یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تجاوز به خواهر پس از تماشای سایت های غیر اخلاقی ! + عکس

خواهر جاشوا کامیسار جوسکی با وجودی که خودش مورد سوء استفاده قرار گرفته گفت برادرش ذاتا انسان خشنی نیست. پس از بررسی کامپیوتر این شخص مشخص شد در هفته قبل از جنایت وی از چندین سایت غیراخلاقی بازدید کرده است.

شهادت دخترها نقش تعیین کننده ای در رای دادگاه دارد. مادر این مجرم گفته است که جاشوا در سن ۱۵ سالگی از منزل فرار کرده و یکی از آشنایان آنها به او تجاوز کرده است. این خانواده به دلایل مذهبی از مراجعه به روانپزشک و درمان وی سرباز زده اند. خواهر این مرد کانکتیکاتی که به قتل یک زن و دو دخترش بواسطه ی منفجر کردن خانه شان، اعتراف کرده است امروز اظهار کرد برادرش در کودکی از او سواستفاده ی جنسی می کرده است.
تعرض به خواهر پس از تماشای سایت های غیر اخلاقی !

شهادت خواهر جاشوا وضعیت تصمیم گیری را در مورد وی تغییر داد. کامیسارجوسکی متهم به قتل «جنیفر هاوک پتیت» و دخترانش در سال ۲۰۰۷ است. دخترها به دلیل استنشاق دود خفه شدند و پس از آن خانه به آتش کشیده شد. خواهر وی، که نامش در میل آنلاین فاش نشده است اعتراف کرد برادرش در سن ۱۲ سالگی از او سواستفاده ی جنسی می کرده است تا زمانیکه وی گریه کنان از اردوی خانوادگی تابستانی شان فرار کرده است.
وی گفت برادرش به اذیت کردن او اعتراف کرد اما حرفی از رابطه ی جنسی به میان نیاورد. سپس ادامه داد جاشوا در انزوا و تمرد زندگی کرده و از زمین و زمان عصبانی بوده است. کارنت دات کام گزارش کرده است که این مرد دو سال تمام از خواهرش سواستفاده ی جنسی می کرده است زمانیکه خودش ۱۲ ساله و خواهرش حدودا ۱۰ ساله بوده است. این زن به قاضی پرونده «میخائیل دیرنتون» گفت برادرش از او سواستفاده می کرده اما هرگز خشونت به خرج نمی داده است. «می دانم که جاش ذاتا خشونت طلب نیست. می دانم چنین آدمی نیست که تصمیم به قتل یک خانواده ی بیگناه بگیرد»
خانم کامسارجوسکی گفت که پدرشان «بندیت کامیسارجوسکی» به قصه ی او شک کرده و اصرار داشته وی جزئیات را شامل زمان و محل سواستفاده های پسرش برای او تعریف کند. سپس به او گفته که با این کارش قصد از هم پاشیدن خانواده و جدا شدنشان را دارد. وی همچنین ادامه داده برادرش بعدا به این کار خود اعتراف کرده و پدر مبهوتشان نمی دانسته چه بگوید و چه کند. وکیل مدافع اظهار کرده است خانواده مذهبی کامیسرجوسکی او را تحت معالجات مناسب روانپزشکی قرار نداده اند.
خاله ی کامیسرجوسکی به هیئت منصفه اعلام کرد که خواهرزاده اش سزاوار مجازات مرگ نیست به دلیل اینکه از کودکی او را طرد کرده اند و در حال حاضر صاحب دختری است که عاشقانه او را دوست دارد. «کارلی لباتگ» روز دوشنبه اعلام کرد نباید خواهرزاده اش را به مرگ محکوم کنند.

همچنین : بخوانید  زایمان کردن باورنکردنی زنی در وسط خیابان!! +تصاویر

تاکنون یک نظر ثبت شده است.

  1. خداذلیلش کنه