هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است.(جک لندن)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دانلود قدرتمندترین مرورگر دنیا Mozila Firefox 3.6.15 به زبان شیرین فارسی

از مرورگری استفاده کنید کهبه زبان شما صحبت می‌کند! حتما فارسی بودن منو ها در مرورگر برای شما قابلفهم تر خواهد بود و از امکانات فایرفاکس بهتر استفاده خواهید کرد.

همه کاربران حرفه ای و حتی کاربران تازه کار اینترنت مرورگر معروف وپرطرفدار موزیلا فایرفاکس را میشناسند. این مرورگر فوق العاده و سریع ازهمه جهات از دیگر مرورگرها پیشی گرفته است و در همین چند ماه پیش رکورد ۱۰۰میلیون دانلود را زد. ولی هم اکنون مرورگر اینترنت اکسپلورر به دلیل اینکههمیشه کاربران مبتدی از حرفه ای ها بیشتر هستند، از نظر کاربر از فایرفاکسقدرتمند جلوتر است

فایرفاکس امنیت کامل را برای یک کاربر به ارمغان می آورد و این شرکتهمیشه در تولید یک مرورگر امن، سریع و قدرتمند در تلاش بوده است. فایرفاکساز قابلیت های فوق العاده ای همچون باز کردن تب ، مدیریت دانلود ، تواناییاینکه آخرین پنجره های شما را ذخیره کند و در بازدید بعدی همان ها را بهشما نشان دهد ، امنیت بالا و بلوک کردن صفحات دارای اسپم و ویروس ، جلوگیریاز باز شدن صفحات pop up ، توانایی ذخیره فایل های فلش ، دارا بودن قسمتMost Visited ، آر اس اس خوان ، ذخیره پسوردها به راحتی ، ذخیره صفحات برایبارگذاری سریعتر برای بازدید بعدی ، توانایی پاک کردن فقط بخشی از History ، سازگاری با کنترل پنل هاست ها و

شاید مهم ترین قابلیت هایموزیلا را بتوان در سرعت بالا در بارگزاری صفحات ، لود سریع تصاویر ،سازگاری با تمامی استانداردهای تحت وب ، سازگار با تمامی پروتوکل ها و محیطکاربری جذاب و البته ساده و کاربر پسند اشاره نمود. ضمن آن که این مرورگردر مقایسه با رقبای اصلی خود از حجم بسیار مناسب تری نسبت به قابلیت هایگسترده بهره می برد و همین عامل هم در انتخاب کاربران نقش مهمی دارد.

همچنین : بخوانید  بازی جالب ساخت فرودگاه Airport City v1.53

پلاگین ها و افزونه های متعدد این مرورگر را می توان از قابلیت های مهم وکلیدی آن برشمرد. همین افزونه هایی که کاربران به بسیاری از آن ها وابستهبوده و در موارد متعدد از آن ها به عنوان یک نرم افزار بهره میبرند در حالیکه آن ها تنها یک ابزار ساده محسوب میشوند که هیچ فضای اضافی از سیستم رااشغال نمیکنند.