ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

زمان پخش سریال اتاق عمل مهران مدیری + عکس ها

زمان پخش سریال اتاق عمل مهران مدیری + عکس ها

سریال اتاق عمل,عکس های پشت صحنه سریال اتاق عمل

طبق اخرین خبرها قرار است سریال اتاق عمل مهران مدیری روز ۳ دی ماه ۹۳ از شبکه تهران پخش شود.

 اتاق عمل سریال جدید مهران مدیری

سریال طنز اتاق عمل در ۹۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمیدرضا مهدوی در حال تهیه هست که اولین قسمت آن در ۱۲ مهر ماه در محله فرمانیه تهران فیلم برداری آن آغاز شده است.

بازیگران طنز سریال اتاق عمل

سیامک انصاری، بیژن بنفشه خواه، بهنوش بختیاری، فلامک جنیدی، سحر زکریا، نصرالله رادش، نادرسلیمانی، ماندانا سوری، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، مهران غفوریان، رضا فیض نوروزی ، نیما فلاح ، هادی کاظمی ، عارف لرستانی ، رضا نیکخواه ، رامین ناصر نصیر، آرش نوذری ، سحر ولد بیگی ، محمدرضا هدایتی ، فاطمه هاشمی ، ساعد هدایتی ، سپند امیر سلیمانی ، کمند امیرسلیمانی ، لیلا ایرانی ، بهناز توسلی ، سام نوری ، شهروز فرهادیه ، شادان شهیدی ، گلناز عباسی ، علی اوجی ، سوزان عزیزی ، تینا اسدی ، فرزانه تفرشی ، جواد رضویان ، مهران مدیری به ایفا نقش می پردازند و بزودی نیز شاهد چهره های جدید در حوزه طنز و کمدی خواهیم بود که متعاقبا اسامی اعلام و معرفی می شود.

نویسندگان سریال جدید مهران مدیری

مهدی ژوله، خشایار الوند الهه زارع نژاد و … تیم نویسندگی این سریال را شامل می شوند که این گروه زیر نظر مهران مدیری کارگردان این مجموعه فعالیت می کنند..

داستان سریال جدید مهران مدیری به اسم اتاق عمل

داستان سریال طنز «اطاق عمل» درباره اتفاقاتی است که در اطاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد در بخشی از داستان این مجموعه، مهران مدیری به عنوان جراح قرار است بیمارانی را که دروغ می‌گویند تحت عمل جراحی قرار دهد و دروغدان آن‌ها را دربیاورد.همچنین چهار شخصیت اصلی داستان سریال اتاق عمل پزشکانی بیمارستانی هستند که هر کدام شخصیت ویژه ای دارند برای مثال دکتر با وجدان و آرمانگر ، دکتر متخلف و… از شخصیت‌های این سریال هستند.

همچنین : بخوانید  عکسهای جدید هنری کاویل – Henry Cavill

مهران مدیری کارگردان مجموعه طنز «اتاق عمل» در توضیح بیشتر خود از فضای این سریال گفت: ۳۰ درصد شخصیت های ما در این مجموعه پزشکان و پرستاران متعهد و با وجدان هستند و ما سعی داریم پیام های مختلف این مجموعه را در کنار انتقاددات مطرح کنیم که با نگاه طنز آمیخته شده است.

زمان دقیق پخش‌ سریال اتاق عمل :

سریال اتاق عمل از روز ۳ دی ماه ۹۳ از شبکه تهران پخش و تا شب سال تحویل ادامه دارد و قسمت پایانی سریال مرتبط با تحویل سال نو است

 سریال اتاق عمل,عکس های پشت صحنه سریال اتاق عمل

عکس  پشت صحنه سریال اتاق عمل در روز اول فیلمبرداری

سریال اتاق عمل,عکس های پشت صحنه سریال اتاق عمل

زمان پخش سریال اتاق عمل

سریال اتاق عمل,عکس های پشت صحنه سریال اتاق عمل

داستان سریال اتاق عمل , پشت صحنه سریال اتاق عمل

سریال اتاق عمل,عکس های پشت صحنه سریال اتاق عمل

عکس بازیگران سریال اتاق عمل

سریال اتاق عمل

برچسب ها :