دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عذرخواهی جالب رویانیان از انصاری فرد!

مدیر عامل تیم پرسپولیس گفت: «استقلال اگر ۱۰۰ میلیارد هم بدهد من تو را به این تیم نمی دهم. اگر قرارباشد ترانسفر هم بشوی از همین پرسپولیس ترانسفر می شوی واز پرسپولیس به اروپا می رسی.»
, محمدرویانیان هر اخلاق بدی که داشته باشد حداقل اگر به این نتیجه برسد که درمورد شخصی اشتباه کرده یا برداشت اشتباهی از یک ماجرا داشته جرات عذرخواهی را دارد وحتی نمی ترسد که این عذرخواهی را رسانه ای کند.
این مساله در مورد او و کارلوس کی روش دیده شد و او بعد از مصاحبه و عذرخواهی ازکی روش بابت حرف هایی که درباره مصدومیت بازیکنان ملی پوش پرسپولیس به او منتسب کرده بود در برنامه زنده تلویزیونی هم به صورت دوبله ازسرمربی تیم ملی عذرخواست.
رویانیان این بار در اردوی تیم ملی حاضر شد و ازآنجایی که یک روز از وقتش را برای جلسه با بازیکنان پرسپولیس واعضای تیم ملی گذاشته بود درهتل پارسیان آزادی یک اتاق گرفت.
وی درجلسه ای باکریم انصاری فرد درباره اتفاقات اخیر با اوصحبت کرد اما دراقدامی جالب از این بازیکن جوان به خاطر حرفهایش در برنامه نود و اینکه گفته بود دو سه بازیکن گرانقیمت و شاخص تیم آنطور که باید بازی نمی کنند یا کم کاری می کنند عذرخواهی کرد.
رویانیان به انصاری فرد گفت: «استقلال اگر ۱۰۰ میلیارد هم بدهد من تو را به این تیم نمی دهم.اگر قرارباشد ترانسفر هم بشوی از همین پرسپولیس ترانسفر می شوی واز پرسپولیس به اروپا می رسی.»
وی همچنین گفت: «توبازیکن ملی پوش و شاخص تیم ما هستی و به تو در خط حمله تیم امیدواریم.تو بازیکن جوانی هستی و جزو مهاجمان درجه یک ما به حساب می آیی.اگر هم من انتقادی کردم مثل این بود که یک پدر از پسرش ایراد بگیرد وگرنه قصد تخریب تو را نداشتم.»
کریم انصاری فرد هم درجواب رویانیان گفت: «تمام آن حرفها از دل من درآمده و من چیزی را به دل نگرفتم.من مشکلی با شما ندارم وبا تمام قدرت در اختیار پرسپولیس خواهم بود.»

 

همچنین : بخوانید  فیلم همجنس‌گرایی دو دختر ثروتمند ایرانی + عکس”