امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاهش وزنی آسان با آبلیمو و آب

کاهش وزنی آسان با آبلیمو و آب www.campfa.ir

آب ، خودش به تنهایی یک نوشیدنی رژیمی بسیار عالی محسوب می شود زیرا به هیچ وجه ، کالری ، شکر و کربوهیدرات ندارد . بنابراین برای هر نوع رژیمی بسیار مفید است . حالا اگر این نوشیدنی مفید با لیمو که حاوی اسیدهای طبیعی است ترکیب شود ، مسلما” به کاهش وزن ما خیلی کمک می کند.


مزایای آب برای کاهش وزن

آب خودش به تنهایی به کاهش وزن کمک می کند . وقتی روزانه به میزان کافی ، یعنی بین ۶ تا ۸ لیوان آب مصرف می کنید بدن شما دیگر به ذخیره کردن آب نیاز ندارد اما وقتی به اندازه کافی آب مصرف نمی کنید بدن شما دچار کم آبی می شود و تا آنجایی که می تواند آب ذخیر می کند و بخاطر این آب ذخیره شده وزن شما تا حدی بالا می رود. علاوه براین ، نوشیدن آب زیاد ، اشتهای شما را کاهش می دهد . وجه تمایز قائل شدن بین احساس گرسنگی و احساس تشنگی کار سختی است بنابراین هر وقت گرسنه شدید ، به جای غذا آب بنوشید و بعد ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید و اگر هنوز هم گرسنه بودید غذا بخورید .

مزایای لیمو برای کاهش وزن

لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مفید است و به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کند . لیمو حاوی مقدار زیادی ویتامین C است و به سلامت دستگاه گوارش خیلی کمک می کند . بسیار از مشکلاتی که در مسیر کاهش وزن برای ما رخ می دهد ، بخاطر این است که سیستم گوارش ما به خوبی عمل نمی کند . اسید سیتریک موجود در لیمو با سایر اسیدها و آنزیمهای موجود در معده ترکیب و باعث می شود هضم و گوارش غذا بدون مشکل انجام شود.

همچنین : بخوانید  قوانین جدید برای کاهش وزن

مزایای استفاده همزمان از آب و آبلیمو برای کاهش وزن

لبمو ، آبلیمو و آب ، هرسه ابزار بسیار خوبی برای کاهش وزن هستند . بنابراین ترکیب این مواد بایکدیگر برای کاهش وزن بسیار موثر است . نوشیدن آب کافی باعث می شود که بدن ما دچار کم آبی نشود و به ذخیره کردن آب نیازی نداشته باشد. وقتی آبلیمو به آب اضافه شود به جذب بهتر آب کمک می کند و باعث می شود که بدن بهتر بتواند از آبی که نوشیده می شود ، استفاده کند.

منبع : آفتاب

برچسب ها : ,