خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

خواننده محبوب پاپ: همه برایم دعا کنند!

مدت زمان زیادی است که خبری از آقای مشکی پوش نیست و این خواننده در گیر و دار مشکلات حقوقی که برایش پیش آمده، از بازار موسیقی فاصله گرفته و با هیچ رسانه ای هم حاضر به گفت وگو نیست.

 

به گزارش موسیقی ما، داستان حقوقی رضا صادقی و کمپانی طرف قرارداد قبلی اش، کشدار و مبهم تر شده تا خواننده محبوب و پر طرفدار بازار پاپ ایران، ماه های زیادی را دور از گود بگذراند. در این بین، برخی اتفاقات تلخ و ناراحت کننده هم برای او رخ داده که از آن جمله می توان به برخی کلاهبرداری ها از سوی یکی از نزدیکان او، با سوء استفاده از نام و اعتبار این خواننده اشاره کرد.

 

تا دغدغه های صادقی بیشتر و روحیه اش برای ادامه فعالیت هایش، بد تر و بد تر شود. اما در اوج این گرفتاری ها، برخی نوازنده های ارکستر «مشکی پوشان»، ساز جدایی سر داده اند و ظاهرا از ادامه این روند و ممنوع شدن کنسرت این خواننده خسته شده اند تا شرایط وخیمی دامن گیر صادقی شود.

 

«مسعود همایونی» دیگر چهره سر شناس این گروه در این باره گفت: «اخبار اخیر را تایید می کنم.» تلاش های خبرنگار ما برای تایید خبر از سوی خود صادقی بی نتیجه ماند ودر تماس کوتاهی که با این خواننده داشتیم، او گفت: «در جلسه مهمی برای حل مشکلات هستم. بگو همه برایم دعا کنند…».

همچنین : بخوانید  بیوگرافی هیلاری داف ستاره جوان و بی‌حاشیه هالیوود! + عکس
برچسب ها :