خداوند آزادی را آفرید و انسان بردگی را.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برکناری دو مجری تلویزیون به دلیل فساد اخلاقی+عکس

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowNpzdQ8Ypqbsg.jpg

 

روز گذشته انتشار خبر قطع همکاری، نگار مرتضوی و مهشید ندیری با صدای آمریکا در سایت‌های ضد انقلاب باعث شد تا دوباره شکست و باندبازی این شبکه مطرح شود.

با وجود هزینه میلیاردی دولت آمریکا در تاسیس و اداره شبکه صدای آمریکا VOA این رسانه اصلاً موفق نبوده و مخاطب چندانی بدست نیاورده و در آمارگیری مخاطبان سایت‌های ضد انقلاب در پایین‌ترین رتبه‌ها قرار دارد افول این شبکه کنگره آمریکا را بر آن داشت تا با اعزام گروه تحقیق و نظارت علت شکست را بیابد این گروه تحقیقی نتیجه عملکرد خود را پس از یک سال ارائه کرد در این گزارش علل اصلی شکست این شبکه حسادت و باندبازی کارمندان آن و مدیریت بر شمرده شده است بر اساس این گزارش مدیریت صدای آمریکا بارها تغییر کرده و بسیاری از این شبکه اخراج شدند ولی تفاوتی در سقوط آزاد این شبکه ایجاد نشد. 

شکست رسانه ای صدای آمریکا ناشی از باندبازی و فساد اخلاقی و مالی برنامه سازان و مجریان این شبکه است که بنا بر اخبار منتشره از کارمندان سابق این شبکه گفته میشود: اخراج جمشید چالنگی توسط واحد حفاظت صدای آمریکا٬ به دلیل شکایت ستاره درخشش از تعرض وی بوده است که علی رغم انکار چالنگی تصاویر دوربین‌های مدار بسته حکایت دیگری داشته است.

چند ماه قبل نیز رودابه بختیار مشاور بخش فارسی صدای آمریکا و کاوه باسمنجی از اعضاء تحریریه این رسانه از کار برکنار شده بودند.

برخی از اخراجی‌های این شبکه به همراه محمد نوری زاده با دریافت پول از شاهزاده مرتجع عربستانی شبکه ایران فردا را راه انداختند که چون گذشته موفقیتی بدست نیاورند.

همچنین : بخوانید  آرایش میکنم تا شوهر پیدا کنم!