یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ماجرای خانه فاطمه گودرزی

سریال «اتاقی روی تپه» در لاهیجان جلوی دوربین رفت.این سریال برای پخش از شبکه دو سیما تولید می‌شود و همه لوکیشن‌های آن در شمال کشور قرار دارند. مجموعه تلویزیونی «اتاقی روی تپه» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی داریوش یاری در لاهیجان کلید خورد.


بهروز مفید گفت: «اتاقی روی تپه» در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه تولید می شود و همه لوکیشن‌های آن در شمال کشور قرار دارند.
 
مفید با بیان این‌که تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی از ۱۸ آذرماه در لاهیجان آغاز شده است،‌ افزود: تمام داستان‌های این سریال به شکل تک اپیزودی گرفته می‌شوند و در هر قسمت یک قهرمان وارد قصه خواهد شد.
 
به گفته این تهیه کننده ماجرای این سریال روایت خانواده‌ای است که سرپرستشان را از دست داده‌اند و تنها پسر خانواده به خاطر اینکه احساس مسؤولیت می‌کند و در عین حال از ویژگی‌ خلاقیت‌های خوبی برخوردار است تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد و تامین معاش خانواده، خانه مخروبشان را محلی برای جذب توریست قرار دهد و این شروع ماجراست…
 
مفید با بیان این‌که در انتخاب بازیگران این سریال با حساسیت بسیار بالایی انتخاب شدند، افزود: تلاش کردیم چه در انتخاب بازیگران حرفه‌ای و چه در انتخاب بازیگران غیر حرفه‌ ای از بهترین ها استفاده کنیم.
 
وی تصریح کرد: دراین سریال نقش مادر خانواده به فاطمه گودرزی سپرده شده و مهران رجبی، همایون ارشادی، رحیم نوروزی، زیبا بروفه، عباس آتش سرو، مانا پاک سرشت، امیر نوری، امین امینی، مینا نوروزی، علی کوهپایه حقی، طوفان مهردادیان، سیروس همتی ، فرهاد بشارتی، ساقی زینتی ، مازیار رضا زاده، دانیال خوش سیما و مهرداد بخشی نیز در دیگر نقش ها به ایفای نقش می پردازند.
 
او با اشاره به کارگردانی داریوش یاری نیز گفت: یاری تا امروز تله فیلم‌ و سریال‌های موفقی را در کارنامه خود ثبت کرده و مطمئنم همکاری با او در این پروژه مثل دیگر همکاری‌های مشترکمان، اثر بخش خواهد بود.
 
به گفته این تهیه کننده کار تصویر برداری این سریال چهار ماه طول می‌کشد و پس از آن کار وارد مرحله تدوین خواهد شد.
 
منبع:شبکه ایران
همچنین : بخوانید  ساخت سری سوم سریال پاینخت قطعی شد