اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو هتل بسیار مشهور ایران در کیش و اصفهان

دو هتل بسیار مشهور ایران در کیش و اصفهان

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

این روزها هوا بهاری تر از همیشه هست و مردم کشورمان هر یک به نحوی تعطیلات خود را جشن می گیرند؛ تعطیلاتی که شاید بتوان آن را بهترین و لذت‌بخش ترین تعطیلات سال نامید. عده ای با دید و بازدید سراغ دیداری تازه با اقوام خود می روند و تعداد بسیار زیادی هم ترجیح می دهند به سفر بروند.

اصفهان، مشهد، تبریز، کیش، شیراز، مازندران، بندرعباس و… از جمله مهمترین شهرهای ایران هستند که در تعطیلات نوروزی از هزاران گردشگر شهرهای مختلف کشورمان میزبانی می کنند. بالطبع این همه گردشگر هر یک نیاز به محلی برای اقامت و استراحت دارند، البته بغیر از آن دسته که اقامت در چادر مسافرتی را ترجیح می دهند و دوست دارند هر شب را در یک منطقه سپری کنند که خب البته این مورد هم تجربه ای جالب توجه در نوع خود می باشد.

در مقاله امروز قصد داریم دو هتل معروف در اصفهان و جزیره کیش را به ما معرفی کنیم؛ دو هتلی که اقامت در هر یک از آنها می تواند یک تجربه فراموش نشدنی برای هر کسی باشد.

هتل عباسی اصفهان

این هتل که بیشتر بخاطر معماری معروف خود مورد توجه خاص و عام می باشد، یکی از باقدمت ترین هتل ها در سراسر جهان است. این هتل در حقیقت هدیه ای بود که شاه سلطان حسین صفوی به مادرش تقدیم کرد. حدود ۶۰ سال پیش این بنای تاریخی توسط شرکت بیمه ایران خریداری شده و از آن موقع تبدیل به یک هتل مجلل در قلب اصفهان، نصف جهان شده است.

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی دارای ۲۲۵ اتاق است که هر یک دارای بهترین و بی نظیرترین امکانات رفاهی برابر با جدیدترین استانداردهای جهای می باشند. مورد دیگری که این هتل را بسیار خاص کرده است وجود ۱۱ تالار باشکوه بسیار بزرگ در آن است که همواره توسط شرکت ها و متقاضیان برای برگزاری جشن ها، مراسم ها، همایش ها و… مورد استفاده قرار گرفته است. بی جهت نیست که هتل عباسی همواره بعنوان یکی از برترین هتل های اصفهان معرفی می شده است.

احتمالا این موضوع را هم می دانید که هتل درویشی اصفهان در کنار هتل ترنج کیش، هتل قصر بین المللی مشهد و هتل اسپیناس پالاس تهران از جمله گران ترین هتل های ایران هستند که حتی یک شب اقامت در آنها هزینه بسیار بالایی دارد و بطور کلی می توان گفت اکثر مسافران این هتل های از اقشار مرفه جامعه و یا گردشگران خارجی می باشند.

همچنین : بخوانید  انجام ترجمه مقالات isi

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

گفتنی است هتل عباسی از وجود چندین رستوران بی نظیر نیز بهره می برد که بهترین و با کیفیت ترین غذاهای ایرانی، فرنگی، بین المللی و البته اصیل اصفهانی همچون بریانی در آنها سرو می گردد. چایخانه سنتی این هتل نیز می تواند یک محیط بسیار جدید و جالب توجه برای گردشگران خارجی این هتل که باشد که بیشتر با فرهنگ و سنت ایرانی آشنا شوند.

گفتنی است جهت رزرو این هتل یا هر یک از دیگر هتل های اصفهان و شهرهای دیگر کشورمان می توانید به سامانه آنلاین رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما سفرمی مراجعه کنید. در این سامانه اطلاعات بسیار جامع و کاملا تکمیلی از اکثر هتل های کشورمان وجود دارد که می توانید با بررسی دقیق هر یک نسبت به رزرو اتاق در آنها در زمان های دلخواه اقدام کنید.

هتل ترنج کیش

این هتل که در حقیقت یک مجموعه گردشگری نیز می باشد، در منطقه زیبای خلیج فارس واقع شده و به نوعی به سبک هتل های مالدیو ساخته شده است. این هتل ۵ ستاره در دو بخش مجزا ساخته شده که شامل یک واحد بزرگ آپارتمانی و بخش دیگر شامل سوئیت های بسیار زیبا بر روی آب با کف های شیشه ای است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

از امکانات این هتل ۵ ستاره باید به استخر، سونا و خدمات اسپا، سالن بیلیارد و… اشاره کرد که اقامت در این هتل را بیش از پیش برای مسافران خود لذت بخش می کند. بدون شک هتل ترنج کیش، یکی از استثنایی ترین هتل های کیش است.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

بد نیست بدانید که بدلیل ایجاد اختلاف شدید سطح آب در ۱۰۰۰ متری این هتل تازه تاسیس باعث شده که اتاق های شناور روی آب هتل ترنج هیچ گونه تکان یا لرزشی نداشته باشند و مسافران می توانند در آرامش تمام به استراحت در این اتاق های رویایی بپردازند.

در صورت سفر به کیش و البته داشتن استطاعت مالی مناسب، حتما این هتل ساحلی فوق العاده زیبا را برای اقامت خود در این جزیره انتخاب نمایید.

منبع:

www.esfpatogh.in