تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روزانه (چهارشنبه ۸ آذر ماه ۹۱)

 

 

متولدین فروردین

امروز قبل از این که صحبت کنید فکر کنید، سیاره حاکم شما یعنی عطارد وسوسه‌تان می‌کند که آنچه در ذهنتان دارید را قبل از اینکه به عواقبش بیندیشید، بیان کنید. این مهم نیست که شما منظور بدی از حرف تان داشته باشید یا نه؛ اما ممکن است شما قبل از اینکه متوجه شوید چه گفته اید، با حرفتان احساسات کسی را خدشه دار کنید. شاید این مسئله برای شما مهم نباشد و ناراحت نشوید، اما ممکن است دیگران این طور فکر نکنند.

متولدین اردیبهشت

با وجود اینکه شما معمولا زمانی که می‌خواهید نیازهایتان را بیان کنید احتیاط می‌کنید و محافظه کار هستید، اما ممکن است امروز اجازه بدهید دیگران بدانند شما دقیقا چه می‌خواهید. شما ممکن است اکنون خارج از چهارچوب عمل کنید، ‌اما لزوما به این معنا نیست که دیگران هم دوست داشته باشند به شما بپیوندند.

متولدین خرداد

دیگران ممکن است امروز شما را سرسخت و جنجالی ببینند، اما شما فقط اوقات خوبی خواهید داشت. اگر حرفی زدید که شخص حساسی از آن حرف ناراحت شد و رنجید شما کمک زیادی نمی‌توانید به او بکنید. قصد شما این است که باهوش باشید و نمی‌خواهید خوب فکر کنید. شما حدود خود را رعایت نمی‌کنید و اینکه فقط نظرات خود را به کرسی می‌نشانید. با این وجود، احترام گذاشتن به احساسات دیگران می‌تواند یک ایده زیرکانه باشد.

متولدین تیر

فال روزانه

امروز به نظر می‌رسد که هر کس مشغول لذت بردن از زندگی اش است، اما به نظر می‌رسد که شما در تنگنا گیر افتاده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی‌های نامحسوسی باشد، اما شما باید بین تغییر و ماندن در موقعیت کنونی یکی را انتخاب کنید. اگرچه نشانه‌ها حاکی از روند رو به رشد مسایل دارد، اما برای شما سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام‌های کوچک اما پی در پی رو به جلو حرکت کنید.

متولدین مرداد

عدم خویشتن داری – یا کمبود آن- می‌تواند امروز مشکل ساز باشد. شما فقط نمی‌توانید ببینید که خوشی و تفریح تان دارد کاهش می‌یابد. شما می‌دانید که چه چیزی احساس خوبی به شما می‌دهد و ممکن است خودتان را مجاب کنید که هر چه بیشتر بهتر. این ممکن است درست باشد، اما محدود به شرایط خاص می‌شود. سعی کنید محدودیت‌های به جا و مناسب خود را بشناسید.

متولدین شهریور

مطرح کردن عمیق ترین احساسات تان ممکن است سیاست مدارانه ترین کار امروزتان باشد، به خاطر این که مریخ بی پروا و جسور به سیاره شما یعنی عطارد می‌پیوندد. ممکن است امروز با فردی مواجه شوید که لبخند گرمی ‌بر صورت دارد، اما شما از آن به عنوان یک حیله و نیرنگ تعبیر می‌کنید. شاید رفتار غیر مستقیم شما به دیگران حس معذب بودن بدهد. به هر حال، اگر شما اغلب اوقات، هوشیارانه خلق و خو و احوال تان را به دیگران نزدیک کنید می‌توانید، کمک کننده باشید.

همچنین : بخوانید  فال روز یکشنبه (10دی - 30 دسامبر)

متولدین مهر

سیاره حاکم شما ونوس از جانب اورانوس هیجان زده یک شوک الکتریکی دریافت می‌کند، بخش‌های استوار و محکم زندگی شخصی شما سست می‌شود و امکاناتی به وجود می‌آیند که ممکن است بسیار بی ثبات باشد. شاید کسی شما را با پیشنهاد غیر قابل انتظاری وسوسه کند. بله گفتن کار آسانی است. اما اگر کارتان را زود تعطیل کنید یا نهار طولانی داشته باشید، کارهای شما می‌تواند عواقب منفی داشته باشد. به خودتان اجازه بازی بدهید، اما اغراق شده بازی نکنید.

متولدین آبان

عطارد که در قوس نشاط آور به سیاره شما می‌پیوندد، باعث می‌شود به شما اختیار بدهد که با اقتدار از افکار تان صحبت کنید. شما نه تنها به این کار ترغیب خواهید شد، بلکه می‌توانید در رفتارهای معمولی تان هم این روش را ادامه بدهید. فقط بیندیشید که چه زمانی تمامش کنید. وگرنه ارتباطاتتان را زودتر از آنچه که آن‌ها را ساخته بودید خراب می‌کنید.

متولدین آذر

امروز خورشید درخشان بر زمین می‌تابد و برای غلبه با سیاره حاکم شما، یعنی ژوپیتر بزرگ در جنگ است. همه چیز اغراق آمیز است، اما شما باید مشخص کنید که چه چیز واقعی است و چه چیز نیست. شما به خاطر ایده‌های جدید مربوط به احساسات گذشته هیجان زده شده اید؛ چراکه که فکر می‌کردید آنها واقع بینانه هستند و اکنون دریافته‌اید که اینگونه نیست. اگر الان استثناً چیزی خوب به نظر می‌رسد، قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید، صبر کنید تا ببینید فردا نسبت به آن چه حسی خواهید داشت.

متولدین دی

به همان مقدار تفریحی که امروز دارید قناعت کنید، به این خاطر که می‌دانید زندگی طی روزها و هفته‌های آینده چقدر جدی می شود. زمانیکه می‌دانید باید کاری انجام دهید که به بهبود وضعیت فعلی تان کمک کند، برایتان سخت است که کاملاً بازنده باشید. با وجود این، زمانیکه فرصتی برای کار کردن به وجود می‌آید، هنوز ایده خوبی است که خوش گذرانی کنید؛ اگر زمانی برای آرامش به خودتان بدهید، راحت‌تر می‌توانید به سر کار برگردید.

متولدین بهمن

یک سورپرایز جالب ممکن است روزتان را در راهی که هیچ انتظارش را نداشتید بیندازد. به هر حال، انتخاب با شماست. ونوس دوست داشتنی به همراه سیاره شما یعنی اورانوس یاور شما هستند. متاسفانه، ممکن است در توازن اوضاع مشکل داشته باشید، بار زیادی بر دوش گرفتن ممکن است کیفیت برنامه‌ها را پایین بیاورد. کمی ‌اعتدال می‌تواند روزتان را نجات دهد.

متولدین اسفند

حاکم قدیمی یعنی ‌سیاره ژوپیتر سر حال است و امروز می‌تواند شما را وسوسه کند که از علامات ایست بگذرید بدون اینکه حتی سرعت خود را آرام کنید. همه چیز به نظر خوب می‌رسد، اما اگر از شرایط آگاه نباشید، ممکن است اوضاع تغییر کند. می‌توانید بوسیله تمرکز کامل داشتن روی تمام کارهایی که در تمام روز انجام می‌دهید، از حوادث و غافلگیری‌های ناخوشایند جلوگیری کنید.