نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۲

فال روز چهارشنبه یازده اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ شمسی – ۴ شنبه-۱۱ اردیبهشت ماه-۲۰۱۳-طالع بینی-فال فردا-فال امروز-فال روزانه

 

فروردین: شما در مقام و مرتبه اجتماعی تان  دارای رتبه خوبی می‌باشید که افراد بسیاری در حسرت این مرتبه هستند و آرزو دارند که ای کاش آنها نیز در چنین مرتبه‌ای بودند. پس قدر شغل و یا مقام اجتماعی تان را بدانید، به راحتی و به خاطر دلایل بی مورد شغل تان را از دست ندهید. کمی بیشتر مراقب رفتارتان باشید زیرا شما با رفتار و گفتارتان باعث شده اید که افراد زیادی از شما برنجند با این که شما با قصد قبلی یا به عمد این کار را انجام نداده اید.

 

اردیبهشت: شما در این روزها احساس می‌کنید مسئولیت‌هایتان بسیار زیاد شده است و شما توانایی انجام تمام کارهایتان را ندارید. شما با یک دست چند هندوانه بلند کرده اید برای همین دچار سر در گمی‌شده‌اید، و یا شاید به یک احساس پوچی رسیده باشید. شما در بین عمل کردن به صحبت‌های دل و ذهن تان متحیر شده اید، نمی‌دانید آیا باید احساساتی باشید یا منظق گرا ؟؟ سریع تصمیم نگیرید اجازه دهید استرس‌هایی که در حال حاضر بر قلب شما حاکی است کمی‌فرو کش کنند و بعد تصمیم‌هایی را اتخاذ کنید.

 

خرداد: شما در این روزها دارای مشغولیات بسیاری هستید و از این همه فعالیت خسته شده اید. توصیه می‌کنیم تمام کارهایتان را متوقف کنید زیرا شما برای انجام  بعضی از کارهایتان حوصله و رغبت ندارید به همین دلیل بیش از پیش خسته می‌شوید. بهتر است کارهایی را که مایل به انجام دادن هستید از کارهایی که تمایلی برای انجام شان ندارید جدا کنید. زیرا انرژی را که برای آن کار می‌گذارید اگر برای کار دیگری هزینه کنید  نتیجه‌های بهتری خواهد داشت.

 

تیر: تمایلاتی که در سابق داشته اید دیگر شما را راضی نمی‌کنند بلکه می‌توان گفت حتی از آنها  دلزده نیز شده اید. این کارها را کنار بگذارید زیرا مسائل غیر قابل حلی را برای شما فراهم خواهد کرد.

 

مرداد: همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد  بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

 

شهریور: امروز زمان بسیار خوبی برای شما می‌باشد. تمام آرزوها و تمایلاتی که در سابق داشته اید به تحقق می‌پیوندند البته با واقع نگری و دور بینی که نسبت به آینده دارید.  در ابتدا فقط به موضوعاتی که خواهان انجام شان هستید فکر کنید و بعد با اشخاص خانواده تان مطرح سازید، سپس اجرا نمایید زیرا ممکن است شرایطی پیش بیاید که بقیه افراد خانواده تان شما را به خاطر تصمصم گیری غلط در کاری مقصر بدانند. به همین علت شما دچار عذاب وجدان شوید پس برای پیش گیری از این کار با بقیه مشورت کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز شنبه 25 خرداد 92

 

مهر: شما با رفتارهای خوب و مثبتی  که با دوست یا همکارانتان دارید باعث شده اید که در قلب آنها به راحتی جا باز کنید و این رفتار شما باعث پیشرفت‌هایتان در آینده خواهد شد. اما متاسفانه شما حساسیت‌های بیش از حدی را در مورد اطرافیانتان  به خرج می‌دهید که نباید بدین سبک باشد، زیرا شما مسئول زندگی خودتان هستید نه دوستان یا همکاران‌تان. بهتر است محبت زیادی را با دخالت جابه جا نگیرید.

 

آبان: به دلیل اتفاقات شگفت انگیزی که برایتان پیش خواهد آمد، شما کنترل‌های سریعی را بر روی رفتار یا گفتارتان ندارید و این موضوع می‌تواند برای شما خطرناک باشد. زیرا در اثر پیش آمد این اتفاقات کارهایی را انجام می‌دهید که بعدا از انجام شان پشیمان می‌شوید توصیه می‌کنیم که عکس العمل‌های سریعی را از خود نشان ندهید. اما خوشبختانه شما با درایت بالایی که دارید می‌توانید به راحتی بر این موضوع غلبه کنید.

 

آذر: شما درگیری لفظی بزرگی با شخصی داشته اید که بر اثر این گفتگو هنوز ذهن تان مشغول است. به مرحله ای رسیده اید که دلتان می‌خواهد از زندگی فرار کنید اما  خوشبختانه دوره‌ای را که سپری می‌کنید به مانند یک امتحان می‌باشد که برای رفتن به دوره بعدی صبر و استقامت بیشتری داشته باشید پس شجاع باشید زیرا خداوند تقدیر خوبی را برای تان رقم زده است، در آینده از تمام این موهبات لذت خواهید برد، شکر گذار خداوند خواهید بود.

 

دی: شما شجاعت و دلیری بیش از حدی  برای شرکت در موارد بحث دارید، اما این همه جسارت شما لازم نیست زیرا ممکن است شما را به راه‌های منحرف کننده‌ای بکشانند که سبب پشیمانی شما شود. در رباطه با اظرافیان تان قضاوت‌های بدی را در ذهن تان می‌پرورانید، این قضاوت‌های مضرر را از ذهن‌تان دور کنید تا بتوانید با خیال آسوده تری کارهایتان را پیش ببرید.

 

بهمن: امروز دوباره شانس به شما روی آورده است در چند ماه اخیر شما کم شانس بودید و در رابطه با مسائلی که برایتان پیش می‌آمد شانس‌تان به شما یاری نمی‌رساند اما در این روزها در تمام کارهایتان شما را همراهی می‌کند، شما نیز متوجه این موضوع شده‌اید. اجازه ندهید دیگران بر شما حکومت مطلق داشته باشند زیرا شما را به بی راه می‌برند راه‌هایی که خودتان دنبال می‌کنید به زودی نتایج باور نکردنی برایتان خواهد داشت. برای این که از انرژی‌های منفی تان کم کنید با شخصی یا اشخاصی گفتگوهایی را انجام دهید.

 

اسفند: شما می‌خواهید دیگران و تمام اطرافیان‌تان متوجه کارهای سختی که شما انجام می‌دهید باشند. کار شما شاید سخت باشید اما تمام افراد در تمام ممالک مانند شما در حال تلاش کردن هستند پس نباید این تفکر را داشته باشید که شما از بقیه افراد فعالیت‌های بیشتری را انجام می‌دهید و به خود مغرور شوید.
سیمرغ