سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نکاتی جالب در مورد دختر شایسته و معروف امریکایی +عکس

“کاترین وب” نام همان دختر شایسته آلاباما است که چندی پیش بعد از انتشار فیلمش در یک سالن ورزشی دردنیای مجازی، به شهرت فراوانی رسید.

 

نکاتی جالب در مورد دختر شایسته و معروف امریکایی +عکس www.campfa.ir

پدر او اخیرا در مورد دخترش با یک رسانه مصاحبه ای داشته و به نکته های جالبی اشاره کرده است. او میگوید : این دختر زیبا و معروف در دوران مدرسه همواره مورد آزار و تمسخر همکلاسانش قرار میگرفت و همیشه بعد از ساعت مدرسه تا ساعتها در خانه گریه میکرد.
او دارای قد بلندی بود  و حتی در دوران دبیرستان از اکثر دوستانش قد بلندتر بوده است و به همین دلیل همواره القاب مختلفی در این رابطه به او داده میشد. او در سن ۵ سالگی به یک بیماری پوستی دچار شد که هنوز هم آثار او در بدن او مشخص است.
او اکنون به حرفه مدلینگ پرداخته است و خانواده اش از شهرت و موفقیت او بسیار خوشحالند.او به مادربزرگش قول داده است هرگز اجازه ندهد تصویر بدن عریان او روی جلد مجلات به چاپ برسد.
وی دارای دو برادر و یک خواهر است ، خواهر او قصد دارد در آینده مدل معروفی باشد اما در حال حاضر همه تمرکزش روی درس و مدرسه است.
پدر وی گفته است نظر مثبتی به معشوق فوتبالیست او دارد و میگوید او پسر فوق العاده مودب و قابل احترامی است و ما او را با آغوش باز میپذیریم.

 

نکاتی جالب در مورد دختر شایسته و معروف امریکایی +عکس www.campfa.ir

نکاتی جالب در مورد دختر شایسته و معروف امریکایی +عکس www.campfa.ir

 

پرداد

همچنین : بخوانید  کدام بازیگر زیباترین بینی را دارد؟ + عکس