کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روزیکشنبه ۸ بهمن ۹۱

 

 

فال روزانه | www.campfa.ir

فروردین:

برنامه شما برای آینده‌تان ممکن است این باشد که در یک فرصت خوب بال‌هایتان را باز کنید. بعضی اوقات احساس می‌کنید که بعضی کارها باید انجام شوند و به اتمام برسند،‌ به هر حال، شما هنوز در حالتی هستید که برای ایجاد تغییر و توسعه بسیار مایل هستید، اما در نظر داشته باشید که ضرب العجل شما آنقدر نزدیک نیست که باعث دلشوره و نگرانی تان شود. نقش شما در اتفاقاتی که دارد می‌افتد بسیار مهم است و در واقع نقش حیاتی دارید ولی سعی کنید از خود راضی نشوید. آگاهانه محدود کردن میدان دید خود، می‌تواند باعث شود تمرکز شما روی چیزهایی که نیاز به تغییر دارند افزایش یابد.

اردیبهشت:‌

امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

خرداد:

با وجود اینکه این روزها درباره تعطیلات آینده فکرمی‌کنید، کمبود وقت یا پول باعث می‌شود که از برنامه‌هایی که برای خود در نظر گرفته بودید صرف نظر کنید. سیاره حاکم شما عطارد در حال بازگشت به نشان شما است و امروز با مریخ مدعی اتصال پیدا می‌کند و به شما نشان می‌دهد که این امیدواری شما می‌تواند بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد. به هر حال،‌ شما می‌توانید بر اوج هر چیزی بایستید اگر به یاد بیاورید که این حالت خیلی کوتاه تراز همیشه است و این را بدانید که از دست دادن تعادل تان باعث نمی‌شود که بتوانید زودتر به رویای رسیدن به تعطیلات برسید.

تیر:

شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

مرداد:

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

شهریور:

اگر چه شما ممکن است اعتقاد داشته باشید که بسیار روی کارتان تمرکز دارید،‌ اما اکنون واقعا زمان سختی دارید که از داشتن برنامه‌های هیجان آوری که با دوستان یا همکارنتان می‌توانید داشته باشید، جلوگیری می‌کند. در حقیقت، تمایل شما برای ایده‌های ظالمانه می‌تواند واقعا بازتابی از خستگی‌های اخیر شما باشد که با آن مواجه بوده‌اید. بیخود وانمود نکنید چیزی که واقعا در وضعیت خوبی ندارد، خوب پیش می‌رود. به دنبال راه‌هایی باشید که شما را از کارهای تکراری رها کرده و برای تغییر هم که شده بعضی کارها را به طرز متفاوتی انجام دهید.

همچنین : بخوانید  فال روز پنج شنبه ۵ بهمن ۹۱

مهر:

ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛ برای اجتناب از خطا باید به خود یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

آبان:

شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.

آذر:

سیاره حاکم شما ژوپیتر امروز نقش بازیکن حیاتی در کائنات و نجوم را دارد، او قصد دارد که عدسی‌های خود را بر روی یک موقعیت ناپایدار در خانه متمرکز کند. اگر دیگران نیز درگیر کارهای خود هستند، فردی ممکن است کاری کاملا خارج از شخصیت خود انجام دهد که شما واقعا ندانید که چگونه باید آن را انجام داد. اگر هیچ شخص دیگری وجود نداشت،‌ شما ممکن است نیت مهمی برای انجام دادن داشته باشید یا حتی می‌تواند این فرصت اندیشیدن درباره تغییر و بهبود امکانات باشد. در دامی نیفتید که نتوانید از پس آن برآیید و به قول معروف پای خود را از گلیم تان دراز تر نکنید.

دی:

با وجود اینکه این زمان بسیار مهمی در زندگی شما است، شما دوست ندارید براحتی به دیگران اجازه دهید تا آنها برای شما تعریف کنند که شما که هستید. ایستادگی کردن برای خودتان ممکن است شخص دیگری را بدون اینکه متوجه باشید، ناراحت کند. هر چیزی به سهم خودش می‌تواند مشتاق به نظر برسد. و شما را بر این اعتقاد می‌سازد که بیش از هر زمان دیگری در خطر هستید. کمی ریسک کردن می‌تواند پاداش قابل توجهی برای تان در پی داشته باشد.

بهمن:

ژوپیتر متمایل به توسعه در اولین خانه شما قرار دارد و در تضاد با اهدافی است که شما با سیاره حاکم خود اورانوس دارید، آنها شما را تشویق می‌کنند تا اهداف طولانی مدت خود را فراموش کرده و کار فوری برای رسیدن به نتایج زودرس انجام دهید. به هر حال،‌ مشکل این است که شما روی کار بسیار بزرگی کار می‌کنید که نیازمند زمان بیشتری است تا به پایان برسد و نتیجه بدهد. در پیشرفت عجله نکنید. آنها زمان خاص خودش را می‌خواهند تا به نتیجه برسند.

اسفند:

شما امروز نسبت به روزهای دیگر کمتر استوار و محکم هستید،‌ سیاره قدیمی شما، ژوپیتر با اورانوس ظالم دراولین خانه از شخصیت شما دیدار می‌کند. اما طبیعت سرکش شما ممکن است تنها ظاهری باشد،‌ به خاطر اینکه می‌دانید که باید قوانین و ضوابط کیوان را تصدیق کرده و از آن فرمانبرداری کنید. با این وجود، اکنون باید مراقب باشید؛‌ اگر شما فراتر از شایستگی خود گام بردارید،‌ موقعیتی پیش خواهد آمد که باید بسرعت جبران کنید.