تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انزال خانم ها به واسطه نقطه جی – نقطه جی در زنان

نقطه جی در زنان کجاست

 نقطه جی در زنان , محل نقطه جی در زنان , تحریک جنسی نقطه جی در زنان

نقطه جی در زنان

نقطه جی همیشه مورد بحث بوده است. از یک سو بسیاری از خانمها اعتقاد دارند که برای ارگاسم ضروری است، درحالیکه خیلی ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد. اگر تاکنون اسم این نقطه را نشنیده بودید باید بدانید که جی اسم موضعی در بدن زنان است؛ موضعی که بسیاری از مردان زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن می کنند. واکنشی که این موضع در اثر تحریک شدن نشان می دهد معمولا کافی است تا یک مرد بخواهد این موضع اسرارآمیز را بارها و بارها پیدا کند.

 نقطه جی در زنان , محل نقطه جی در زنان , تحریک جنسی نقطه جی در زنان

تعریف علمی نقطه جی

نقطه جی (Grafenberg Spot) در اصل نقطه گرافنبرگ است که از روی نام ارنست گرافنبرگ پزشک متخصص زنان که برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ این نقطه را توصیف کرد، نامگذاری شده است. تئوری های مختلفی درمورد اینکه نقطه G واقعاً چیست، وجود دارد. یک دیدگاه این است که نقطه G محل بافت پروستات درست مثل پروستات در آقایان است. نبود کروموزوم Y در جنین در حال رشد جنس مؤنث، سلولها را در محلی مشابه یعنی در همان نقطه G کنار می گذارد.

برخی از متخصصین که با تئوری پروستات هم عقیده هستند، آن را بیشتر توضیح می دهند و می گویند این تنها دلیل حساس بودن این نقطه نیست. آنها به چوچوله و مجرای پیشاب بعنوان منابع لذت دیگر اشاره میکنند که هر دو آنها را می توان با دیواره جلویی واژن تحریک کرد. به همین دلیل محل های زیادی برای ارضاء جنسی وجود دارد و دیگر نیازی به گشتن دنبال نقطه G نیست.
جالب است بدانید که استفاده دیگری نیز برای این نقطه کشف شده است. یکی از متخصصین در تحقیقات خود نشان داده است که تحریک کردن نقطه G می تواند آستانه درد را تا ۴۷% بالا ببرد. اگر محرک موجب تحریک جنسی فرد شود، آستانه درد تا ۸۴% بالا می رود، و ۱۰۷% روی ارگاسم تاثیر دارد. فرضیه او این است که این نقطه حساس  یکی از مسکن های طبیعی طبیعت برای زایمان و وضع حمل است. با همه این تفاسیر هنوز کسی دقیقاً نمی داند نقطه جی چیست اما مسئله مهم این است که ببینید شما این نقطه را دارید یا خیر و اگر دارید باید با آن چه کار کنید؟

نقطه جی در زنان , محل نقطه جی در زنان , تحریک جنسی نقطه جی در زنان

ماهیت نقطه جی در زنان

برای خیلی از خانمها، نقطه جی ناحیه ای بسیار حساس و تحرک کننده است که ساعتها به آنها لذت می دهد. برای خیلی های دیگر نقطه ای برآمده در واژن است که اگر بیش از اندازه دستکاری شود فرد احساس می کند که نیاز دارد به دستشویی برود. خیلی از خانم ها هیچ حسی در این نقطه احساس نمی کنند و خیلی ها هم اصلاً این نقطه را در واژن خود ندارند.

محل نقطه جی در زنان

قبل از هرچیز لازمست بیان شود که گرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد؛ به عبارتی در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۷ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولاً با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است . در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است. نقطه G بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است. اگر میخواهید بررسی کنید و ببینید که شما هم این نقطه را دارید یا نه، باید به دنبال یک محل زبر و تقریباً گردوشکل باشید که نسبت به بقیه سطح واژن که صاف و نرم است متفاوت است.

جهت کشف دقیق این نقطه اگر زن روی کمر دراز بکشد با داخل کردن انگشت میانی یا اشاره (که این کار را به دلیل موقعیت ورود، شخص دیگر بهتر از خود زن می تواند انجام دهد) داخل واژن به طوری که کف دست رو به بالا باشد؛ با حرکت خم کردن انگشت به سمت جلو مانند علامت بیا، می توان این نقطه را یافت و تحریک کرد. تقریبا ورود دو بند انگشت برای تحریک این نقطه کافی است.

همچنین : بخوانید  همه چیز در مورد سقط کردن

تحریک جنسی خانم ها به کمک نقطه جی

وقتی فهمیدید که شما این نقطه را دارید یا نه، باید کشف کنید که آیا این نقطه می تواند به شما لذت بدهد یا برایتان آزاردهنده است. قبل از اینکه شروع به کاوش کنید، به شما توصیه می شود که کاملاً تمیز و بهداشتی باشید و البته آلت شما هم باید کاملا شسته شده باشد. مالیدن معمولاً بهترین راه برای تحریک آن است. معمولاً توصیه می شود که همسرتان انگشت سبابه اش را تا بند انگشت دوم وارد کرده د و نقطه مورد نظر را با حرکت رو به جلو به سمت دیواره جلویی بکشد. باید امتحان کنید و ببینید که حرکتتان چگونه باشد که بیشترین لذت را به شما بدهد. مهم این است که از نظر جنسی تحریک شوید. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است.

در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. بهتر است اول مثانه تان را خالی کنید و بعد اینکار را امتحان کنید. چند بار اول کمی برایتان عجیب خواهد بود اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد. برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. اگر لگنتان بلند شود احتمالاً می توانید آنرا حس کنید. راه دیگر حس کردن اینست که در حالت ایستاده خم شوید و اجازه بدهید که آلت جنسی از پشت وارد واژن شود.

 نقطه جی در زنان , محل نقطه جی در زنان , تحریک جنسی نقطه جی در زنان

انزال خانم ها به واسطه نقطه جی

خیلی از خانمها می گویند که وقتی جی اسپات را تحریک می کنند، انزال پیدا می کنند. تحقیقات نشان داده است که تقریباً ۱۰ درصد از خانم ها طی ارگاسم یا تحریک جنسی بین ۹ تا ۹۰۰ میلی لیتر مایع از مجرای پیشاب خارج می کنند. گروهی از دانشمندان روی برخی از این مایعات آزمایش کردند و متوجه آنزیم های پروستاتیک شدند و به این تئوری رسیدند که نقطه G تقریباً مشابه پروستات در آقایان است. اما گروهی دیگر با آزمایش روی این مایع گفتند که خیلی شبیه به ادرار است. آخرین تفکرات در این رابطه این است که این مایع نوعی دیگر از ادرار است که با تحریک جنسی تغییرات شیمیایی در آن رخ می دهد. تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

نکاتی درمورد نقطه جی در زنان

توجه داشته باشید که هر انسانی منحصر به فرد است بنابر این ممکن است شما نقطه جی داشته باشید یا نداشته باشید؛ پس اگر متوجه شدید که این نقطه را ندارید فکر نکنید که دنیا به آخر رسیده است. راه های خیلی زیادی برای لذت بردن از رابطه جنسی وجود دارد و نقطه G فقط یکی از آنهاست.در اثر تحریک این موضع از خانم ها مایع خارج می شود. پزشکان مشخص کرده اند که این اصلاً ادرار نیست. در حقیقت، این مایع از غده ای آزاد می شود که اطراف پیشابراه قرار داشته و شباهت زیادی به پروستات در مردان دارند. در هر صورت وقتی یک زن به وضعیت انزال در لذت می رسد، می تواند از چند قطره تا چند قاشق از این مایع را از خود خارج کند.

اگر می خواهید وسیله ای برای ارضای این موضع بخرید، باید یک ویبراتور (لرزاننده) بخرید، البته نه هر ویبراتوری. این وسیله ای که شما می خرید باید سرش انحناء داشته باشد و وقتی از آن استفاده می کنید، به آرامی روشن شود و به زن اجازه بدهد سرعت آن را توسط مرد تعیین کند. جی اسپات یا همان نقطه جی داخل مهبل (تقریبا دو سوم راه) واقع شده است. برای یک زن یا دختر کمی مشکل است که با انگشت خودش به این مرکز برسد و بهترین کار این است که شریک جنسی با انگشت یا آلت تناسلیش تحریک جی اسپات را انجام دهد.نقطه جی بیش از آن که چیزی محسوس و جسمی باشد، با حالات جسمی و روانی ظهور می کند مانند ترشحات زیاد، احساس رضایت شدید و … بنابراین شناسایی و تأیید آن دشوار است.

برچسب ها :