آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۲

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

 

فروردین: شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

 

اردیبهشت: هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

خرداد: ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

تیر: منفی‌نگری غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند به راحتی تغییراتی را در شما به وجود آورده و باعث رفتارهای غیر منتظره در شما شود. با بی‌تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصایص شماست که باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل به احساسات زیبا شوند. صحبت کردن در مورد آسیب پذیری‌تان قبل از اینکه به وجود بیاید، می‌تواند موقعیت سختی را به وجود آورد.

مرداد: امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

شهریور: امروز روز پیچیده‌ای برای شماست برای اینکه اگر شما تمام تلاشتان را صرف انجام وظیفه‌ای که امروز به شما متقبل شده بکنید، احتمالاً شکست خواهید خورد. گزینه بهتر برای شما شاید این باشد که در خفا به کارهایتان برسید. این روش برای اینکه به بازدهی برسد کمی زمان می‌برد، اما وقتی که یک بار با این روش شروع به کار کردید، به سرعتان افزوده می‌شود. اهمیت فکر کردن عاقلانه بسیار بیشتر از تلاش کردن اضافی است. اگر به خوبی از پس این کار بربیایید دیگران هم دست به کار خواهند شد و در مسئولیتهای سنگین به شما یاری خواهند رساند.

همچنین : بخوانید  فال روز پنج شنبه ۱ فروردین ۹۲

مهر: شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

آبان: امروز برای شما روزی است که می‌توانید مثل خورشید بدرخشید، حتی اگر تردید دارید که به دیگران اجازه بدهید این بخش از وجود شما را ببینند. از دست دادن پایداری برایتان اصلاً خوب نیست، برای اینکه اکنون برای شما تحسینها و تأییدهایی را در پی دارد که از آنها سود می‌برید. خوشبختانه لازم نیست که شما خودتان را تغییر دهید. لذت بردن از این درخشش مادامی که محبوبیت خودتان را زیاد جدی نگرفته‌اید، کمکتان خواهد کرد که احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید.

آذر: شما امروز بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی‌هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد.

دی: زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.

بهمن: امکان دارد که شما ابتدا دیگران را تشویق بکنید که هر کاری را که دوست دارند انجام دهند با زور پیش ببرند، اما بعد شما در مورد اینکه آیا این بهترین روش بوده است به فکر می‌روید. اگر یک دوست اینگونه فکر کند که برای افراد دیگر در وسط صحنه جایی باقی نگذاشته‌اید، شاید رنجیده خاطر شوید. باور کنید که بدون اینکه برای خودتان ارزش قائل شوید نمی‌توانید برای سخنان افراد دیگرمحدودیتی قرار دهید.

اسفند: اگرچه ممکن است برای کارهایی که امروز باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می‌گیرد که ممکن است شما جنبه‌های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد.