ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دولت از حجت الاسلام نقویان شکایت کرد!

گفته می شود به زودی معاون حقوقی ریاست جمهوری نیز شکایتی درخصوص سخنان نقویان پیرامون عملکرد رییس جمهور به مراجع قضایی ارائه خواهد کرد.

فارس: وزیر نفت در پی سخنان نقویان درباره دریافت رشوه یک میلیارد تومانی در مجموعه وزارت نفت شکایتی را از وی تنظیم و به مراجع قضایی ارائه کرده است.

رستم قاسمی وزیر نفت در پی سخنان  حجت الاسلام  نقویان درباره دریافت رشوه یک میلیارد تومانی در مجموعه وزارت نفت شکایتی را از وی تنظیم و به مراجع قضایی ارائه کرده است.
 

نقویان ۴ دی ماه طی سخنانی در دانشگاه تربیت مدرس به بحث ارتشا و فساد در داخل کشور اشاره کرد و گفت:«یکی از دوستان بنده برای این که پروژه‌ای را در وزارت نفت انجام دهد، مجبور شد به یکی از معاونین یا مدیران کل آن وزارتخانه، مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان رشوه بدهد و من وقتی کپی چک مربوط به آن رشوه را به آقای پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور نشان دادم و ایشان را در جریان آن موضوع قرار دادم، ایشان در پاسخ گفتند: ‌‌«ای بابا! اینجور چیز‌ها که در مملکت بسیار است»

این سخنان با واکنش های گسترده ای در سطح رسانه های کشور رو به رو شد و البته واکنش های وسیعی نیز در بین صاحب نظران و سیاستمداران در پی داشت.

گفته می شود به زودی معاون حقوقی ریاست جمهوری نیز شکایتی درخصوص سخنان نقویان پیرامون عملکرد رییس جمهور به مراجع قضایی ارائه خواهد کرد.

همچنین : بخوانید  دولت برای مهار قیمتها دست به کار شد