آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انتخاب زیباترین زن جهان توسط مجله پیپل!

“گوئینت پالترو” ۴۰ ساله که این روزها مرد آهنی ۳ را در اکران دارد از سوی مجله پیپل به عنوان زیبا ترین زن جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شده است.

 

 www.campfa.ir guint-p

 

وی در سال ۱۹۹۷ برنده جایزه بهترین بازیگر زن اسکار را برای بازی در فیلم “شکسپیر عاشق” را از آن خود کرد.

 

 

بیوگرافی:

 

“گوئینت پالترو” که با بازی در فیلم‌های هفت (۱۹۹۵)، اِما (۱۹۹۶) و درهای کشویی (۱۹۹۸) مسیر موفقی را در بازیگری و صنعت سینما آغاز کرد با ایفای نقش در فیلم “شکسپیر عاشق” جایزه اسکار و گولدن گلوب را برایش به ارمغان آورد.

 

پالترو در فیلمهای دیگری چون “آقای ریپلی بااستعداد” (۱۹۹۹)، “هال سطحی‌نگر” (۲۰۰۱) و “اثباتگ” (۲۰۰۵) نیز به ایفای نقش پرداخت. او در فیلمهای پرخرج «مرد آهنی» (۲۰۰۸) و دنباله آن «مرد آهنی ۲» (۲۰۱۰) نیز بازی کرده است.

 

پدر گوئینت پالترو (بروس پالترو) کارگردان سینما و برنامه‌های تلویزیونی بود که اصلیت او به یهودیان اشکنازی روسیه میرسید و بلیت دانر مادر او، هنرپیشه فیلمهای سینمایی است که اجداد او، آلمان های مهاجر ایالت پنسیلوانیا بودند. پالترو از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۷ با برد پیت رابطه داشت و مدتی نامزد او بود.

 

او در ۵ دسامبر ۲۰۰۳ در یک هتل در جنوب کالیفرنیا مخفیانه با کریس مارتین، خواننده بریتانیایی گروه کلدپلی ازدواج‌کرد. آنان در پشت‌صحنه کنسرت با هم آشنا شده‌بودند.

 

منبع:پرداد

همچنین : بخوانید  علی واکسیما را می شناسید ؟+عکس