی است که او را می شناسید. مراقب باشید، برای اینکه ممکن است وسوسه شوید که قبل از اینکه حتی تشخیص بدهید که او چه کسی است، با او ارتباط نزدیک برقرار کنید.

 

اسفند:

علی رغم وابستگی های مذهبی شما، امروز می تواند روز نوسازی امور معنوی برای شما باشد. اما این نوسازی ممکن است که مربوط به اصول قراردادی مذهبی نباشد. جادوی آفرینش مستقیماً به واسطه زیبایی طبیعت و وفور نعمت در زندگی با شما صحبت می کند.

 

منبع: سیمرغ