گنج هائی که در قلب هستند ، قابل سرقت نیستند.
خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ناسا اعلام کرد:خیالتان راحت،دنیا پس از شب یلدا به پایان نمی‌رسد!

 

مگر اینکه چند وقت اخبر را در غار زندگی کرده باشید در غیر این صورت شما هم شایعه اینکه حیات در کمتر از سه هفته دیگر به پایان می‌رسد را شنیده‌اید. این چیزی است که کسانی که نسبت به نظریه پیش‌بینی مایان‌ها اعتقاد دارند هم می‌گویند، نظریه‌ای که می‌گوید رویدادهای عظیمی در ۲۱ دسامبر سال جاری میلادی یعنی درست آخر همین آذر ماه خودمان اتفاق می‌افتند

 

ناسا این موضوع را کاملا رد کرده و حتی ضمن انتشار بیانیه‌ای در این خصوص یک بخش کامل در وب‌سایت خود به نام “ماورای ۲۰۱۲: چرا جهان به پایان نمی‌رسد” را راه‌اندازی کرده است. بر طبق اعلام ناسا، اصل این شایعه زمانی به وجود آمد که گفته شد سیاره‌ای به نام نیبیرا به سمت سیاره آبی ما در حال حرکت است. همه اینها به حدسی که در مورد پایان جهان در تقویم مایان‌ها گفته شده وابسته است که البته  این اتفاق به وقوع نخواهد پیوست. حتی اگر سیاره‌ها در یک مسیر قرار بگیرند مشکلی به وجود نخواهد آمد.


 

دیوید موریسون یکی از دانشمندان ناسا در این خصوص می‌گوید: من نامه‌هایی از کودکان دریافت می‌کنم که ترسیده‌اند. به نظر من این بدترین قسمت این شوخی است.

ناسا همچنین اعلام کرده است که مردم باید بیشتر نگران تغییرات آب و هوایی و اثرات آن بر زمین باشند تا قرار گرفتن سیارات در یک مسیر و تاریک شدن کامل جهان به خاطر این موضوع.

حالا به نظر می‌رسد که با این اظهارنظر ناسا به عنوان مهم‌ترین و قویترین سازمان فضایی جهان که زمین اصلا در خطر نیست، هر اظهارنظر دیگری در این مورد کاملا باطل خواهد بود. چیزی که مهم است این است که نیبیرا وجود خارجی ندارد و حتی بد نیست بدانید که این فاجعه ابتدا برای سال ۲۰۰۳ پیش‌بینی شده بود و صبح روز ۲۲ دسامبر هیچ فرقی با روزهای قبل نخواهد داشت و ما اینجا خواهیم بود تا آخرین و بهترین اخبار تکنولوژی را به شما اعلام کنیم.

همچنین : بخوانید  فرهنگی ترین آبشار دنیا +عکس