شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تجاوز قذافی به پسران در حضور دختران + عکس طعمه ها

خانم “آنیک کوژان” روزنامه نگار فرانسوی با تعداد زیادی از دختران جوان و زنان قربانی شهوت رانی سرهنگ “معمر القذافی” گفت وگو کرده است در این کتاب که “شکارها.. در حرمسرای قذافی” نام دارد به ذکر جزئیات تجاوزهای جنسی قذافی به زنان و مردان پرداخته است.

به گفته کوژین، قذافی دارای یک حرمسرا بوده است که در پایگاهی در محل اقامت وی قرار داشته و شامل اتاق ها یا آپارتمان های کوچک بوده است. زنان حاضر در این حرمسرا موظف بوده اند که با لباس نیمه عریان در نزد قذافی حضور پیدا کنند و هر ساعت از شبانه روز باید آماده به خدمت می بوده اند. این زنان مورد تجاوز قرار می گرفتند، کتک می خوردند و به تحقیرآمیزترین روش ها مورد سوءاستفاده جنسی واقع می شدند.

ثریا، دختری که برای میل جنسی قذافی ربوده شد!

به گزارش “راشا تودی”، یکی از این دختران جوان که “ثریا” نام و اکنون ۲۳ سال دارد در این باره می گوید: وقتی ۱۵ سال داشتم گروهی که به “کاشفان موهبت ها” مشهور شده بودند و مزدور قذافی بودند مرا به عنوان پیشوازکننده برگزیدند تا هنگام بازدید قذافی از دبیرستان مان، حلقه گل را پیشکش کنم.

ثریا که با نویسنده این کتاب گفت وگو کرده است می افزاید: قذافی بارها به من تجاوز جنسی کرد و بارها مرا کتک زد و طی پنج سالی که در حرمسرایش اسیر بودم مرا می خواباند و روی بدنم ادرار می کرد.

رفتارهای جنسی دیوانه وار قذافی تا به اندازه ای بود که او را مجبور به تماشای فیلم های پورنو می کرد.

ثریا یکی از قربانیان قذافی به کوجین گفته است که مجبور به همراهی قذافی در سفرهایش تحت عنوان محافظ او بوده است.

تجاوز قذافی به پسران در حضور دختران + عکس طعمه ها|www.campfa.ir

هدی، دختری که برای برادرش با قذافی همبستر شد

دختر دیگری که “هدی” نام دارد و ۱۸ساله است نیز به نویسنده کتاب می گوید: من در حرمسرا و برادرم در زندان کاخ قذافی محبوس بود. قذافی به من وعده داده بود که اگر به حرف هایش گوش دهم و با او همبستر شوم برادرم را آزاد خواهدکرد اما این روابط طی پنج سال اخیر ادامه یافت.

وی می افزاید: قذافی روزانه برای فرو نشاندن آتش شهوت خود به چندین دختر جوان نیاز داشت اما تنها به زنان بسنده نمی کرد بلکه گاهی در حضور من به پسران جوان هم تجاوز می کرد.

نویسنده در ادامه به مشکلات بردگان جنسی قذافی اشاره کرده و می نویسد: این افراد به خاطر ترس از کشته شدن به دست خانواده ها و بستگان خود، از آنها بریده بودند و علاوه بر این می خواستند شرافت خانواده های شان لکه دار نشود.

طعمه های وی چه کسانی بودند؟

زنانی که با نویسنده کتاب ملاقات کرده اند همگی از آسیب ها و مشکلات روحی رنج می بردند. قذافی هر زنی را که دوست داشت و میلش می کشید انتخاب و به محل اقامتش منتقل می کرد.نیروهای ارتش و پلیس لیبی، زنان را به زور از دانشگاه ها یا آرایشگاه ها به باب العزیزیه منتقل می کردند تا زیر نظر پرستاران خارجی یعنی گالینا ، ایلینا یا کلودیا تحت آزمایش خون قرار بگیرند.بخش دیگری از زنان مورد پسند قذافی، ترانه خوانان شرقی، مدل های لباس و همسران سران کشورهای همسایه بودند که در هنگام سفر به لیبی با کیف های پر از دلار مواجه می شدند. به طوریکه این نویسنده فرانسوی در کتابش به همسر یکی از روسای جمهور آفرقیا اشاره می کند که یک شب را با قذافی گذرانده بود.

به گزارش افق نیوز، مکان های رفت و آمد زنان، محل اصلی برای انتخاب زنان و دختران برای قذافی بودند. زندان ها هم از جمله این مکان ها بودند. یکی از محافظان زن قذافی ماموریت داشت تا با عکسبرداری از زنان زیبارو در زندان، آنها را برای انتخاب به قذافی ارائه کند. آرایشگاه های زنانه و تالارهای عروسی هم مکان های مورد علاقه قذافی بودند. محافظان زن قذافی همیشه و به صورت متوالی از این مکان ها بازدید می کردند تا طعمه های دیکتاتور بزرگ را شکار کنند.

همچنین : بخوانید  آشنایی با ورزش سپک تاکرا

قذافی عاشق حضور در جشن های عروسی بود زیرا زنان زیباترین لباس های خود را در این مراسم می پوشیدند. اگر نمی توانست در عروسی ها حاضر شود افرادی را می فرستاد تا عکس و فیلم بگیرند.

تجاوز قذافی به پسران در حضور دختران + عکس طعمه ها|www.campfa.ir

اهداف قذافی از تجاوزات جنسی

این نویسنده فرانسوی در کتاب خود می نویسد: قذافی از روابط جنسی نامشروع برای کنترل و اداره امور استفاده می کرده است. البته در این شکی نیست که قربانیان کوچک قذافی برای تخلیه شهوت های جنسی وی ربوده شده بودند اما آنچه که در رفتارهای سادیستی قذافی جالب به نظر می آید، روش او در استفاده از رابطه جنسی نامشروع برای سرکوب و اداره مردم کشورش بود. وقتی قذافی می خواست مردی را مجازات یا تنبیه کند، به دختر و همسر آن مرد تجاوز می کرد.

قذافی از سوء استفاده جنسی برای تثبیت قدرت خود و روابط تجاری با کشورهای همسایه استفاده می کرده است. به گزارش افکار نیوز ، کوجین، نویسنده فرانسوی در کتابش بدون ذکر اسم به همسر یکی از رئیس جمهورهای آفریقا اشاره می کند که یک شب را با قذافی گذرانده بود.

وی در یکی از قسمت های کتابش می نویسد: من فکر نمی کنم که قذافی به هر زنی تجاوز یا تن او را لمس می کرد. به نظر من بخش بسیار کوچکی از زنان با او رابطه جنسی نامشروع برقرار می کردند چرا که برای آنها سودآور بوده است و بخشی دیگری نیز شیفته قذافی بودند.

وی همچنین می نویسد: قذافی در سراسر قاره آفریقا پول زیادی داشت و سرمایه گذاری های متعددی انجام داده بود. زنان برای برنده شدن در یک فرصت و مناقصه با لیبی می توانست یکی از روش های پرداخت باشد.

چه کسی طعمه ها را برایش فراهم می کرد؟

یک نکته قابل توجه دیگر در این کتاب به مرد دست راست قذافی بر می گردد. به گزارش افکار نیوز ، آنیک کوجین می نویسد: مرد دست راست قذافی ، مبروک شریف، یک زن بوده است. وی علاوه بر اینکه برای زنان و اطرافیان قذافی شناخته شده بود، سیاستمداران غربی و سفیرانشان نیز او را می شناختند.

یک دیپلمات ارشد فرانسوی به کوجین گفته است: این زن که تحت عنوان خرید به فرانسه می آمد، به دنبال زنان جوان به خصوص زنان عرب تبار بود تا آنها را به لیبی بکشاند.

این نویسنده فرانسوی که از همدستی و افراط سیاستمداران غربی متعجب شده است و در نمونه ای به نیکولاس سارکوزی اشاره می کند که همسرش سیسیلیا را به تنهایی برای آزادی پرستاران بلغاری به لیبی فرستاد.

در این کتاب به خاطرات نزدیکان و دستیاران قذافی اشاره شده که قذافی به آنها برای آوردن زنان و دختران به حرمسرایش الماس هدیه می داده است. وی همچنین می نویسد: قذافی در سراسر قاره آفریقا پول زیادی داشت و سرمایه گذاری های متعددی انجام داده بود. زنان برای برنده شدن در یک فرصت و مناقصه با لیبی می توانست یکی از روش های پرداخت باشد.